Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gift dame vil ha meg..moralsk valg.


Anbefalte innlegg

Heihå.

 

Litt bakhistorie før eg kommer til poenget, det blir ikke langt.

 

Eg er 3 år eldre enn denne jenta. Vi gikk i samme klasse 3 år på VGS, der vi hadde en ting sammen i to av de årene. Vi kom derimot aldri så langt at vi lå sammen, men gjorde stort sett "alt" det andre.

 

Dette er nå 9år siden og vi har holdt kontakten siden den tid. Kun enkelte sms'er og slikt. Ikke sett hverandre face to face siden vi sluttet på skolen.

Hun er nå gift, har vært gift i 5 år og har to unger. Eg er singel og har ingen forpliktelser ovenfor noen.

 

Saken er den at de siste månedene har kontakten tatt seg opp og eg får ofte veldig seksuelt relaterte sms'er, snap'er og slikt, der hun sier rett ut at hun vil ligge med meg, gjøre det vi aldri fikk sjangsen til da vi var yngre. Får bilder som en ikke kan tenke seg kan komme fra ei dame som er lykkelig gift.

 

Eg har spurt hun rett ut om mannen hennes synes dette er greit, eller om hun skal holde dette skjult for han. Hun sier at han gir henne den friheten hun krever og at han vet at vi to har kontakt og at dersom hun får sjangsen så går hun til sengs med meg. Ene sms'en eg fikk stod det og eg siterer: "Skal eg på kurs der så trenger eg overnatting hos deg, og får eg overnatte hos deg så forventer eg puling"

 

Så er spørsmålet.. skal eg ta avstand fra dette? Altså som sagt er eg singel og har igrunn lyst å feie over henne og eg har ingen å ta hensyn til men det har jo hun.

Litt intr i å høre deres tanker rundt dette. Vi bor ett stykke fra hverandre også så det er ikke slik at hun kan bare svippe innom liksom.

 

 



Anonymous poster hash: f8dfd...cec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan bli interessant når du fremlegger det slik:

 

Kona di sier det er greit for deg at hun ligger med meg. Har du noe imot at jeg ligger med henne?

 

Kanskje sier han "velbekomme".

 

Kanskje har han slett ikke sagt noe sånt, og blir rasende på både deg og den utro, løgnaktige kjerringa si.

 

Jeg skal ikke rote meg opp i denne situasjonen mer enn jeg allerede har gjort ved å poste dette.

Jeg hadde definitivt ikke gjort det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan bli interessant når du fremlegger det slik:

 

Kona di sier det er greit for deg at hun ligger med meg. Har du noe imot at jeg ligger med henne?

 

Kanskje sier han "velbekomme".

 

Kanskje har han slett ikke sagt noe sånt, og blir rasende på både deg og den utro, løgnaktige kjerringa si.

 

Jeg skal ikke rote meg opp i denne situasjonen mer enn jeg allerede har gjort ved å poste dette.

Jeg hadde definitivt ikke gjort det.

 

Jeg endrer mitt tidligere svar til dette: hold deg unna hele greia

 

Anonymous poster hash: 2b248...9a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du bør være veldig forsiktig. Er det greit for ektemannen, er det ett mindre problem, men siden disse to har barn, kan forholdet likevel bli vanskelig. Det tryggeste er nok å holde seg unna, men hvis du likevel tar imot tilbudet, bør du først få en bekreftelse direkte fra ektemannen, slik at du kan være helt sikker på at han ikke vil bli et problem.

 

Det kan forresten være lurt å få mer enn en bekreftelse. Dere tre bør ha en skikkelig prat, slik at alle er klar over hvilke forventninger og grenser de ulike partene har, altså hvilke regler dere skal følge.

Endret av Zarac
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det kan forresten være lurt å få mer enn en bekreftelse. Dere tre bør ha en skikkelig prat, slik at alle er klar over hvilke forventninger og grenser de ulike partene har, altså hvilke regler dere skal følge.

Kom igjeeen. Hvorfor ikke bare invitere dem begge til kaffe og kake, og legge fram en kontrakt som mannen hennes kan skrive under på for å samtykke at de ligger sammen? Nei, for det første så fjerner det all form for spenning mellom TS og damen, for det andre er situasjonen helt unødvendig.

