Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

nå drar jeg på ferie igjen. blir borte til mars. men før jeg drar, så hadde jeg noen tanker rundt mine problemer med dette nettverket.

 

Har alltid lurt på hva disse tiministene sier for å vende forskjellige professorer mot meg. Og Jeg tror jeg vet hva det er.

 

Tenker da på det min venn "Grant Gustin" sa til meg da vår eldre venn forlot rommet slik at vi kunne inspisere et pirat-teleskop av en form, hvor han da gulpet etterpå og lot som om han var redd. Det er en utmerket løgn og kan skremme de fleste. Noe jeg vet ettersom det er jeg som er opphavet til denne løgnen. De tror at det er min fetter eller noe sånt, men det er ikke. Opphavet og spredningen av en så skadelig og åpenbar løgn skyldes meg.

 

og grunnen får alle vite snart. 

 

til de som ikke liker meg og leser her. :D sees i mars people! 

Nei vi ser deg her om 3 til 4 dager eller en annen bruker . :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lært meg Swiftprogrammering og har nettopp lansert min første app ut på Apple Store. Den oversetter tekst eller tale frå bokmål til nynorsk.  Ganske stolt! Anbefalar å teste programmering ut, om det så er det eine eller andre språket ein har lyst til lage noko i.

 

Nokon som har gode idear for å markedsføre privatutvikla apper? (Bortsett frå å skamlaust peike til signaturen min ... :tease:  )

Lenke til kommentar

Har lært meg Swiftprogrammering og har nettopp lansert min første app ut på Apple Store. Den oversetter tekst eller tale frå bokmål til nynorsk.  Ganske stolt! Anbefalar å teste programmering ut, om det så er det eine eller andre språket ein har lyst til lage noko i.

 

Nokon som har gode idear for å markedsføre privatutvikla apper? (Bortsett frå å skamlaust peike til signaturen min ... :tease:  )

Grattis. Føste steg må jo være å markedsføre den fornuftig. "min første app" = ingen sjangs i havet for å installere, "app for oversetting mellom bokmål og nynorsk" = sikkert aktuelt for en del skoleelever.

Lenke til kommentar

Det er vel en grunn til at det norske forsvaret vil kutte ut å bruke Huawei i nettet deres.

 

Men når PST skriver Huawei, så mener de i hovedsak mobilnettet deres. Ikke telefonene. Mye av det eksisterende mobilnettet i Norge per dags dato drives av Huaweiutstyr. 

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar

Kan jeg spørre om lønn over mail, før intervjuet?

Bare gidder ikke å dra på intervju med mye forbredelser også får jeg vite lønna er 100kr timen.

... eller ring. Gjorde jeg på min nåværende jobb. La det frem som at jeg kun var interessert i å søke om lønna ville være på rundt X for rette kandidat, noe de kunne bekrefte. Så slapp jeg potensielt å sløse bort deres og min tid :-)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...