Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

e: For flein, er vel kirkegårder også et godt sted å plukke. Vet det gjelder / gjaldt kirkegården på Frosta, i alle fall.

Send PM om du kjenner til noen steder i Bergen da :p

 

 

Dessverre. Har ikke bodd i nærheten av Bergen, så jeg har dessverre ingen tips.

 

Husker derimot at Trønderavisa hadde en sak på flein og kirkegården på Frosta. Ei gammel dame som bodde like ved, hadde ringt lensmannen, fordi skumle ungdommer kledd i mørke klær vandra rundt der, og hu var redd det var gravskjendere. :p

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Forresten det med farge på øyevipper og bryn du svarte på datasmurf; vil si at der gjelder spesielt jenter da mascara bleker vippene. Vet ikke om det skjer med asians jeg da, men det er iallefall det som er mitt problem

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

kom på et ganske godt spørsmål: Finnes det (nesten) svart foundation? Har aldri sett det i Norge, og det finnes jo folk som er veeldig mørke? Ikke slemt ment altså, men har aldri tenkt over det

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Det lilla er pga av at øyene blir plaget og såre tror jeg?

nei

man er som oftest mørk under øynene av for lite søvn, dehydrert osv men det går også i arv

Lenke til kommentar

 

 

Var det her jeg fikk denne i fra?

 

 

 

Er det ikke forferdelig slitsomt å bruke sminke hver dag? Her på Filippinene er det helt vanlig for jentene å gå uten sminke. Det å pynte seg med sminke er noe man gjør i spesielle anledninger.

Må si jeg foretrekker naturlige ansikt. Jeg har veldig ofte tenkt "hun har for mye sminke", men jeg har aldri tenkt "hun har for lite sminke".

Norske jenter gjør det feil! (Ikke ment spesifikt til deg, Pessi. Aner ikke hvordan du ser ut.)

De fleste har for mye sminke.

 

Bytex: Flere vitser pls.

Endret av Dr Jones
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Kan dere som sier at de fleste bruker for mye sminke forklare hva som er passelig med sminke? :@ Ganske sikker på at jeg ikke bruker for mye men greit å vite

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

ja

skrev akkurat i en tråd på KG((((derfor det er litt detaljert)))) hva jeg bruker til hverdags så nå er jeg spent på deres dom:

 

-Holika Holika petit clearing bb-cream 

-Concealer fra Collection 

-Mineral shapphire loose setting powder fra Makeup Mekka 

-Awesome double flick liquid eyeliner fra Revolution 

-5xl volume macara fra Makeup Mekka 

-Lasting finish soft colour blush fra Rimmel 

-Leppestift fra Loreal Paris 

 

Spørsmålet er vel kanskje hvor mye man bruker av hver ting, men jeg synes jeg bruker helt passe((((som de fleste ville sagt om seg selv)))

Lenke til kommentar

Klarte å miste bankkortet mitt i mellom setet og midtkonsollen når det var min tur i luka på Mcdonalds drivethrough'n... Jeg ble sittende og "jokke" setet fram og tilbake med hånda bak ryggen samtidig som jeg mista taket på klutsjen og kvelte motoren med et hopp, folk tuta og jenta i luka skratta seg i hjel  :nei:​ Fy for en dag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...