Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn i badstua


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Gå ut, unngå øyekontakt med den onanerende 

2. Kontakt badevakt og fortell at det sitter en i badstuen og napper løken

3. La badevakten ta det opp med vedkommende 

4. Se badevakten føre personen ut (mest sannsynlig)

5. Gå inn og svett hvis du fortsatt føler for det

 

 

 

 

-går inn med tanke om å delta eller se på?

Hva i all verden?! Hvorfor i all verden vil du finne på å gjøre det? (foruten at du tenner på å onanere med fremmede på offentlig plass da...)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Syntes det er litt spennende og man trenger jo ikke delta.

 

Uansett ikke på sin plass om det er mye folk og unger, men ellers helt innafor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Har sett i grupper på nakenprat og gaysir((var der for nysgjerrighetens skyld) at mange planlegger å møtes i badstuer og lignende. Virker som det er en del homofile som driver på med slik..

Jeg synes ikke det er greit i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Dette foregår nok på en så diskret måte at man ikke legger merke til det. Feks. ved at det er lite folk og man legger håndkleet fort over om det kommer flere inn osv. Det er nok vanskelig å legge merke til om man ikke går aktivt inn for det.

 

Har lagt merke til at om noen gjør dette så stopper de så fort jeg kommer inn, så blir det ikke noe mer før jeg selv "gir tegn" til at det er ok. Derfor er ikke dette noe man plages med vanligvis.

 

Det er nok ikke bare homser som gjør dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Dette foregår nok på en så diskret måte at man ikke legger merke til det. Feks. ved at det er lite folk og man legger håndkleet fort over om det kommer flere inn osv. Det er nok vanskelig å legge merke til om man ikke går aktivt inn for det.

 

Har lagt merke til at om noen gjør dette så stopper de så fort jeg kommer inn, så blir det ikke noe mer før jeg selv "gir tegn" til at det er ok. Derfor er ikke dette noe man plages med vanligvis.

 

Det er nok ikke bare homser som gjør dette.

Det jeg lurer på nå er vel egentlig hvordan du gir tegn til at det er ok? Liksom skal man se på snoppen hans og nikke, si det direkte eller sette i gang selv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

 

Dette foregår nok på en så diskret måte at man ikke legger merke til det. Feks. ved at det er lite folk og man legger håndkleet fort over om det kommer flere inn osv. Det er nok vanskelig å legge merke til om man ikke går aktivt inn for det.

 

Har lagt merke til at om noen gjør dette så stopper de så fort jeg kommer inn, så blir det ikke noe mer før jeg selv "gir tegn" til at det er ok. Derfor er ikke dette noe man plages med vanligvis.

 

Det er nok ikke bare homser som gjør dette.

Det jeg lurer på nå er vel egentlig hvordan du gir tegn til at det er ok? Liksom skal man se på snoppen hans og nikke, si det direkte eller sette i gang selv?

 

Om man "tilfeldigvis" eller i "øyekroken" får inntrykk av at de to som allerede sitter der drev på med noe i det man går inn døra, så kan man sette i gang selv. Om ikke så kan man sitte som en mumie og ødelegge det de hadde på gang og flire for seg selv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...