Gå til innhold

Sony Z5 Samletråd


fflex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så. Jeg våkna i dag til en "interessant" hendelse.

 

Min Z5 Compact er "stuck" på "auto-restart". Om jeg skrur den på, holder den seg på i et halvt minutt før den setter i gang en restart-loop. Om jeg skrur den av, holder den seg av i et halvt minutt, før den skrur seg på, og begynner å restarte igjen.

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Hvem bytter skjerm på Z5 Compact billig i Oslo/Akershus?

 

Nederste delen av skjermen er ikke touch lengre, og jeg får ikke noe på garantien ettersom det er en liten skade i kanten øverst på skjermen. Selv om denne har vert noen måneder og telefonen har fungert fint og skjermbilde er helt fint. 

Lenke til kommentar

Hvem bytter skjerm på Z5 Compact billig i Oslo/Akershus?

 

Nederste delen av skjermen er ikke touch lengre, og jeg får ikke noe på garantien ettersom det er en liten skade i kanten øverst på skjermen. Selv om denne har vert noen måneder og telefonen har fungert fint og skjermbilde er helt fint. 

Jeg har levert min (premium) til Doctor Mobil på 'Stua. får see når jeg får den tilbake. 

Lenke til kommentar

 

Min Z5C er sendt i retur nå i hvert fall... Nå gadd jeg ikke mer. Tregt kamera, trege menyer til tider. Den ble varm og batteriet ble tømt helt plutselig. 

Prøvde du å tilbakestille til fabrikk samt reparasjon via pc?

 

 

Nei. Burde kanskje gjort det etter at jeg fikk Android 6. Mulig det er det de kommer til å gjøre? Så får vi se. 

Lenke til kommentar

 

 

Min Z5C er sendt i retur nå i hvert fall... Nå gadd jeg ikke mer. Tregt kamera, trege menyer til tider. Den ble varm og batteriet ble tømt helt plutselig. 

Prøvde du å tilbakestille til fabrikk samt reparasjon via pc?

 

 

Nei. Burde kanskje gjort det etter at jeg fikk Android 6. Mulig det er det de kommer til å gjøre? Så får vi se. 

 

De flasher den og legger inn nytt OS....

Lenke til kommentar

 

 

 

Min Z5C er sendt i retur nå i hvert fall... Nå gadd jeg ikke mer. Tregt kamera, trege menyer til tider. Den ble varm og batteriet ble tømt helt plutselig. 

Prøvde du å tilbakestille til fabrikk samt reparasjon via pc?

 

 

Nei. Burde kanskje gjort det etter at jeg fikk Android 6. Mulig det er det de kommer til å gjøre? Så får vi se. 

 

De flasher den og legger inn nytt OS....

 

 

Z5c'n ble flashet med siste ROM ja. Og OS. Så nå har jeg akkurat "flyttet tilbake" fra en lånt S5. Da får vi se hvordan den oppfører seg nå. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei, men den har slukt batteriet mitt siden jeg installerte oppdateringen. Hadde 80% etter oppdateringen ved 12 tiden, og nå er jeg tom for strøm. Ikke har jeg brukt mobilen noe særlig heller...

Jepp, det opprinnelige batterisluket ble bedret betraktelig da jeg reparerte programvare for en måned siden, og frem til idag var jeg kjempefornøyd - etter oppdateringen sluker den mer enn noensinne, selv med stamina på og null bruk har den sunket 10% på en time.

 

Jeg mistenker VoLTE for å være synderen, da den var deaktivert før oppdateringen.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Fikk selv oppdatering på min Z5 compact etter jobb i går. Tok godt over 30min her så det var jo fint. Telefonen er ett stort batterisluk merker jeg uansett og batteriet går fort nedover ved normal bruk. Så på jobb har jeg alltid lader med meg og i bilen har jeg alltid lader :p .

 

Selv har jeg knust/skadet skjermen på min Z5C og det kom på rundt tusenlappen å få det fikset med helt ny ramme og front originaldel kjøpt på Ebay. Å flytte over alle delene  var ikke så vanskelig å tok rundt 10-15min. Venter nå bare på at jeg skal få lim til bakdekselet her.

Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte telefon idag selv. Og nå legger den på få sekunder etter en telefonsamtale har startet. Noen som har erfart dette tidligere?

Opplevde det samme i en innkommende samtale nå. Har kun skjedd en gang, så kan være noe annet, men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...