Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer. Følger bare med en liten teip bit i den gamle.

Til forslag, så kan du feste borrelås akkurat i enden på gamle kamera. Og tilsvarende på toppen av tv, hvis tv ikke er syltynt.

Det fungerer gull hos meg. Kamera henger fast, men lett å ta med seg hvis jeg vil flytte oppsettet.

http://www.biltema.no/no/Hjem/Rengjoring-og-vask/Ovrig/Borrelasband-2000034649/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Stemmer. Følger bare med en liten teip bit i den gamle.

Til forslag, så kan du feste borrelås akkurat i enden på gamle kamera. Og tilsvarende på toppen av tv, hvis tv ikke er syltynt.

Det fungerer gull hos meg. Kamera henger fast, men lett å ta med seg hvis jeg vil flytte oppsettet.

http://www.biltema.no/no/Hjem/Rengjoring-og-vask/Ovrig/Borrelasband-2000034649/

Ja har brukt slike med hell til annet, ganske greie de der. Men tro det bør gå å bare sette kamera på lydplanken under TV :) Prøver i hvertfall det først. Endret av Mala
Lenke til kommentar

Den borrelåsen der har jeg brukt tidligere. Tror kanskje jeg har liggende litt igjen.

Hvor stor fordel er det å ha kamera oppå TVen kontra under TVen? Benken min er ca 60 cm høy. Sofaen er 3-4 meter unna.

Det anbefales å ha kamera høyt, så det har god oversikt over headset og kontrollere. Dersom kamera plasseres for lavt kan man fort blokkere lyspunktene med armene.
Lenke til kommentar

Noen spesielle spill folk ser frem til?

Det er en hel del jeg vil teste. Men uten å ha spilt VR i lengre tid, er det vanskelig å si hvilket spill jeg bør være gira for eller se frem mot. Jeg har kjøpt Batman, Eve, Until Dawn og Battle Zone. Men det spillet jeg er mest gira på er Star Trek Bridge experience. Det å ha et samarbeidspill i VR rundt en sci fi setting høres moro ut for meg!

 

Men et virkelig BRA spill som er vel balansert, bra grafikk og holder interessen over lang tid...tror jeg vi må vente litt på. Spent på hva som kommer av andre og tredje generasjon spill. Får håpe de spillene som er på vei holder interessen oppe til da.

Lenke til kommentar

Noen spesielle spill folk ser frem til?

 

Her er dem jeg ser mest frem til i tilfeldig rekkefølge :) 

 

Resident Evil 7

Star Trek : Bridge Crew

Until Dawn : Rush of Blood

Battlezone

Batman Arkham VR

Farpoint

Here They Lie 

Rez Infinite 

Robinson The Journey

Superhypercube

Thumper

Rise of the Tomb Raider

Paranormal Activity The Lost Soul

Lenke til kommentar

Faan har jo kjøpt alle spillene digitalt jeg og de unlocker jo seff ikke før på Torsdag. Jeg får jo brillene mine allerede imorra. Følger det med no demogreier med selve brillene? Evt om dere veit om no andre demoer jeg kan laste ned i mellomtiden?

Husker jeg ikke helt feil følger det med enkelte demoer med brillene mens det er dobbelt så mange(?) i USA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...