Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Må man ta forkurs i matte og fysikk for å ta Bachelor i Datasikkerhet? Har generell studiekompetanse etter påbygg, uten R1/R2 matte og fysikk. Vet ikke om jeg plutselig har blitt dårlig til å google eller ikke, men finner ikke svar på det  :hmm:

Datateknikk følger opptakskrav HING.
Du må dokumentere Matematikk R1 (eller Matematikk S1+S2) og R2 og Fysikk 1.
Du dekker kravet, selv om du ikke har generell studiekompetanse, hvis du har bestått 1-årig forkurs for 3-årig ingeniørutdanning.
Så ja - har du generell studiekompetanse (u/ R1+R2 og fysikk) må du ta forkurs. Verdt det!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Datateknikk følger opptakskrav HING.
Du må dokumentere Matematikk R1 (eller Matematikk S1+S2) og R2 og Fysikk 1.
Du dekker kravet, selv om du ikke har generell studiekompetanse, hvis du har bestått 1-årig forkurs for 3-årig ingeniørutdanning.
Så ja - har du generell studiekompetanse (u/ R1+R2 og fysikk) må du ta forkurs. Verdt det!

 

Ok, tusen takk for svar  :)

Lenke til kommentar

Ikke at det var han du svarte. Er vell dårlig med Internett der da? Men ellers frister det litt. Prøve noe nytt og komme meg vekk fra Norge et år eller to.

Internett er helt OK. Men dyrt. Jeg betaler over 400 NOK for 50/5. Skal du ha 100/100 eller raskere, må du ut med MINST 1000 NOK.

 

Utenom prisen (og ping mot EU) er det ikke noe særlig å klage over.

Lenke til kommentar

Internett er helt OK. Men dyrt. Jeg betaler over 400 NOK for 50/5. Skal du ha 100/100 eller raskere, må du ut med MINST 1000 NOK.

 

Utenom prisen (og ping mot EU) er det ikke noe særlig å klage over.

Ikke så verst nett, synd med prisen. Med et sted å bo, holder lønna greit ut måneden med tanke på mat (Coca-Cola hahah) osv? Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...