Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gift dame vil ha meg..moralsk valg.


Anbefalte innlegg

Fore mannen med bilder osv har eg ikke gjort. Dvs eg har både snapper og samtalelogger som viser både ting hun har sagt og..vist. Dette har eg ikke vist til noen. Men for å være helt ærlig, om han kommer med mer "kona har en vill fantasi, kona har en noe merkelig sans for humor" så er det fristende å vise han noe av det hun har sagt tidligere.

 

Har ikke så voldsomt interesse av dette lenger, men vi er ikke ferdige.



Anonymous poster hash: f8dfd...cec
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Well, mannen hennes skrev tilbake og sa noe sånt som "har det aldri slått deg at hun bare "leker" seg?"

Eg svarte med å si at "i alle de årene eg har kjent henne så har hun ikke tullet med slikt, og driver hun med det nå så synes eg det er rimelig upassende mtp at hun er gift."
Da fikk eg som svar at han ville ikke bruke mer tid på dette eller meg og om eg ville prate om noe mer så foreslo han at eg snakket med kona... 

Fikk svar fra kona etter at eg skrev til hun at eg hadde hatt en liten prat med mannen hennes,og at han mente at hun bare køddet med hele greia.. svaret eg fikk vet eg ikke om eg skal le eller gråte av..

 

" Så du har snakket med mannen min, jaha..han pleier å være hyggelig å snakke med han. Hva dere har snakket om da?

 

Altså..seriøst? Gud bedre.. 



Anonymous poster hash: f8dfd...cec
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Well, mannen hennes skrev tilbake og sa noe sånt som "har det aldri slått deg at hun bare "leker" seg?"

 

Eg svarte med å si at "i alle de årene eg har kjent henne så har hun ikke tullet med slikt, og driver hun med det nå så synes eg det er rimelig upassende mtp at hun er gift."

Da fikk eg som svar at han ville ikke bruke mer tid på dette eller meg og om eg ville prate om noe mer så foreslo han at eg snakket med kona... 

 

Fikk svar fra kona etter at eg skrev til hun at eg hadde hatt en liten prat med mannen hennes,og at han mente at hun bare køddet med hele greia.. svaret eg fikk vet eg ikke om eg skal le eller gråte av..

 

" Så du har snakket med mannen min, jaha..han pleier å være hyggelig å snakke med han. Hva dere har snakket om da?

 

Altså..seriøst? Gud bedre.. 

 

Anonymous poster hash: f8dfd...cec

 

Hahahaha, hvorfor grubler du? Skjønner du ikke leken hennes? Du har med en world class player å gjøre :D

Lenke til kommentar

 

 

" Så du har snakket med mannen min, jaha..han pleier å være hyggelig å snakke med han. Hva dere har snakket om da?

 

Altså..seriøst? Gud bedre.. 

 

Anonymous poster hash: f8dfd...cec

 

"jeg spurte om det var greit at jeg knullet deg og han sa det var bare å kjøre på! så, når skal vi møtes?"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel gutter og jenter, en liten oppdatering:

 

Fikk en laaaang FB melding fra henne: Svarte henne tilbake og det ble det siste kommer til å si henne

 

