Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

PSVR er helt fantastisk. Nå er jeg tilbake i den virkelige verden igjen. Har gått gjennom flust av demoer nå og inntrykket er veldig bra. Jeg er imponert :D Plasserte kameraet under TVen og hadde null problemer med finne meg. Jeg la meg ned i sofaen og den fungerte fortsatt utmerket. Plattformspillet i Playroom VR likte jeg skikkelig godt. Ellers var mange av demoen veldig korte.

 

Til slutt prøvde jeg å se en film i Netflix. Valgte største skjermstørrelsen. Selv om kvaliteten ikke er like bra som på 4KTVen min, så ser jeg for meg at jeg kommer til å se film med PSVR.

bra å høre du er fornøyd, gleder meg som en unge, venter bare på posten skal få ræva i gir så jeg kanskje får det i dag, men viss ikke ser det ut som jeg har det imårå da det står forventa 13oktober

 

 

Ja får håpe gjengen i Haugesund redder morradagen :)

 

EDIT: Så sant som sagt, de hadde 5 igjen. Nå har de bare 4 av totalt 15 stk :)

Gleder meg stort til å hente mitt headsett på posten i dag. Uten kamera så kan jeg i det miste gå rundt i huset, med headsettet på hode, og se kul ut. :p

 

jeg har spill, move og kamera men ingen headsett enda så vi er i samme båt hehe, blir en lang dag i dag viss jeg ike får før imårå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig straight forward å sette opp alt eller? Både kabling og ingame

Har ikke fått headsettet selv, men kameraet og PSMove-kontrollene er svært enkle å sette opp. Det går stor sett automatisk. Sånn jeg har skjønt det kobler man til headsettet med en ledning fra TVen til boksen, en fra boksen til PS4en og en fra boksen til headsettet, samt koble til strøm til headsettet. Helt enkelt å gjøre. :)

Lenke til kommentar

Da har jeg reservert på Gamestop (av alle steder), til i morgen.

 

Gamestop er stedet hvor jeg aldri kjøper noe, pga noen latterlig høye priser på spill, og spesielt priser på bruktspill. Men, er ofte innom og titter. Tror Gamestop sin var 100 kr billigere også. Slang også med Move-kontrollere (vet ikke helt hvor mine gamle er), og kamera.

 

Ikke bestemt meg om jeg skal fullføre kjøpet i morgen.

 

Når det skal sies, så synes jeg Platekompaniet har økt prisene sine også. Følte at de var billigere før.

 

 

Hmm.. Skal, skal ikke!? :hmm:

Lenke til kommentar

 

Har ikke fått headsettet selv, men kameraet og PSMove-kontrollene er svært enkle å sette opp. Det går stor sett automatisk. Sånn jeg har skjønt det kobler man til headsettet med en ledning fra TVen til boksen, en fra boksen til PS4en og en fra boksen til headsettet, samt koble til strøm til headsettet. Helt enkelt å gjøre. :)

 

 Satse på det er så enkelt ja :)

Lenke til kommentar

 

 

Har ikke fått headsettet selv, men kameraet og PSMove-kontrollene er svært enkle å sette opp. Det går stor sett automatisk. Sånn jeg har skjønt det kobler man til headsettet med en ledning fra TVen til boksen, en fra boksen til PS4en og en fra boksen til headsettet, samt koble til strøm til headsettet. Helt enkelt å gjøre. :)

 

 Satse på det er så enkelt ja :)

 

Se denne så er du klar som ett egg til å koble alt sammen: 

 

https://www.youtube.com/watch?v=A1npIGhYqMk

 

Good luck :)

Lenke til kommentar

Deilig å omsider kunne slappe av og vite at ting ordner seg. Skal rigge opp kamera på loftstuen nå, laste ned det som lastes ned kan i forkant så er det bare å koble opp ett sansurium av kabelsatan i mårra og kjøre på :D

Hva ble det til Mala ? Avbestilte du fra Elkjop ?  Jeg tenkte muligens å plukke opp en på release i morgen å returnere den jeg får i posten på mandag ;) 

Lenke til kommentar

Kanskje ikke rette stedet å klage, men ser at jeg reserverte 22. januar, og så skjedde alt det tullet, med fornøyelse av pris og så nedsettelde.. Beklager, ikke helt over det enda. :(

 

 

Selv har jeg ikke 4K-skjerm.. Vil da film via VR være en super opplevelse? Ble skrytt litt over her ang Netflix.

Lenke til kommentar

Som nevnt over her så hadde de enda en håndfull ledige enheter på Gamestop ja :) Så da er jeg sikret! Så får Elkjøp få sin i retur når det er så jævlig trege.

 

Hvordan opplever folk EVE da? Ser det er stivt priset på Storen, men kommer sikkert til å kjøpe det uansett da jeg virkelig ønsker meg heftig sci-fi romkamp :p

Lenke til kommentar

Kjørte et par løp i Driveclub uten å merke noe som helst til det de snakker om.

 

For de som lurer på oppkobling. Det forklares godt i den videoen, i tillegg følger det med en stor blekke hvor det forklares like godt. Alle kabler har en merkelapp på seg med et nummer på. Kabel 1, kabel 2 osv. Du klarer ikke å gjøre feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...