Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk respons fra CDON nå og kameraet er nå sendt til pakking og blir sendt i dag eller i morgen. Om det ikke blir sendt i dag skal det vel holde hardt å få dette til 13. 

Samme her! mottatt av lageret står det, så får vi se om det blir sendt i dag. Regner med det i og med headsettet ble sendt samme dag som det ble "mottatt av lageret". Men man skal aldri si aldri, for i følge posten er ikke headsettet sendt enda! Står fortsatt som forhåndsmeldt :hmm:

Håper Lara ligger å venter på meg hjemme idag, så vi kan korte ned ventetiden sammen :love:

Lenke til kommentar

Jeg har også bestilt fra Elkjøp men glemte å logge meg inn når jeg bestitle så får ikke sjekket bestillingen. Har du fått noen form for leveringsbekreftelse på mail?

 

Nei ingenting. Og orderen på Elkjøp sin side står fortsatt bare som reservert. Men plutselig ser jeg at det er kommet er sporings nummer på spillene som er en egen ordere. Men sporingen virker ikke enda da kolliet ikke er i Norge.

 

Skulle ikke forundre meg om det er spillene bare....blir artig å sitte her med noen spill og ingen PSVR :D

Lenke til kommentar

 

Jeg har også bestilt fra Elkjøp men glemte å logge meg inn når jeg bestitle så får ikke sjekket bestillingen. Har du fått noen form for leveringsbekreftelse på mail?

 

Nei ingenting. Og orderen på Elkjøp sin side står fortsatt bare som reservert. Men plutselig ser jeg at det er kommet er sporings nummer på spillene som er en egen ordere. Men sporingen virker ikke enda da kolliet ikke er i Norge.

 

Skulle ikke forundre meg om det er spillene bare....blir artig å sitte her med noen spill og ingen PSVR :D

 

Du får holde meg oppdatert, du er det nærmeste jeg kommer en form for sporing for øyeblikket  :laugh:

Lenke til kommentar

 

Jeg har også bestilt fra Elkjøp men glemte å logge meg inn når jeg bestitle så får ikke sjekket bestillingen. Har du fått noen form for leveringsbekreftelse på mail?

 

Nei ingenting. Og orderen på Elkjøp sin side står fortsatt bare som reservert. Men plutselig ser jeg at det er kommet er sporings nummer på spillene som er en egen ordere. Men sporingen virker ikke enda da kolliet ikke er i Norge.

 

Skulle ikke forundre meg om det er spillene bare....blir artig å sitte her med noen spill og ingen PSVR :D

 

fikk selv epost klokka 10 i går kveld med sendingsbekreftelse og estimert levering 13oktober, og fikk og en epost i dag med kvittering på headsettet så vet att mitt er på vei fra elkjøp ihvertfall

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

 

Fikk respons fra CDON nå og kameraet er nå sendt til pakking og blir sendt i dag eller i morgen. Om det ikke blir sendt i dag skal det vel holde hardt å få dette til 13. 

Samme her! mottatt av lageret står det, så får vi se om det blir sendt i dag. Regner med det i og med headsettet ble sendt samme dag som det ble "mottatt av lageret". Men man skal aldri si aldri, for i følge posten er ikke headsettet sendt enda! Står fortsatt som forhåndsmeldt :hmm:

Håper Lara ligger å venter på meg hjemme idag, så vi kan korte ned ventetiden sammen :love:

 

Det ble dog oppdatert til "Mottatt av lageret" en god del tidligere på dagen i går enn det ble i dag. Og nei, det er heller ikke annet enn forhåndsmeldt hos posten hos meg...

Lenke til kommentar

Då våknet Post appen på telefonen gitt. Pakke er på vei ifra Sverige med estimert levering den 14. 

Hvilken app er det du bruker ? Posten sin offisielle ? 

 

På min ordre på Elkjop står det bare reservert enda .. :(  Men elkjop sier det skal være sendt å at jeg burde få mail idag med sporings nr ... 

Lenke til kommentar

 

Då våknet Post appen på telefonen gitt. Pakke er på vei ifra Sverige med estimert levering den 14. 

Hvilken app er det du bruker ? Posten sin offisielle ? 

 

På min ordre på Elkjop står det bare reservert enda .. :(  Men elkjop sier det skal være sendt å at jeg burde få mail idag med sporings nr ... 

 

Posten sin egen er fin for den sier ifra når det er registrert en sending på deg også, selv om den ikke har kommet til posten enda. Det er der min pakke står akkurat nå.

Lenke til kommentar

 

Hvilken app er det du bruker ? Posten sin offisielle ? 

 

På min ordre på Elkjop står det bare reservert enda .. :(  Men elkjop sier det skal være sendt å at jeg burde få mail idag med sporings nr ... 

 

 

Posten sin offisielle app ja. Tror ikke stort skjer før varene kommer inn på en post terminal her i Norge. Spillene mine har et Svenskt sporings nummer som jeg finner på ordre siden. Mens sporings nummeret jeg fikk ifra Post appen har et Norskt sporings nummer...

 

Tipper vi får litt mer oversikt iløpet av dagen når ting havner på diverse post terminaler. 

Lenke til kommentar

 

 

Hvilken app er det du bruker ? Posten sin offisielle ? 

 

På min ordre på Elkjop står det bare reservert enda .. :(  Men elkjop sier det skal være sendt å at jeg burde få mail idag med sporings nr ... 

 

 

Posten sin offisielle app ja. Tror ikke stort skjer før varene kommer inn på en post terminal her i Norge. Spillene mine har et Svenskt sporings nummer som jeg finner på ordre siden. Mens sporings nummeret jeg fikk ifra Post appen har et Norskt sporings nummer...

 

Tipper vi får litt mer oversikt iløpet av dagen når ting havner på diverse post terminaler. 

 

regner med de fleste headsetta som skal til norge kommer med den forsendelsen som gikk ut i går kveld som jeg fikk epost om i ti tida, vet dog ikke hvorfor jeg har fått epost og ikke dere eller hvorfor jeg har fått forventa levering den 13 og dere 14 (forventa levering kan jo ha noe med hvor man bor i landet, men trodde ikke det var stor forskjell der den dag i dag)

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra komplett i September eller august. Jeg har fått mail og kvittering på at det skal være "sendt". Men sporinga sier fremdeles EDI info motatt.

 

En annen person hadde det samme som meg og kontaktet kundeservice. Fikk beskjed om at selv om det står "sendt", så er de bare klargjort for sending. De sender nok i morgen for å opprettholde release datoen som er den 13. Så det ser ut som de sender ut imorra slik at jeg får mitt den 13. hvertfall

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke grunnen til skriver det her, men da mann bruker Vr head sett blir man kvalm, tenkte jeg legger ut det her hvis du blir kvalm sorry ja det ser dumt ut men det hjelper hvis du blir kvalm

 

ingefær hjelper mot kvalme... malt ingefær du 

ha så litte vann du kan i glasset ta en tse med malt ingefær rør det drikk

rett etter på ta helt glass med vann rett etter å drikk det opp og etter 15min er kvalmen borte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...