Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

My god! Civilization V is a drug! Det var ikke meninga å bli sittende så lenge oppe i natt. Måtte bare ta én turn til. Og én til. Og én til.

 

Jeg vet. Jeg har det på samme måte, samt med CKII og EUIV. Og slektsforskning. Plutselig har det gått 12 timer, og man har funnet syvmenningen til tipptipptippoldefars kones søskenbarns uekte datters eksmann.

Lenke til kommentar

 

 

Alt med måte. Selv syns jeg jenter uten særlig sminke er finest. Noen ser jo helt beisa ut, der skillet mellom hudfargen og oransje går langs haka.

Det alle sier, men realiteten er en annen tror jeg^^

Det er det som skiller de som er flinke til å sminke seg og de som ikke er like flinke. Er man flink så ser man usminket ut, selv med et "tonn" av sminke på seg.

Lenke til kommentar

 

 

My god! Civilization V is a drug! Det var ikke meninga å bli sittende så lenge oppe i natt. Måtte bare ta én turn til. Og én til. Og én til.

Jeg vet. Jeg har det på samme måte, samt med CKII og EUIV. Og slektsforskning. Plutselig har det gått 12 timer, og man har funnet syvmenningen til tipptipptippoldefars kones søskenbarns uekte datters eksmann.

Apropo slekt. Fikk vite av min bestemor her om dagen at jeg er delvis svensk. Min tipp-tippoldefar var svensk.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...