Gå til innhold

Nexus 6P - Googles nye toppmodell er nå tilgjengelig fra Google Store


Peppep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Får mest sannsynlig tlf tilbake senere i dag, kommer med oppdatering hvordan det har gått  :)

Flott! Hvor ble telefonen sendt på reparasjon?

Den ble sendt til en plass i Drammen tror jeg, tror det er det verkstedet de fleste kjeder bruker.

MEN ser dårlig ut dette, fortsatt ekko...

Spurte hva som ble gjort, og da snakka de om software... Jeg sa jeg pleier å sette tlf opp på nytt støtt og stadig, og at det var et problem.. Men prøvde å ringe før jeg gjorde noe som helst, og problemet er der fortsatt...

Det var jo dritt... Eneste løsningen er vel å få en ny enhet. Er jo ikke en software feil, men en hardware feil dette...

 

Ja, men regner med den sikkert må bli sendt inn 3-4 ganger før de gidder å gi meg ny, om det i det hele tatt er et alternativ.. er jo kjøpt for bedrift ikke privat.

Lenke til kommentar

Fikk det igjen nå. Det jeg gjorde var å gå inn på innstillinger - språk og inndata - språk. Så la jeg til engelsk (usa) som språk nummer 2 (dvs. tlf er fortsatt på norsk). Når jeg da holdt inne "hjem" knappen fikk jeg tilbud om å bli på Google now on tap ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter jeg oppdaterte til Android 7.0 virker det som A2DP bare har fullstendig sluttet å virke slik det skal, jeg får koblet mobilen opp til bilen slik som vanlig men får ikke streamet musikk til den, å motta telefoner og meldinger inn på infotainmenten er ingen problem men musikk går rett og slett ikke lenger. Det samme gjelder av strømming av musikk til trådløse hodetelefoner og bluetooth stereo... Noen som har vært borti lignende? Holder på å bli gal nå, har søkt meg opp og ned i 4 dager nå for å prøve å finne ut av det, men nå gir jeg snart opp...  

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

 

Da har jeg sendt inn tlf til rep igjen for å se om de får fikset ekko problemet, så får vi se denne gangen da...

Ikke lovende. Hva gjorde de forrige gang? Leverte du den åpen eller kryptert? Backup eller wiped?
De sa de hadde testet og gjort noe med software, noe jeg mener ikke er en fix med tanke på at man støtt og stadig wiper tlf. Leverte den wipet. Testet med en gang jeg fikk den tilbake, og allerede første samtale klaget mottaker på at de hørte seg selv. Endret av Hes.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...