Gå til innhold

E3 2015: Generell diskusjon og spekulasjon


Anbefalte innlegg

Hadde vært rått om de lagde SWTOR til konsoll. Gjerne som ren single-player. Var ikke spesielt stor fan av multiplayer, men hadde mer enn gjerne tatt imot et SWTOR som var omgjort til ren single-player. Kanskje litt mer streamlined, med AI companions i dungeons og så videre. Hadde glatt betalt 500 spenn for det til PS4 eller XBone. :)

Forstår ikke hvordan de skal klare det? Det er et fullblods MMO, og når jeg spiller det bruker jeg gjerne mellom 12-20 abilities i en bossfight (mer i PVP). Det ville blitt vanskelig på konsoll gitt. Selve historiene fra alle klassene, noen bedre enn andre (lvl 1-50), er ekstremt bra, og de fleste kunne nok vært et eget spill sånn sett. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, Phil Spencer er litt av en type. Men liker han jeg.

 

Ganske stort at Rift blir bundlet med en XBO kontroller. Og at en kan spille XBO spill på den. I et simulert VR rom vel å merke. Men ikke umulig det dukker på VR spill på XBO pga dette. Spørs på latency da...men dem har vel tenkt på det.  

Lenke til kommentar

Herre, har bedrevet med fornuftige ting i hele dag og ikke fått med meg en dritt her tydeligvis :p

XBone får støtte for Oculus Rift, så du kan spille Forza i VR. Men så var det dette med teori og praksis, Microsoft... :D :D :D

 

Edit: Har sett noen prøve å forklare dette med at Forza ikke var laget for VR, så det vil ikke fungere direkte med VR. Men da glemmer man at med VorpX-driverne på PC kan man spille det aller meste med Oculus. FPSer som Borderlands og Skyrim er jo tøft nok, men man kan faktisk spille ting som Civilization og StarCraft med Oculus om man vil. Burde ikke være noe som helst problem å legge en sånn driver til XBone, og få VR-støtte i alle spill. Forza har vel i tillegg cockpit-view? Det og en kontroller burde fungere ypperlig med VR.

 

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Crackdown, Scalebound og Quantum Break hopper over E3 og kommer istedenfor til å dukke opp på Gamescom i år.

 

Jeg hadde en anelse om at MS kom til å gjøre det med minst et av spillene, men jeg hadde aldri trodd at de kom til å gjøre det med alle tre. Jeg antar de ønsker å hovedsaklig fokusere på spill som kommer ut i år på årets E3-show (med unntak av Gears 4 og Rare's neste spill, som begge sannsynligvis vil komme ut i 2016).

 

På plussiden bør Gamescom bli ekstra spennende for Xbox-eiere i år. :)

Lenke til kommentar

Kom akkurat hjem fra jobb, hva var høydepunktene?

Fra egen hukommelse:

 

-Forbrukerversjonen av Rift vist frem.

-Lanseringsdato: Q1 2016

-Partnerskap med Microsoft annonsert

-Xbox One kontroller følger med i pakken med Rift

-Det skal gå an å streame Xbox One spill i Rift (blir som en virtuell kinosal. dette er ikke Xbox VR)

-Oculus Touch annonsert. En ny kontroller som skal muliggjøre nytt gameplay i VR

-Noen spill vist frem: Som for eksempel Edge of Nowhere og EVE Valkyrie

 

Blir å se opptaket fra pressekonferansen til Bethesda ser jeg, jaja... Må da ha noe å fylle tida med før Microsoft skal ha sin pressegreie.  :grin2:

Jeg også blir nok nødt til å droppe live streamen av Bethesda sin pressekonferanse. Samme med Sony sin. Synd de ikke blir vist på mer gunstige tidspunkt for oss her i Europa, men til gjengjeld er MS, EA og Nintendo sine pressekonferanser ypperlige for de som er i jobb eller evt. ikke ferdig med skolesemesteret ennå.

 

 

 

 

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...