Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teknisk sett er det jo sånn på min jobb også. Når man er logget inn på telefonen kan man ikke bare gå i fra den, uten å sette seg på pause slik at den ikke ringer. Det ligger i arbeidets natur at det er enkelt å overvåke ting som pauser o.l. Men den dataen har aldri noensinne blitt kommentert på, og jeg føler meg på ingen måte overvåket. Kommer og går som jeg vil, og tar pauser når jeg vil.

 

PS: Kan så klart ikke snakke på vegne av andre Call Center enn det jeg jobber på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

hva er det man egentlig gjør på et callsenter? sitter på telefonen hele dagen eller gjør man annet også?

 

siden jeg er her for noen strakser.

 

nei, jeg har ikke noen duplikat-kontoer. har dere sett tilsvarende oppførsel fra noen andre? nei. jeg er faktisk opptatt for tiden.

 

og vil også legge til at jeg og Grant Gustin ikke er venner mer. tenkte kanskje det ville være av interesse siden mange av mine innlegg i denne tråden har omhandlet han. fant ut at han og hans samboer tillater dårlige handliger blir gjort mot meg bare fordi de gikk i samme klasse med de som gjorde det. og for en gangs skyld er jeg uskyldig i det hele. ingen provokasjoner, ingenting...

 

fiskegrateng 12 kroner på Xtra.

 

just sayin

Lenke til kommentar

hva er det man egentlig gjør på et callsenter? sitter på telefonen hele dagen eller gjør man annet også?

Vanskelig spørsmål. Det varierer veldig mye. Personlig har jeg 0-5 samtaler om dagen. Det viktigste er å være tilgjengelig.

 

Andre igjen kan kanskje sitte i telefon etter telefon, hele arbeidstiden.

 

Og verst av alt (mener jeg) er nok de som ringer ut (cold calling) for å selge noe, enten til privatpersoner eller bedrifter.

Lenke til kommentar

... hva får deg til å tro at han mener det? Derp derp.

Vet ikke. Bare ønsker litt råd :(

 

hva er det man egentlig gjør på et callsenter? sitter på telefonen hele dagen eller gjør man annet også?

Der jeg var på intervju er det tlf hele dagen ifølge han. Gjerne 50 tlf for dagen. Support, selge til de som ringer inn for hjelp, faktura og slikt.

 

 

26.500kr i måneden, det blir vel ikke mye utbetalt? Er som søren at jeg ikke får til ordentlig jobb og ok lønn med bachelor ... liksom jobb fra 9-5 på søndag feks. Kveld frem til kl23.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Da jeg var fattig student for 10 år siden kostet First Price fiskegrateng 10 kroner. Spiste mye av den.

 

Angående datostemplingen, så er det mange butikker som gir deg varen gratis om den har gått ut på dato. Jeg pleide å gjemme kjøttvarer på den lokale butikken langt ned i fryseren, for så å møte opp tidlig om morgenen samme dag jeg visste de gikk ut og tok med meg alt sammen gratis. Hadde fryseren full av et titalls kilo med pølser og koteletter etter et vellykket raid.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

forresten, jeg plaget dere en del med mine drømmer tidligere.

 

og har bestemt meg for å oppsøke en søvnklinikk. det virker som om jeg har en form for parasomnia som virker realistisk.

 

dette er et heller vanlig fenomen og jeg blir nok frisk om en liten stund etter at de har utredet hva som er galt med meg.

 

beklager for at jeg plaget dere! må ha virket forskrudd for å si det mildt :D.

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

forresten, jeg plaget dere en del med mine drømmer tidligere.

 

og har bestemt meg for å oppsøke en søvnklinikk. det virker som om jeg har en form for parasomnie som virker realistisk.

 

dette er et heller vanlig fenomen og jeg blir nok frisk om en liten stund etter at de har utredet hva som er galt med meg.

 

beklager for at jeg plaget dere! må ha virket forskrudd for å si det mildt :D.

Du må bruke verbet "å virke" i infinitiv, ikke i perfektum partisipp : )))

Lenke til kommentar

Du må bruke verbet "å virke" i infinitiv, ikke i perfektum partisipp : )))

lol. the butt of all jokes :D

 

tror jeg har nightmare disorder eller REM sleep disorder. har bare engelske navn for øyeblikket dessverre. men skal få utredet det og beklager inderlig for at jeg plaget dere. sånn er det vel når man sitter for mye på forum. man begynner å snakke om alt mulig rart. 

 

tror det kommer av at jeg var blind i en periode der og når jeg ble frisk igjen så fikk jeg forstyrret søvn. 

Endret av Sandy Koufax
Lenke til kommentar

forresten, jeg plaget dere en del med mine drømmer tidligere.

 

og har bestemt meg for å oppsøke en søvnklinikk. det virker som om jeg har en form for parasomnia som virker realistisk.

 

dette er et heller vanlig fenomen og jeg blir nok frisk om en liten stund etter at de har utredet hva som er galt med meg.

 

beklager for at jeg plaget dere! må ha virket forskrudd for å si det mildt :D.

Living easy, living free

Season ticket on a one-way ride

Asking nothing, leave me be

Taking everything in my stride

Don't need reason, don't need rhyme

Ain't nothing I would rather do

Going down, party time

My friends are gonna be there too

I'm on the highway to hell

On the highway to hell

Highway to hell

I'm on the highway to hell

No stop signs, speed limit

Nobody's gonna slow me down

Like a wheel, gonna spin it

Nobody's gonna mess me around

Hey Satan, paid my dues

Playing in a rocking band

Hey mama, look at me

I'm on my way to the promised land, whoo!

I'm on the highway to hell

Highway to hell

I'm on the highway to hell

Highway to hell

Don't stop me
I'm on the highway to hell

On the highway to hell

I'm on the highway to hell

On the highway

Yeah, highway to hell

I'm on the highway to hell

Highway to hell

Highway to hell

And I'm going down

All the way

Whoa!

I'm on the highway to hell

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde jo bestilt vinterferie 26.februar, og kursingen i den jobben hvis jeg tar den, begynner 18.februar og varer i 5 uker. Hvordan skal det gå liksom ... I tillegg skal jeg operere i april og må være borte, altså hjemme, i 2-4 uker.

 

Åh er så sliten i hodet. Så mye greier for tiden. Innen mandag må jeg og svare NAV på om jeg vil takke ja til tilbudet om jobbspesialist. Og hun i denne call center jobben ville ha svar allerede i morgen ....

Aner ikke hva jeg skal gjøre heller. Tenker jeg kan få meg noe bedre jobb ved hjelp av NAV sin jobbspesialist/mentor/coach men samtidig er det jo digg med lav stillingsprosent i begynnelsen for å få erfaring. Men da taper jeg pengene på reise.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...