Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, kan være en fordel. Med mindre jeg har lyst til å klassifiseres som et biologisk våpen.

 

 

 

I andre nyheter så prøvde jeg meg akkurat på sriracha-marinerte biffstrimler. Funka bra. Men neste gang skal jeg lage jerky av det. Tror det blir bra.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Så var man hjemme fra Oktoberrock på Orkanger. The Wall var nesten like gode som The Australian Pink Floyd Show; Tony Carey's Rainbow Project: The Dio Years var brukbart; Bente Smaavik Band var flaut, men hadde en og annen god solo og et par brukbare riff; Slade var absolutt verdt det og satte meg i julestemning da de dro på seg nisseluer og avslutta med "Merry X-mas Everybody"; Tindrum leverte – akkurat som jeg håpte, med TNT-låter, "All Right Now" av Free, og låta jeg har venta på å høre live siden 1989 … "Drums of War".

 

Det var helt klart verdt det å betale seks hundre spenn, bli plukka på for å stå ute blant røykerne med e-sigarettene mine, se gamle kolleger totalt møkkings, støte på HVPU-klienter og kvinnfolk som ikke kjenner til betydningen av "personal space", og stå og gå rundt i seks timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...