Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gift dame vil ha meg..moralsk valg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Høvl over henne! :)

Støtter denne hele veien.

Hvorfor skal ts ha moralske kvaler. 

Han er jo ikke den som gjør noe galt...

 

Hæ? Hvorfor gjør han ikke det om han rennerover henne, er vi mannfolk beskytte mot dette? Du vet det er galt, men gjør det uansett. Så hvorfor sier du det slik.

Eller er du her for å få fart i denne tråden som ts er anonym :hmm:

 

Nei, jeg mener det oppriktig.

Det er dama som bærer all skyld åkkesom. 

Moralsk litt på kanten, men ts gjør ingenting galt med å ha seg med henne.

 

Okay, hva om han starter ovnen. Er det også hennes skyld :shrug:

Lenke til kommentar

Altså. Det er trådstarter sitt valg på hva han vil gjøre, men jeg ville vært skeptisk til at hun sier at det er greit for mannen. Høres veldig rart ut. Om du gjør noe galt eller ikke strides vel de lærde om. Det er vel lite sannsynlig at mannen får vite at dere har hatt samleie eller kontakt om hun da ikke sier det selv. La oss se for oss det scenarioet da at f. eks mannen sjekker hennes Telefon eller Facebook (Noe han egentlig ikke skal gjøre, men allikevel). Så finner han der ut at dere har hatt kontakt og at dere sender grisemeldinger til hverandre og at dere har lyst til å ha samleie. Dere kan da tenke dere hvordan denne mannen da har det. For det første kan du ødelegge for forholdet dem i mellom. For det andre, så kan du risikere at han vil ta deg. Det må du for all del ikke glemme. Det er enkelte ting du skal tenke nøye igjennom før du i det hele tatt prøver deg på dette prosjektet ditt.

Hvor mange av dere ville delt partnerne deres med en annen mann/dame da? Tviler på at det er mange av dere som ville gjort det altså.

 

Hvis det en gang er slik at han synes det er greit, noe som er veldig merkelig, iallefall i mitt hodet, så ville jeg heller ikke stolt helt på det. Da må du isåfall ta kontakt med mannen å høre om det virkelig er greit.

 

En annen ting blir jo det at hvis det en gang blir slik at dere har dette samleiet, så må både du og hun holde på en hemmelighet og den er nok ikke enkel å holde på.

 

Mitt råd er at du holder deg langt unna dette prosjektet og finner deg noe annet å finne på. Du risikerer og ødelegge et forhold her og ihverstefall få mannen etter deg.

 

Jeg klarer bare ikke å se at dette skal være greit for mannen.

Endret av wil
Lenke til kommentar

 

TS her.

 

Eg sendte han en mld over FB tidligere ikveld der eg forklarte det meste og sa at eg ikke ville ødelegge noenting men følte han burde vite hva som foregikk og om han virkelig synes at dette var greit (som hun sa det var)

Han har sett meldingen min, men ikke svart...enda.

 

Anonymous poster hash: f8dfd...cec

 

Tipper kona får pryl akkurat nå....

 

Kanskje du er nestemann.

 

 

Hadde aldri involvert meg med en annen manns kone. Uansett omstendigheter.

Lenke til kommentar

Når du flørter med en annen manns kone må du forvente reaksjoner.

 

Selv om hun sier at det er greit for ham hadde jeg ikke stolt på dette.

 

Jeg hadde uansett holdt meg for god til utroskap. Jeg er ikke utro mot mine egne og bidrar ikke til at andre er utro mot sine.

 

Vet at folk har forskjellig syn på dette her da... Men for meg er utroskap noe av det grusomste man kan delta i. Du skulle bare visst hvor mye følelser som står på spill.

 

Du gjør jo som du vil. Men jeg hadde aldri deltatt i slik "risky business" selv :) Man risikerer bare å skape havoc i andres liv.

Endret av Strato
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rundt en time før eg sendte fyren FB melding så sendte eg hun en FB melding der eg spurte om mannen virkelig var ok med alt dette. Svaret eg fikk var "At eg tyter med deg?" som om det var alt som skjer. Svarte at, "ja, hele greia" DET har eg ikke fått noe svar på, så etter en stund der så sendte eg altså fyren melding og eg har ikke hørt noe fra noen av dem..



Anonymous poster hash: f8dfd...cec
Lenke til kommentar

 

Rundt en time før eg sendte fyren FB melding så sendte eg hun en FB melding der eg spurte om mannen virkelig var ok med alt dette. Svaret eg fikk var "At eg tyter med deg?" som om det var alt som skjer. Svarte at, "ja, hele greia" DET har eg ikke fått noe svar på, så etter en stund der så sendte eg altså fyren melding og eg har ikke hørt noe fra noen av dem..

 

Anonymous poster hash: f8dfd...cec

 

Nå er det skillsmisse og full pakke vet du, hehe. Eller sikkert ikke, men i verste fall.

 

Dersom denne dama faktisk har løyet om at mannen vet alt så må hun da være stokk dum. I så fall fortjener hun å miste mannen sin ettersom hun tydelig har bevist at hun hadde vært utro om hun fikk muligheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser at ballen allerede har begynt å rulle, men hvis du ville sjekke dette ut uten å potensielt skape uro i heimen kunne du spurt dama om det var greit at du snakket med mannen hennes om det. Blir hun da unnvikende og defensiv vet du jo at hun lyver og kan blokke henne og holde deg unna.

 

Sånn du har gjort det nå er en mer eksplosiv løsning, men du får jo uansett klart opp i situasjonen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg ser at ballen allerede har begynt å rulle, men hvis du ville sjekke dette ut uten å potensielt skape uro i heimen kunne du spurt dama om det var greit at du snakket med mannen hennes om det. Blir hun da unnvikende og defensiv vet du jo at hun lyver og kan blokke henne og holde deg unna.

 

Sånn du har gjort det nå er en mer eksplosiv løsning, men du får jo uansett klart opp i situasjonen.

Dette her. Pluss, de som bekymret seg for at ts skal ha «bidratt» til å ødelegge en familie om han har sex kan jo gjerne forklare meg hvorfor dette her skal være en særlig bedre løsning.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...