 

Altså, prater hun sant, så er det selvsagt ikke noe problem. Lyver hun, så er det likevel ikke du(TS) som ødelegger noenting. Om hun allerede har ønsker om å være utro, så kan hun enkelt finne en annen å være utro med. Problemene i forholdet deres er allerede der, det er ikke noe du eventuelt vil skape ved å ligge med henne. Så tenk på det slik, at du ligger med henne vil sannsynligvis ikke utgjøre noen større skade enn om du ikke ligger med henne. Tvert imot, både du og henne vil få nytelse ut av det, om så kortvarig. Men kortvarig eller ei, livet er for kort til å avstå fra nytelser på grunn av eventuelle moralske prinsipper du ikke selv har ansvar for.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Eg tenker litt sånn at du får bare kjøre på. Du har ikke noe ansvar for noenting i deres forhold, såklart er det et moralsk aspekt her, men siden det er hun som kommer med slike tilnærminger til deg så føler ikke eg at DU ødelegger noenting ved å evt gå til sengs med denne jenta.

 

Men just for shits and giggles så kan du jo høre med mannen hennes. Send han en mld på fb eller noe slikt der du spør om han virkelig er ok med at du ligger med kona hans.. :D

Lenke til kommentar

Hei. Dette er ikke noe du skal gjøre eller tenke på at du skal gjøre. Du vet aldri om hun juger eller om hvordan denne mannen er/kan være. Kan jo hende hun bare vil lure deg. Du vet aldri. Kan i værstefall bli en kjedelig situasjon både for deg og henne.

Det er ditt valg. For all del.

Lenke til kommentar

TS her.

 

Lurer rett og slett på om eg skal sende mannen hennes en FB melding og skrive det som Mannen med ljåen over her skriver " Kona di sier det er greit for deg at hun ligger med meg. Har du noe imot at jeg ligger med henne?"

 

Da kan eg risikere at alt hun har sagt er tull og sjangsen eg har til å ligge med henne går i dass, og det vil eg ikke for som mange har påpekt så har eg igrunn ikke noe ansvar ovenfor de to eller deres forhold, og sier han kjør på så er det jo bare å kjøre på..



Anonymous poster hash: f8dfd...cec
Lenke til kommentar

 

Høvl over henne! :)

Støtter denne hele veien.

Hvorfor skal ts ha moralske kvaler. 

Han er jo ikke den som gjør noe galt...

 

Hæ? Hvorfor gjør han ikke det om han rennerover henne, er vi mannfolk beskytte mot dette? Du vet det er galt, men gjør det uansett. Så hvorfor sier du det slik.

Eller er du her for å få fart i denne tråden som ts er anonym :hmm: 

Lenke til kommentar

Du risikerer jo å bli innblandet i ødeleggelsen av familien deres, dersom dama lyver.

This.

 

Jeg hadde holdt meg meget langt unna.. Men det er meg, da. Jeg fikser ikke tanken på å være enten den ene eller andre parten i noe som potensielt kan være så ødeleggende.

 

Men er en ting du skal ta høyde for; kan hende at hun faktisk snakker sant ang. mannen, at han faktisk tenker det er greit, utrolig nok. Noen gjør det.. Så tror nesten jeg hadde hørt med han, f.eks på face. Kanskje gå innom dama først? Informere henne om at du hører med han? Reaksjonen hennes på det vil fort fortelle deg om hun snakker sant eller lyver, og vil avgjøre om du fortsetter prosjektet = hører med mannen, eller om du trekker deg ut (noe som sikkert er greit å gjøre uansett utfall, hue hue hue).

Lenke til kommentar

 

 

Høvl over henne! :)

Støtter denne hele veien.

Hvorfor skal ts ha moralske kvaler. 

Han er jo ikke den som gjør noe galt...

 

Hæ? Hvorfor gjør han ikke det om han rennerover henne, er vi mannfolk beskytte mot dette? Du vet det er galt, men gjør det uansett. Så hvorfor sier du det slik.

Eller er du her for å få fart i denne tråden som ts er anonym :hmm:

 

Nei, jeg mener det oppriktig.

Det er dama som bærer all skyld åkkesom. 

Moralsk litt på kanten, men ts gjør ingenting galt med å ha seg med henne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...