Skurupu Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 I ♡ azngurlz Fuck yeah! Derfor jeg bor her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 Bruker ikke sminke hver dag siden jeg er mye inne, men idag når jeg skulle ut følte jeg at jeg måtte:/ asiater trenger ikke eå mye sminke føler jeg for de har iallefall farge på vippene og bryna Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 Har brukt mascara tre ganger de siste 6 mnd. Men så er jeg asian da. Helt blonde jenter med hvite øyevipper skjønner jeg at sminker seg. Hvorfor det egentlig, hvorfor er hvitt verre enn sort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 det er så deilig å gni seg i øynene men neida Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 Har brukt mascara tre ganger de siste 6 mnd. Men så er jeg asian da. Helt blonde jenter med hvite øyevipper skjønner jeg at sminker seg. Hvorfor det egentlig, hvorfor er hvitt verre enn sort? Lyse øyevipper = så og si usynlige. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 Bruker ikke sminke hver dag siden jeg er mye inne, men idag når jeg skulle ut følte jeg at jeg måtte:/ asiater trenger ikke eå mye sminke føler jeg for de har iallefall farge på vippene og bryna Heldige meg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) http://www.dagbladet.no/2015/10/06/kultur/sosiale_medier/facebook/nettsamfunn/internett/41378479/ Det virker ikke som om DB-journalisten la merke til initialene til Otto R. Mathisen. Endret 6. oktober 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2015 Fantastisk mye nordlys her i kveld. Sjelden det er såpass mye på våre trakter. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Takk til NSB for forsinka tog for 3. gang denne uka. Deilig og enkelt å reise kollektivt til jobb :---) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Har brukt mascara tre ganger de siste 6 mnd. Men så er jeg asian da. Helt blonde jenter med hvite øyevipper skjønner jeg at sminker seg. Hvorfor det egentlig, hvorfor er hvitt verre enn sort? Lyse øyevipper = så og si usynlige. Men har det egentlig noe å si? Jeg har aldri brydd meg nevneverdig over fargen på øyevippene, samme med brynene. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Men har det egentlig noe å si? Jeg har aldri brydd meg nevneverdig over fargen på øyevippene, samme med brynene. Lyse øyevipper = så og si usynlige. Trodde kanskje du var typen til å farge begge deler, men. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Takk til NSB for forsinka tog for 3. gang denne uka. Deilig og enkelt å reise kollektivt til jobb :---) Nå skal det jo bli dyrere også. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Er det noen som er klar for en god latter? Google "#piggate". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 På toget Han: billettkontroll har du gyldig billett meg: Ja se her *tar frem ereksjon* *vi ler og han runker meg* *ejakulerer ugyldig billett* *får bot* På trikken. Gravid dame: ånei jeg føder! *føder billettkontrollør* Billettkontrollørbaby: Da var det billettkontroll dame: faen 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Du bør slutte på det du går på. Eller om du ikke går på noe bør du vurdere å gjøre det. 7 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) På fødestua *Kona føder barn* *barnet har koreanske subtitles som ikke kan fjernes* *prøver å skjule at jeg er skuffet* På russebuss *kysser jente* *hun tar av dressen* *jeg tar av dressen* *jeg har securitasuniform under* jeg: Da er det billettkontroll hun: faen Hos ultralydlege *det er en ugyldig billett i magen, ikke baby* *legen tar på securitasuniform* han: da er det billettkontroll hun: faen Endret 7. oktober 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Bil-lettkontrollør: Bot! Bilen din er for tung. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) Presten: Tar du ole herman larsen til din ektemann? Hun: ja Presten: har du billett? Hun: hæ nei *presten tar på securitasuniform* Da er det billettkontroll;) Hun: faen Endret 7. oktober 2015 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) *ringer etter psykiatrisk ambulanse til Bytex* *ambulansen kommer og henter ham* Psykiatrisk sykepleier: Har du billett? Bytex: Nei *Psykiatrisk sykepleier tar på securitas-unform* Da er det billett-kontroll Bytex: Faen Endret 7. oktober 2015 av L4r5 7 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. oktober 2015 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2015 Da fant vi ut hvem som har Elvis som dobbelkonto? 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå