Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På Kjeller har de en flyplass og der pleier det å gå opp jagerfly i ny og ne.

 

Støyen er helt grusom. Du hører en enorm støy og ser deg rundt for å se hva det er. Så plutselig bak et tre-etasjers hus går et jagerfly opp. 

 

Noen synes slikt er kult, men personlig blir jeg bare redd. Hehe...

Lenke til kommentar

Stort og mørkt minner om spionfly. Så et på Ataturk flyplass en gang. 

 

Norge har vel bare Orion og f-16 eller noe sånt? Herkules kanskje?

 

I hvert fall den lyden er helt ekstrem. Hadde vondt i hodet resten av dagen. Er ikke ekspert på hørselsvern, men er usikker på om det dekker for lavtflyende jagerfly ved nær proksimitet. 

Lenke til kommentar

Ganske utrolig.

 

Var innom en Kiwi her hin dagen og skulle pante ei redbull boks. Kom opp på skjermen på maskinen at butikken ikke tok i mot slike bokser og jeg fikk ikke løst den inn.

 

Så jeg måtte kaste den. Trodde faktisk butikken var pliktig til å ta imot panteflasker uansett hva det er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud, min søster vil introdusere en mann for meg. Nå må jeg forholde meg til to lystløgnere fremfor en. 

 

Husker hvorfor jeg kuttet kontakt med hun første gangen. Jeg var bare sånn: l"ykke til, men la meg være". "Dere trenger da ikke meg"

 

Det er veldig synd at så mange nordmenn har så løssluppent forhold til sannheten. Sikkert all drikkingen...som gjør at man gjør alle disse feilene man alltid må dekke over. 

 

Me = nesten teetotal. Lyver aldri. Jukser aldri. Jobber alltid 100 % uten å snike unna. Og 75 prosent rett.

 

#Cali_2020 #BangBang_Dr_Dre #yoyoyo

 

Edit: det eneste de har på meg er: denne fyren får ingen damer, så han masturberer en del. Ok, jeg innrømmer det.

 

Også da? 

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

Ganske utrolig.

 

Var innom en Kiwi her hin dagen og skulle pante ei redbull boks. Kom opp på skjermen på maskinen at butikken ikke tok i mot slike bokser og jeg fikk ikke løst den inn.

 

Så jeg måtte kaste den. Trodde faktisk butikken var pliktig til å ta imot panteflasker uansett hva det er.

De er pliktig til å ta i mot flasker og bokser som er betalt pant for i Norge. Du kunne kontaktet personalet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

whatever floats your boat man

Du vet, å lyve og drive med ulovlige handlinger er ofte et tegn på lav intelligens.

 

Vet ikke helt hva det sier om oss som vet om det og ikke reagerer på at enkeltelementer driver med ulovlige handliger, lavere intelligens kanskje?

 

Snakker da rent generelt og ikke om mitt "morsomme" utbrudd ovenfor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...