Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

 

Faan har jo kjøpt alle spillene digitalt jeg og de unlocker jo seff ikke før på Torsdag. Jeg får jo brillene mine allerede imorra. Følger det med no demogreier med selve brillene? Evt om dere veit om no andre demoer jeg kan laste ned i mellomtiden?

Husker jeg ikke helt feil følger det med enkelte demoer med brillene mens det er dobbelt så mange(?) i USA.

 

Riktig det du att det følger med demo disk med i vr head settet da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Faan har jo kjøpt alle spillene digitalt jeg og de unlocker jo seff ikke før på Torsdag. Jeg får jo brillene mine allerede imorra. Følger det med no demogreier med selve brillene? Evt om dere veit om no andre demoer jeg kan laste ned i mellomtiden?

Husker jeg ikke helt feil følger det med enkelte demoer med brillene mens det er dobbelt så mange(?) i USA.

 

 

Ja er over dobbelt så mange i USA. Så lag en US PSN konto og last ned demo samlingen derifra om du vil prøve flere :)

Lenke til kommentar

Hentet headsettet mitt i dag (bestilt hos Gamezone). 

Fikk lastet ned noen spill fra US PSN i natt.

Faktisk så er det Tumble VR som imponerer meg mest hittil. Det er vel det spillet som har tatt meg nærmest de opplevelsene jeg har hatt med Vive. Ellers så syns jeg både London Heist, Drive Club og Eve:Valkyrie imponerer stort.

Kona kicka helt på London Heist, og har spilt det mer enn meg nå i kveld :)

Lenke til kommentar

 

Rise of the Tomb Raider kommer til VR? Det spillet som kommer nå til PS4? :ohmy:

 

Ja, ikke fulgt med så mye..

Er en bonus sak hvor du kan enten spille vanlig eller i VR og hvor du utforsker Croft Manor.
Bare så jeg forsto riktig. Man kan spille hele spillet i VR? Man trenger ikke kjøpe noe nytt/tillegg? Jeg skal jo få RotTR denne uka også.. Da snakker vi noe jeg gleder meg til, i så fall! :) Endret av Bone
Lenke til kommentar

Den amerikanske storen er rotete! Har funnet 3 demoer. Er det fler?

Jeg søkte vr demo og fikk demodisken. Den inneholder følgende:

 

Here’s what you get:

• Allumette (Penrose)

• Battlezone (Rebellion)

• DriveClub VR (SIE WWS)

• Eve: Valkyrie (CCP Games)

• Gnog (KO_OP)

• Harmonix Music VR (Harmonix Music Systems)

• Headmaster (Frame Interactive)

• Here They Lie (SIE WWS)

• Job Simulator (Owlchemy Labs)

• PlayStation VR Worlds (SIE WWS)

• Resident Evil 7 biohazard — Kitchen Teaser (Capcom CO., LTD.)

• Rez Infinite (Enhance Games)

• Rigs Mechanized Combat League (SIE WWS)

• Thumper (Drool)

• Tumble VR (SIE WWS)

• Until Dawn: Rush of Blood (SIE WWS)

• Wayward Sky (Uber Entertainment)

• Within (Within)

 

Nå har forresten pakken fra CDON (uten kamera) ankommet og blitt sendt fra Oslo. Det betyr at jeg har headsettet i morgen. Men som sagt.. uten kamera.  :hrm:

Endret av johnviggo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Rise of the Tomb Raider kommer til VR? Det spillet som kommer nå til PS4? :ohmy:

 

Ja, ikke fulgt med så mye..

Er en bonus sak hvor du kan enten spille vanlig eller i VR og hvor du utforsker Croft Manor.
Bare så jeg forsto riktig. Man kan spille hele spillet i VR? Man trenger ikke kjøpe noe nytt/tillegg? Jeg skal jo få RotTR denne uka også.. Da snakker vi noe jeg gleder meg til, i så fall! :)

 

Har du sendt til bake det vr head settet Bone.

Lenke til kommentar

 

Bare så jeg forsto riktig. Man kan spille hele spillet i VR? Man trenger ikke kjøpe noe nytt/tillegg? Jeg skal jo få RotTR denne uka også.. Da snakker vi noe jeg gleder meg til, i så fall! :)

 

 

Nei det er et nytt kapitel som du kan velge om du vil spille som vanlig eller i VR. 

 

!Spoilers!

 

 

*******************************************

 

Bare minutter unna at stream starter som viser hvordan Bound er med PSVR.

 

https://www.twitch.tv/bonzajplc

Lenke til kommentar

Hvor får jeg tak i en Move-kontroller til på dagen, uten å måtte kjøpe to for altfor mye penger?

prøv lokal gamestop evt så har gamezone inne av den gamle ps3 utgaven, de fleste butikker tar nokk bare inn den nye ps4 utgaven og de kommer bare to og to i pakke

 

Edit: ser ikke ut som gamezone har inne flere

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...