Hei igjen. Da har jeg fått mannen hjem fra havet og vi har fått snakket skikkelig. Han har lest våre meldinger, og jeg har lest det dere har skrevet. Han vet også om at vi har sendt snapper til hverandre, som jeg har beskrevet innholdet i. XXX har ingen problemer med det jeg har gjort, da vi begge ser på dette som uskyldig flørting og oppkåting i en enslig tilværelse - rett og slett en piff i hverdagen. Han driter tommetjukt i hele opplegget og har ingen intresse av å høre mer om deg eller dette, men jeg synes vel at vi to bør snakke ferdig. Det vi har snakket om har jo vært ganske så fantasipreget, etter min mening. Både overnatting hos deg i forbindelse med hestetrening og det at jeg skulle begynne på skole igjen der inne, var jo helt uten tilknytning til virkeligheten? Men du tråkker til, og sender en melding til min mann, til og med dagen etter vår bryllupsdag, der du påstår at jeg sier at jeg har frihet og hans tillatelse til å pule DEG? Ikke bare få tilgivelse for en glipp på en fest, men planlagt sex? Ja jeg har sagt at jeg har stor frihet, men det har da blitt nevnt på generelt grunnlag, og som situasjonsbetinget? Og når han så bare ler av hele greien, så trekker du deg ikke rolig tilbake og unskylder for at du kanskje har misforstått, neida, da sender du "beviser"? Du synes ikke at du kanskje burde ventet med å ta kontakt med han til vi evt hadde planlagt noe konkret? Og du synes ikke at du kanskje burde hørt med meg om det var greit å sende en sånn melding i det hele tatt? Du synes det var helt greit å risikere hele mitt ekteskap og det livet jeg lever, for at du var nyskjerrig? Så ja, jeg er rett og slett oppgidd og skuffet over måten du har taklet dette på.

 

 

Svarte henne tilbake og det ble det siste eg kommer til å si henne, nå er det nok:

 

Hahaha! For da fysta, uskyldig flørting og oppkåting i en enslig tilværelse? Uskyldig? Om dåke to vil kalla da for da så ok, whatever helps you sleep at night. For da andra, korti dåke har bryllupsdag gjer eg ein stor faen i, da ekje mitt problem at all. For da tredja, ja du har sagt du har stor frihet, og ja da e sikkert situasjonsbetinga, men desse situasjonane du har nevnt og "fantasert" om har våre nettopp da, situasjona som kunne oppstått. At du sku begynna på skule osv va jo såklart ein fantasi som eg og skjønte, men du trenge ikkje prøva å lata som at da me at du plutselig sku inn her på kurs elle "rekende med hestebil" som du sa og trengte overnatting, ikkje hadde hold i virkeligheten, for om du klarte å lura fyren din me DEN unnskyldningen så trekke eg hans intelligens i tvil. Og EG risikerte ingenting eg med at eg tok ontakt me han og sa da eg sa, og om han e so jævli likegyldig te alt detta så risikerte vel ikkje du heller nåkenting hverken når du sa alt detta du har sagt ELLER når eg tok kontakt me han. Så at eg "risikerte" ditt ekteskap bevise vel berre at han luringen din ikkje syns detta va so OK allikavel då Uttrykksikonet wink Og eg merka at han lo og prøvde å fleipa detta vekk, men ett bilde seie meir enn tusen ord men når han ette screenshot'en min fortsatt va lika likegyldig te detta så seie da meg ein av to ting, enten at du har klart å snakka han rondt og fått han te å tru at alt du har sagt og vist berre har våre "fleip" frå di sia, ELLE at han rett og slett gjer faen i ka du drive med. Og uansett om ALT du har SAGT har våre fleip så e likavel ett bilde ett bilde, og at du og han meina da e ok for ein person i din livssituasjon å senda sånne bilde seie vel kanskje litt om dåkas holdninga og respekt te kvarandre. E lett å sei at ting du har sagt e kødd, litt verre å senda nakenbilde for så å komma å sei at "eg kødda jo berre". Så igjen, utifra da du har sagt om din frihet så risikerte hverken du eller eg nåkenting ved at eg tok kontakt me han, men kanskje ting du har sagt om din frihet ikkje har våre heilt sanne sio du no meina eg risikerte ditt ekteskap Uttrykksikonet wink



Anonymous poster hash: f8dfd...cec
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du synes det var helt greit å risikere hele mitt ekteskap og det livet jeg lever, for at du var nyskjerrig? Så ja, jeg er rett og slett oppgidd og skuffet over måten du har taklet dette på.

 

 Hehe, du får skylden ja.

Men det er klart, hun hadde enten lyst på kuk, ellers så liker hun tanken med å leke med menn, friste de, At du da ødelegger dette er selvfølgelig grunn til å være oppgitt og skuffet over :)

 

btw: link tråden her til henne ;)

Endret av KarpeSkrotum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...