Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på Rammstein i februar. I 2010 vel og merke. Og da var det også forferdelig varmt inne (selv langt unna pyro-effektene), og snestorm og -10 ute. Gikk til Valhall med frakk, lue og hansker, smelta fælt inne med alle klærne, og så ut i kulda igjen, og da hjalp det ikke så veldig mye å ta på seg frakken igjen, da den fort ble våt innvendig, siden jeg var så dyvåt etter konserten.

Lenke til kommentar

De billettkontrollvitsene gikk rett hjem hos meg. Kanskje på tide å legge seg.

 

Urelatert: +1 til onkel blå som nok en gang lot meg gå uten forelegg etter å ha gjort noe ulovlig. Så langt bare positive opplevelser med dem.

Så lenge du er hyggelig mot de, og ikke gjør noe/så my galt, er de som regel hyggelige mot deg óg. Har selv bare gode opplevelser med politiet. Om man mener alle politifolk er snutjævler og drittsekker så blir man gjerne behandlet dårlig. 1+1=2...

Lenke til kommentar

Jeg gjør mest mulig for å unngå folk og forsvinne i mengden, så la oss for all del IKKE planlegge å "ta en pils sammen" neste gang :D Drikker jeg øl før eller på en konsert blir jeg så pissatrengt at jeg mister hele konserten med å gå på dass.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg klarte meg fint i går med vann, siden UKA på død og liv skal bruke Cashless-systemet, og jeg ikke fant ut av det før i går, og ikke faen om jeg orka å skaffe meg et kort kun for å bruke det i kveld. Jeg irriterer meg nok over bonger, siden jeg stort sett ender opp med et par ubrukte etter at kvelden er over. I går kunne jeg selvfølgelig drukket, da de hadde mer enn bare Dahls på kran, men jeg valgte å være økonomisk. Vann er tross alt stort sett gratis i dette landet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...