Gå til innhold

«Ingen» sier LOL lengre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
...det er ikke de yngste, men de eldste som holder hardest på «lol». For skal vi tro denne undersøkelsen, er de statistiske sjansene store for at du er mellom 25 og 30 år hvis du skriver «lol» over gjennomsnittlig mye.

WTF, man?

Skrevet

tek plz...det som er verre en den statistikken er at uttrykk som lol o.l blir overbrukt i en hvemsomhelst sammenheng, tilogmed når det ikke engang er morsomt eller "humor" i bildet. lel lawl lulz topkek

Skrevet

Ble igrunnen ferdig med LOL på mIRC på 90-tallet, så da må vi lengre tilbake enn forrige tiår. Skulle gjerne ha ROFLMAOWTIME, men helt så festlig er det kanskje ikke. ^_^

• Liker 2
Skrevet (endret)

LoL

LOL er den som holder seg best av de fire varientene som artikkelen tar for seg, mhp. aldersutvikling

Forkortelser er gøy altså  :ohmy:

MILF..
Endret av G
Skrevet

Man har vel glemt hva forkortelsen står for , ikke lært betydningen eller misofatet hva det betyr .

selv har jeg aldri helt fårtsått hva forkortelsen står for eller hva den ( lange utgaven ) betyr

Skrevet

Ble igrunnen ferdig med LOL på mIRC på 90-tallet

Du vet at du chatta på IRC, selv om du brukte programet mIRC for å gjøre det?

Man har vel glemt hva forkortelsen står for , ikke lært betydningen eller misofatet hva det betyr .

selv har jeg aldri helt fårtsått hva forkortelsen står for eller hva den ( lange utgaven ) betyr

Laughing Out Loud - ler høyt. Å le høyt..

• Liker 1
Skrevet

Ble igrunnen ferdig med LOL på mIRC på 90-tallet

Du vet at du chatta på IRC, selv om du brukte programet mIRC for å gjøre det?

Laughing Out Loud - ler høyt. Å le høyt..

Hva med alle de andre da ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...