Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk tom for strøm jævlig kjapt i dag. I løpet av 5-6 timer så gikk den fra 100% til nærmere 0% før den slo seg av.

Brukte den i kanskje 2 timer hvorav den ene timen var på 2.4 GHz WIFI og resten på 4G. Så at den plutselig var på i underkant av 20% for litt over 1 time siden. Slo av stedstjenester, WIFI, 4G og appene (gjennom Recent Apps-oversikten), slo også på batterisparing. Men etter ca. 40 minutter i lomma så var den på 3% og slo seg av. Hørte bare på musikk gjennom Bluetooth.

 

Bilder

 

 

Uy9zqsZ.png

 

v2hGRMb.png

 

 

 

Åpnet ikke Fitbit-appen en eneste gang og likevel står den der med majoriteten av batteribruken. Høres ut som en wakelock eller? Tenker en restart hadde ordnet det, men merket det så sent. Skal lade til 100% nå og se om det gjentar seg.

Lenke til kommentar

 

Fikk ny telefon på garantien, så får vi håpe denne ikke har samme problem :)

Så flott! Rapporter tilbake med erfaringer med den nye telefonen! :)
Til nå så har det fungert mye bedre, folk har nevnt at de kan høre antydning av sin egen stemme helt i starten av samtalen (forsvinner veldig fort) , men det er bare små bagateller mtp. hvordan det var før.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fikk oppdatering til N i dag, satte igang med oppdatering, når den var ferdig etter 15 min ca å jeg sjekker har jeg fremdeles 6.0.1 flere som har opplev dette?

Sikker på at du ikke fikk den samme som meg? "this updates prepares your phone for android N" eller noe sånt? Ikke selve android N-updaten?

 

AtW

Det kan veldig godt hende! For jeg leste egentlig ikke, så bare ordet Nougat å trykka install jeg, så da er det bare å vente litt til da.

Lenke til kommentar

Fikk det igjen nå. Det jeg gjorde var å gå inn på innstillinger - språk og inndata - språk. Så la jeg til engelsk (usa) som språk nummer 2 (dvs. tlf er fortsatt på norsk). Når jeg da holdt inne "hjem" knappen fikk jeg tilbud om å bli på Google now on tap

Jeg får kun haket av ett språk under fanen "språk og inndata"-"språk". Velger jeg norsk forsvinner Now on tap. Er dette med flere språkvalg noe som kom med Nougat ? (er fremdeles på Marshmallow)

Lenke til kommentar

Fikk det igjen nå. Det jeg gjorde var å gå inn på innstillinger - språk og inndata - språk. Så la jeg til engelsk (usa) som språk nummer 2 (dvs. tlf er fortsatt på norsk). Når jeg da holdt inne "hjem" knappen fikk jeg tilbud om å bli på Google now on tap

Jeg får kun haket av ett språk under fanen "språk og inndata"-"språk". Velger jeg norsk forsvinner Now on tap. Er dette med flere språkvalg noe som kom med Nougat ? (er fremdeles på Marshmallow)

Stemmer det ja.

Lenke til kommentar

 

 

Ser ut som Google snart får bil lader med usb-c, tydeligvis en Belkin.

https://store.google.com/product/belkin_27w_usb_c_car_charger

 

Hvorfor står det ikke hva slags spenninger den støtter?

 

AtW

 

Ingen ide, men den er akkurat lagt ut tror jeg, kan hende det kommer noe mer info etterhvert.

 

 

 

Litt mer info:

http://www.androidpolice.com/2016/09/21/google-adds-belkin-27w-usb-c-car-charger-google-store-costs-whopping-45/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...