Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Skal ikke android 7 ha blitt rullet ut til Nexus 6P? Skjønner det tar litt tid før alle får, men nå har det gått ganske lenge, og fortsatt ingen oppdatering.

 

AtW

Kjører både Android 7 og september patch. OTA zip og Factory Image ligger ute.
Hei. Fikk September patch nå. Vet du om de har rettet feilen med høyt strømforbruk ved bruk av 5ghz nettet?
Lenke til kommentar

 

 

Skal ikke android 7 ha blitt rullet ut til Nexus 6P? Skjønner det tar litt tid før alle får, men nå har det gått ganske lenge, og fortsatt ingen oppdatering.

 

AtW

Kjører både Android 7 og september patch. OTA zip og Factory Image ligger ute.
Hei. Fikk September patch nå. Vet du om de har rettet feilen med høyt strømforbruk ved bruk av 5ghz nettet?
Ser ikke sånn ut for min del ihvertfall... :/ Kundebehandleren jeg har kontakt med i Google ser fremdeles på problemet mitt.
Lenke til kommentar

Merker forøvrig stor forskjell med og uten 5Ghz nettverket. Kjørt uten en stund nå og har mye mer strøm igjen nå enn jeg vanligvis har. Er mye på wi-fi så er nok derfor det merkes.

Jeg også. Fikk telefonen og da var det 2.4 ghz nettet den koblet seg opp på. Var veldig fornøyd med batteritiden, men etter noen dager byttet jeg til 5 ghz nettet og ble meget skuffet over batteritiden. Koblet det ikke før jeg leste om buggen her i denne tråden, og etter å ha byttet tilbake til 2,4 ghz nettet så er jeg atter imponert over batteritiden. Har en 75mbit linje inn i huset, men mitt 2,4 ghz nett klarer bare å lever ca 60mbits, og er langt fra stabilt, så jeg håper de løser dette problemet snart. Er det noen som kan anbefale en god trådløsrouter som klarer å levere full fart, også på 2,4 ghz nettet? Bruker den jeg fikk fra telenor, og den klarer det ikke.
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager er 5Ghz problemet der fortsatt? Har hatt det siden telefonen var ny. Har ikke behov for så raskt nett på telefonen, men er irriterende å passe på at du aldri bruker 5Ghz. Burde være mulig å få fikset.

Nugat oppdatering får vente til xposed er på plass :) Eller er det noe som er så mye bedre at det er verdt å oppdatere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...