Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Tea betyr sladder. 

 

Det er fra Wendy Williams - lingo.

 

Los Angeles er et av stedene jeg forbereder å dra til i januar/februar og jeg driver og prenter inn det lokale språket.

 

homie

yo

tea

bang bang

 

og så videre.

Jeg har fremdeles ingen anelse om hva jeg skal svare. Congrats. You've officially stumped me. Fun was had. Ties were tied.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi oss sladder på det som skjedde på festen.

 

det var alt jeg spurte om...

Det er et forståelig spørsmål, men problemet er at jeg fremdeles ikke veit hvordan jeg skal svare på det. Tingen er det at man kan fortelle om seg selv på sånne ting, men hvis jeg begynner å fortelle om hva andre gjør og sånn så blir jeg nok høflig invitert til ikke å komme tilbake neste gang.

For min del så holdt jeg meg mest i taukroken.

Lenke til kommentar

Det var et skikkelig kick. Mest av alt gjorde jeg det fordi det skremte vettet av meg. Skikkelig endorfinkick, men jeg er ikke noen glutton for pain. Det var mer det å overkomme det som var greia.

På samme måte så SKAL jeg hoppe i strikk en eller annen gang. Tanken på det får meg nesten til å pisse i buksa. Og det er derfor jeg må gjøre det.

Lenke til kommentar

Det var et skikkelig kick. Mest av alt gjorde jeg det fordi det skremte vettet av meg. Skikkelig endorfinkick, men jeg er ikke noen glutton for pain. Det var mer det å overkomme det som var greia.

På samme måte så SKAL jeg hoppe i strikk en eller annen gang. Tanken på det får meg nesten til å pisse i buksa. Og det er derfor jeg må gjøre det.

oh wow. du er det motsatte av meg altså...

 

liker ikke engang å gå over bruer fordi det er så langt ned. den eneste ekstremaktiviteten jeg kunne tenke meg er at jeg kunne tenke meg å være sammen med en dame en gang. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du mener slik som dette?

 

(Ikke åpne om du er ømfintlig av natur)

 

AU!!

 

Var det vondt forresten? Jeg har hørt at de som driver med det mener det ikke er noe særlig vondt? 

 

Så det på TV en gang tror jeg.. De hadde en episode om dette på Innafor tror jeg? 

Lenke til kommentar

 

 


oh wow. du er det motsatte av meg altså...

 

liker ikke engang å gå over bruer fordi det er så langt ned. den eneste ekstremaktiviteten jeg kunne tenke meg er at jeg kunne tenke meg å være sammen med en dame en gang.


Ser den. Får sug i magen av høye steder jeg også. Men igjen derfor jeg må gjøre det. Det er noe som må overkommes og bekjempes.

 


AU!!

 

Var det vondt forresten? Jeg har hørt at de som driver med det mener det ikke er noe særlig vondt?

 

Så det på TV en gang tror jeg.. De hadde en episode om dette på Innafor tror jeg?


Ja, det gjør vondt, men det verste er egentlig når de setter inn krokene. Tenk et kraftig vepsestikk, bare at det varer lenger. Jeg hang ikke så lenge da.

 


Tenkte mer på en slik. Jeg personlig finner ikke smerteaspektet så fristende.

 

eTStZzZ.jpg


Faktisk på vei bort til en kompis som har sånn opplegg i stua. Jeg skal være bunny. En annen kompis som vil lære litt mer shibari/binding. Han skal binde opp dama si, men jeg må være demonstrasjonsdukke så han veit hva han skal gjøre. Endret av Hårek
Flettet 3 innlegg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...