Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hah.. Hmm.. Akkurat det vet jeg ikke hva jeg synes om enda.. :/

Å jøje meg for en idiotbutikk.

Har de endelig skjønt virkeligheten?

Minner om at GameZone skrev:

 

 

Når det gjelder endring i pris kommer dette som en følge av at vi 23/9 fikk info om norsk pris fra Sony og nordisk leverandør. Den viste seg dessverre å bli langt høyere enn antatt.

Pris på VR brille alene vil komme på rundt 5500,- når den blir tilgjengelig igjen, og totalt rundt 7500 dersom du skulle kjøpt produktene hver for seg – bundle gir altså en rabatt hos oss.

Dersom VR er rimeligere et annet sted vil du nok se en endring i pris så fort andre butikker får oppdatert sine systemer med korrekt norsk pris.

Tror nok heller det var GameZone som måtte endre prisen i sitt system med korrekt norsk pris.

 

Lenke til kommentar

Og du betalte blodpris :p

Fikk sendings bekreftelse fra Elkjop idag , antatt levering Mandag 17 Oktober :)   Noen dager etterpå men når jeg fikk den til 4300 på kampanje så klarer jeg å vente :)   Gamezone bruker jeg minst mulig , mye dyrere å service er ræva....   Arrogante drittunger som sitter på telefon der inne.... 

Endret av Queens84
Lenke til kommentar

 

Og du betalte blodpris :p

Fikk sendings bekreftelse fra Elkjop idag , antatt levering 18 Oktober :) Noen dager etterpå men når jeg fikk den til 4300 på kampanje så klarer jeg å vente :) Gamezone bruker jeg minst mulig , mye dyrere å service er ræva.... Arrogante drittunger som sitter på telefon der inne....

Fikk bekreftelse i dag jeg også, forventet ankomst 17.Oktober haha.

Lenke til kommentar

Og du betalte blodpris :p

Nei jeg gjorde ikke det se selv å du kan regne ut selv for å se da.

PlayStation VR Worlds PS4 348.kr

Sony Move Controller Double Pack PS4/PS3Ladekabel medfølger 999.kr

Sony PS4 Kamera V2 for Playstation 4 PS4 NY VERSJON PlayStation Camera 598.kr

Sony PlayStation VR Brille til PS4 Playstation Virtual Reality Briller 4790.kr

det blir 6735.kr det ble sendt den 10 å jeg fikk den 11, +Frakt Ekspress over natt 299.kr

da er det jeg betalte 7034.kr dyrt nei :) 

Lenke til kommentar

Orket ikke vente ekstra lenge på VR fra Elkjøp så løp nettopp ned til GameStop og bestilte en der. Så henter den sekundet de åpner i morgen :w00t:

Skal sjekke muligheten med den lokale sjappa her nå snart. Så får jeg sende tilbake til Elkjøp neste uke om det går i boks.

 

Sendingen i fra Elkjøp er jo pr. definisjon ikke sendt enda, men forhåndsmeldt. Katastrofe dette :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Orket ikke vente ekstra lenge på VR fra Elkjøp så løp nettopp ned til GameStop og bestilte en der. Så henter den sekundet de åpner i morgen :w00t:

Skal sjekke muligheten med den lokale sjappa her nå snart. Så får jeg sende tilbake til Elkjøp neste uke om det går i boks.

 

Den jeg var innom (Strømmen Storsenter) hadde hvertfall rundt 10 igjen som ikke var reservert!

Lenke til kommentar

Ja får håpe gjengen i Haugesund redder morradagen :)

 

EDIT: Så sant som sagt, de hadde 5 igjen. Nå har de bare 4 av totalt 15 stk :)

Gleder meg stort til å hente mitt headsett på posten i dag. Uten kamera så kan jeg i det miste gå rundt i huset, med headsettet på hode, og se kul ut. :p

Endret av johnviggo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

PSVR er helt fantastisk. Nå er jeg tilbake i den virkelige verden igjen. Har gått gjennom flust av demoer nå og inntrykket er veldig bra. Jeg er imponert :D Plasserte kameraet under TVen og hadde null problemer med finne meg. Jeg la meg ned i sofaen og den fungerte fortsatt utmerket. Plattformspillet i Playroom VR likte jeg skikkelig godt. Ellers var mange av demoen veldig korte.

 

Til slutt prøvde jeg å se en film i Netflix. Valgte største skjermstørrelsen. Selv om kvaliteten ikke er like bra som på 4KTVen min, så ser jeg for meg at jeg kommer til å se film med PSVR.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...