Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gift dame vil ha meg..moralsk valg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

...

 

Både overnatting hos deg i forbindelse med hestetrening og det at jeg skulle begynne på skole igjen der inne, var jo helt uten tilknytning til virkeligheten? Men du tråkker til, og sender en melding til min mann, til og med dagen etter vår bryllupsdag, der du påstår at jeg sier at jeg har frihet og hans tillatelse til å pule DEG? Ikke bare få tilgivelse for en glipp på en fest, men planlagt sex? Ja jeg har sagt at jeg har stor frihet, men det har da blitt nevnt på generelt grunnlag, og som situasjonsbetinget? Og når han så bare ler av hele greien, så trekker du deg ikke rolig tilbake og unskylder for at du kanskje har misforstått, neida, da sender du "beviser"? Du synes ikke at du kanskje burde ventet med å ta kontakt med han til vi evt hadde planlagt noe konkret? Og du synes ikke at du kanskje burde hørt med meg om det var greit å sende en sånn melding i det hele tatt? Du synes det var helt greit å risikere hele mitt ekteskap og det livet jeg lever, for at du var nyskjerrig? Så ja, jeg er rett og slett oppgidd og skuffet over måten du har taklet dette på.

 

...

Anonymous poster hash: f8dfd...cec

 

 

3szbk.jpg

Lenke til kommentar

min tolkning tilsier at hun var hypp på å besøke deg, sa da at det var greit ifra hennes mann, du spurte han rett ut, han blei tatt på senga og fleiper det vekk.

 

Så tar hun kontakt med at du har utsatt hennes ekteskap for fare, det var vel hun selv som gjorde alt dette tullet og blei busta.

 

Her vrir hun om situasjonen om fra flørt til "tøysing"

 

Blokk a og finn deg ei annen ei.

Lenke til kommentar

Jeg blir litt forvirret av ditt siste svar til henne. Her skinner det jo klart gjennom at du egentlig har ganske sterke meninger om det hun driver med. Men dette har da pågått over tid? Har du "vært med på leken" over lengre tid selv om du egentlig mener slikt er forkastelig? Hvorfor har du ikke blokket henne langt tidligere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...