Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: The Witcher 3: Wild Hunt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Props for at dem sier det som det er. Men hvis spillet bare er i høyere resolution på PC så kjøper jeg det heller på PS4 for å nyte det i stuen. Men XML filen tilsier jo at det er mye mer da men, noe mismatch mellom xml artikkelen og det utvikleren her sier ...

Lenke til kommentar

 

Props for at dem sier det som det er. Men hvis spillet bare er i høyere resolution på PC så kjøper jeg det heller på PS4 for å nyte det i stuen. Men XML filen tilsier jo at det er mye mer da men, noe mismatch mellom xml artikkelen og det utvikleren her sier ...

Artikkelen på whatifgaming ville jeg nok ikke tatt 100% seriøst ;)

Det jeg reagerer på er at vi nok en gang må inn og redigere .xml filer for å oppnå ønskede grafikkinnstillinger.

Personlig synes jeg det er hårreisende at man fortsatt må igjennom en sånn prosess, spesielt i år 2015.

Jeg _tror_ det er ytterst få som vet om denne muligheten, og det er enda færre som vet hvordan.

Skal man pushe PC-gaming, så må man slutte med dette tullet, tenker da spesielt på AAA-titler.

Lenke til kommentar

Er som jeg trodde og har sagt tidligere, dagens konsoller bremser og begrenser spillutviklingen i stor grad også nå.

 

"Joaquin Romero victorica 1 week ago (edited)

+Mcufre​​​​ yes dude after ; vgx trailer or the 35 minute uncompressed gameplay. Many people who saw that eyes dropping graphics, Started to work hard and save money to buy high end rigs for Witcher 3 ..that was my case

So fuck consoles for that. the foliage of the new gameplay is cutdown like he'll. They recently show new ultra settings and the pop in textures ; Tesselation ; colours are horrible dude. I don't own a titan X. But with hard time I was able to get 2 970 for good price. It unfair to play a Pc game downgrade for the sake of the console marketing.

 

People don't understand this.. The game now is 60 fps on ultra with a single.gpu.... Becouse is #@3king lighter than the old engine in all kinds of way! . if you don't use tesellation. Bad textures foliage. Short draw distance. Is obvious you can achieve 60 fps with any good high end card. But that doesn't mean the game actually is mind blowing.

 

Yes it has his nice wind ; shadows and nice lighting. But now is just nice or beautiful. This is not the killer game like crysis 3 Pc games where waiting to burn out their rigs

Thanks you to understand me buddy. There are others who think the same like me. So I'm more comfortable now."

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Lenke til kommentar
Det kan godt være at The Witcher 3 tidligere har blitt vist som scriptet trailer for å være "cinematic" med kontrolert lys, skygge og en masse effekter som har krevd offline rendering eller en monster PC. Dette er dessverre ikke noe nytt i denne bransjen og det gjelder også eksklusive konsoll spill. 

 

Det er heller det store flertallet av PC spillere på verdenbasis som har noe som ligger langt unna en high-end PC, med ihvertfall mindre vram enn hva XBO og PS4 kan bruke, samt utvikler kostnader som setter begrensinger per idag.

Jeg skal ikke si at CD Project RED ikke ville ha satset høyere hvis konsollene hadde vært ute av bilde, men de fleste utviklere ville ikke ha satt high-end PC som mål og bruke potensielt mye penger på noe et fåtall vil ha glede av. XBO og PS4 er nok mer eller mindre på et nivå (dem har mer minne for vram bruk, 1-2GB på gjennomsnitt spill PC) her som uansett hadde vært normal målet. Med årene vil selvfølgelig konsollene begynne å holde tilbake PC på generell basis.

 

Med en high-end PC har man jo mulighet til 60+FPS (30FPS som på konsollene), 1440p+ (900p-1080p på konsollene), bedre tekstur filtering og bedre AA  enn konsollene (Ubersampling krever mye) på The Witcher 3. Hvis man ikke er fornøyd med dette har man enten en veldig kraftig PC og urealistiske forventninger eller man hadde gjerne heller ofret en del/mye av dette for bedre kjernegrafikk.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Hvis du lar det gå utover en knakende god spillopplevelse så er jo det ditt valg.

Lenke til kommentar

 

Hvis du lar det gå utover en knakende god spillopplevelse så er jo det ditt valg.

 

 

Synes det er bra noen forbrukere lar selskapene tape salg på å drive med tull.

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Må bare spille ferdig Witcher 1 og 2 først. D:

 

Samme, bare bytter ut D: med :D.

Til skribenten, hvordan opplevde du lastetider. Når dukket de opp, var de lange?

Hadde de fine bilder?

Det er lite lastetider sammenlignet med feks Bloodborne. Og du har i hvert fall noe å lese og se på underveis. Dukker opp når du bruker Fast Travel, samt når nye områder lastes inn. Når du beveger deg rundt i verdenen dukker de ikke opp.

Lenke til kommentar

 

 

Må bare spille ferdig Witcher 1 og 2 først. D:

Samme, bare bytter ut D: med :D.

Til skribenten, hvordan opplevde du lastetider. Når dukket de opp, var de lange?

Hadde de fine bilder?

Det er lite lastetider sammenlignet med feks Bloodborne. Og du har i hvert fall noe å lese og se på underveis. Dukker opp når du bruker Fast Travel, samt når nye områder lastes inn. Når du beveger deg rundt i verdenen dukker de ikke opp.

 

 

Er ikke "lite lastetider sammenliknet med bloodbourne" omtrent som å si at en bil er "rask sammenliknet med en 70-talls 2CV? :)

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

CD red ville sikkert at det skulle bli som de prosjekterte i 2013. Blir sjeldent sånn.

Endret av AleksanderK
Lenke til kommentar

Folk burde jo fortsatt kjøpe spill selv om det er blitt nedgradert. Spesielt TW3 som får så ekstremt bra omtale.

 

Men alle burde gi uttrykk for at utviklere må begynne å tenke over hva dem sier og merke innhold klart og tydelig at det ikke representerer det endelige produktet. Dere kan fks å legge igjen en melding i mange kommentar felter eller enda bedre til fks CD Projekt RED sin Twitter konto @CDPROJEKTRED

 

EDIT: Eller si deres mening via #TheWitcher3

 

Er det noe vi har lært i det siste så er det at forbrukere som gir uttrykk for noe via sosiale medier har mye makt om nok personer mener det samme. 

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvis du lar det gå utover en knakende god spillopplevelse så er jo det ditt valg.

 

 

Synes det er bra noen forbrukere lar selskapene tape salg på å drive med tull.

 

AtW

 

Nå er det sikkert fult mulig å både la seg underholde av spillet og si noen meningers ord til utvikler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Toern hadde fantastisk kampsystem, spesielt på dark mode. Faan så vanskelig men dæven for en herlig mestringfølelse når en blir god nok til å knuse seg gjennom fiender hvor en liten feil kan føre til døden og fullfører campaignen på dark mode.

 

Insane kommer jeg meg aldri forbi den første svampe byen, blir alltid for varm I trøya og begår en feil så er alt over.

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...