Gå til innhold

E3 2015: Generell diskusjon og spekulasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen forventet vel full kampanje i Battlefront ?

Har ikke Battlefield-spillene historiemoduser? Jeg vet at Battlefront ikke er det samme som Battlefield, men jeg håpte likevel på at noe av DNA-et fra Battlefield ville finne veien til Battlefront.

 

Hadde vært litt gøy hvis Microsoft og Sony igjen kommer med noe surpise DLC og spill som i fjor. Sony slapp vel et indiespill i fjor mener jeg, og MS slapp en gratis race-track til Forza 5 og slapp ut et Street Figher-DLC til Dead Rising 3.  

Det skal visstnok komme en Porsche-expansion til Forza Horizon 2 i juni. Spørs om det blir en sånn type nyhet.

 

Selv håper jeg på Conker Live & Reloaded Anniversary Edition. L&R blir ti år gammelt i juni.

Lenke til kommentar

Er spent på om MS greier å innfri forventningane di sjølv har lagt opp til. Burde jo dukke opp ein del spill vi ikkje allereie har fått vite om.

 

Sony burde gje oss innblikk i nokre VR-spill samt fleire nye spill.

 

Fallout 4 ser nydelig ut. Bare å håpe at di går for 1080p og 60fps på konsoll.

 

Håper uannsett på nokre overraskelser, helst spill.

Endret av Maabren
Lenke til kommentar

Er spent på om MS greier å innfri forventningane di sjølv har lagt opp til. Burde jo dukke opp ein del spill vi ikkje allereie har fått vite om.

Jeg tror ikke at MS vil ha mange nye annonseringer på E3 i år for å være helt ærlig. Microsoft har hypet opp E3 ved å snakke om "the greatest lineup in Xbox history", og da trenger det jo nødvendigvis ikke å handle om nye spill. Det er fortsatt mye som ikke er kjent om Halo 5, Scalebound og Crackdown. Offisielt sett har det ikke blitt sagt så mye om Forza 6 heller.

 

Av nye annonseringer så kan vi i hvert fall vente oss Gears of War 4, Rare's neste spill, Press Play's neste spill og kanskje Battletoads, Killer Instinct S3 og noe fra Twisted Pixel.

 

 

 

Lenke til kommentar

 

Fallout 4 ser nydelig ut. Bare å håpe at di går for 1080p og 60fps på konsoll.

 

 

 

Det er nok like sannsynlig som at Half-Life 3 blir annonsert til å være konsoll eksklusivt under E3... :D

 

 

Tja, med den grafikken burde det ikke være noe stort problem å kjøre på 60FPS på konsoll.

Lenke til kommentar

 

Fallout 4 ser nydelig ut. Bare å håpe at di går for 1080p og 60fps på konsoll.

 

 

 

Det er nok like sannsynlig som at Half-Life 3 blir annonsert til å være konsoll eksklusivt under E3... :D

 

 

Ikkje umulig det heller, vel å merke SM-eksklusivt og gjerne tidsbegrensa slik at HL3 kjem til win, mac og andre format seinare ein gang. Har jaffal trua på at F4 får 1080p og 60fps til PS4, muligens og til XO. :)

Lenke til kommentar
 

Ingen forventet vel full kampanje i Battlefront ?

Har ikke Battlefield-spillene historiemoduser? Jeg vet at Battlefront ikke er det samme som Battlefield, men jeg håpte likevel på at noe av DNA-et fra Battlefield ville finne veien til Battlefront.

De fleste rene multiplayer-spill jeg har spilt har hatt en eller annen form for single-player. Selv originale Unreal Tournament hadde det, og tror Quake 3 Arena hadde det. (begge hadde også kamper mot AI bots.) Grunnen er nok så enkelt at det gir litt flere salg til folk som kun vil ha single-player, men kanskje mest fordi en kampanje er en fint måte å lære spillerene å spille i ro og fred. I en kampanje kan vi introdusere nye ting gradvis, så det ikke blir alt for mye å ta inn på en gang. Alternativet er jo å hoppe rett inn i PvP og bli overkjørt fra første stund. Det blir fort kjedelig.

 

Lite jeg ser frem til på E3 i grunnen, men håper på en diger overraskelse. Dragon Quest XI, for eksempel.

 

 

Det er to ting jeg gleder meg litt til på E3. Det ene er mer informasjon om Fallout 4 og det andre er informasjon fra EA om ekstra innhold i SWTOR. 

Hadde vært rått om de lagde SWTOR til konsoll. Gjerne som ren single-player. Var ikke spesielt stor fan av multiplayer, men hadde mer enn gjerne tatt imot et SWTOR som var omgjort til ren single-player. Kanskje litt mer streamlined, med AI companions i dungeons og så videre. Hadde glatt betalt 500 spenn for det til PS4 eller XBone. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...