Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, er dere fornøyde med Nexus 6P så langt? tenkte å kjøpe én snart, ettersom min gamle Galaxy S5 mikrofonen begynner å ta kvelden. Jeg var også keen på Nexus 5x, men kr 3 889 mot kr 2 590 er ikke så stor forskjell? til gjengjeld så får jeg en mye bedre telefon? Og hvordan er samtalekvaliteten?

Lenke til kommentar

Sumo, NRK og HBO nordic har ikke forberedt seg på Nougat... Spurte TV2 om de skulle gjøre noe å fikk dette til svar, er vel ganske feil også da første beta kom i mars:

 

 

 

"Takk for info!

 

På noen modeller av denne plattformen kommer Android sitt operativsystem før det blir oppdatert på alle andre. Dette er for så vidt bra, men i likhet med andre aktører får vi begrenset med muligheter for å teste og feilsøke vår egen applikasjon.

 

En annen faktor, er at vi ikke får tilgang til operativsystemet eller opplysninger om eventuelle endringer/oppdateringer. Derfor er det litt kundene og litt oss som registrerer feilene etter hvert, og i steden for å komme med forebyggende tiltak til oppdateringen, må vi tilpasse appen når den først er utgitt til de gitte plattformene.

 

Beklager enn så lenge."

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Sumo, NRK og HBO nordic har ikke forberedt seg på Nougat... Spurte TV2 om de skulle gjøre noe å fikk dette til svar, er vel ganske feil også da første beta kom i mars:

 

 

 

"Takk for info!

 

På noen modeller av denne plattformen kommer Android sitt operativsystem før det blir oppdatert på alle andre. Dette er for så vidt bra, men i likhet med andre aktører får vi begrenset med muligheter for å teste og feilsøke vår egen applikasjon.

 

En annen faktor, er at vi ikke får tilgang til operativsystemet eller opplysninger om eventuelle endringer/oppdateringer. Derfor er det litt kundene og litt oss som registrerer feilene etter hvert, og i steden for å komme med forebyggende tiltak til oppdateringen, må vi tilpasse appen når den først er utgitt til de gitte plattformene.

 

Beklager enn så lenge."

NRK fungerer hos meg. Overrasker meg ikke at TV2 har problemer, de prioriterer ikke Android. Sist jeg sjekket lå de sikkert på et snitt på 1.2 for appen i Play Store når man tar tilbakemeldinger for de siste par månedene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...