Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

*Syria-flyktninger kommer til den norsk-svenske grensen*

*ser innspillingen av "Allsang på Grensen"*

*flykter tilbake til Syria*

 

På trikken

kontrollør: Da er det brelettkontroll ;)

*to pakker smør med løsbart og menneskekostyme reiser seg og går mot døra*

Endret av Bytex
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde ikke gadda å stukket på en konsert alene. Kanskje dine venner liker en annen type musikk da? 

 

Njæ, de fleste liker samme musikk som meg, de bare orker ikke å gå på konsert. :p

 

Og de som liker å gå på konsert, bor selvfølgelig i Bergen, Stavanger, og Oslo, og føler ikke for å dra til Trøndelag kun for en konsert (noe som i og for seg er forståelig).

 

e: For flein, er vel kirkegårder også et godt sted å plukke. Vet det gjelder / gjaldt kirkegården på Frosta, i alle fall.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

 

Blir spurt helt direkte om trekant på pm på kvinneguiden:/// det blir jeg ikke her engang

Nice. Jeg har aldri fått noen sånne meldinger. :(

Tror det hjelper å være jente

Lenke til kommentar

@Pessimistisk Forstår meg ikke på folk som skriver slikt til noen di ikke engang kjenner..

 

Synes du at det er smigrende eller creepy? :hmm:

Når dama var på byen her for litt sida fikk hu spørsmål om hvilken farge hu hadde på trusa.

Hva foregår egentlig i huene på de som spør sånn? Tror de virkelig at det øker sjansene deres?

Lenke til kommentar

 

@Pessimistisk Forstår meg ikke på folk som skriver slikt til noen di ikke engang kjenner..

 

Synes du at det er smigrende eller creepy? :hmm:

Når dama var på byen her for litt sida fikk hu spørsmål om hvilken farge hu hadde på trusa.

Hva foregår egentlig i huene på de som spør sånn? Tror de virkelig at det øker sjansene deres?

 

Det øker nok sjansen for å få vite hvilken farge hun har på trusa. Hvis det var det de ville oppnå.

 

Lenke til kommentar

 

@Pessimistisk Forstår meg ikke på folk som skriver slikt til noen di ikke engang kjenner..

 

Synes du at det er smigrende eller creepy? :hmm:

Når dama var på byen her for litt sida fikk hu spørsmål om hvilken farge hu hadde på trusa.

Hva foregår egentlig i huene på de som spør sånn? Tror de virkelig at det øker sjansene deres?

 

Kommer vell litt ann på dama det :p

Men ja, flertallet vil nok bli mindre imponert^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...