Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: The Witcher 3: Wild Hunt


Anbefalte innlegg

Toern hadde fantastisk kampsystem, spesielt på dark mode. Faan så vanskelig men dæven for en herlig mestringfølelse når en blir god nok til å knuse seg gjennom fiender hvor en liten feil kan føre til døden og fullfører campaignen på dark mode.

 

Insane kommer jeg meg aldri forbi den første svampe byen, blir alltid for varm I trøya og begår en feil så er alt over.

 

Jeg likte ikke kampsystemet særlig godt, fikk flashbak til barneskolegymmen, stupe kråke gang etter gang etter gang....

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ser elendig ut imo... Grafikk messig.

 

Det er vel fordi konsollversjonen av naturlige årsaker ikke er i stand til å nå pc-verjsonen til knærne når det gjelder det grafiske i Witcher 3. Ser også at artikkelen er fra PS4 versjonen og regner med at bildene er tatt med den innebygde funksjonen på konsollen. Som har en elendig kompresjonstekning slik at bildene yter ikke spillet helt rettferdighet.

Er grafikken på "next gen" konsoller virkelig så bedriten? Hadde ikke kunne gjettet om det var ps4 eller ps3.

Lenke til kommentar

Urettferdig av oss forbrukere som sammenligner trailer vs gameplay, ifølge CDPR.

http://www.dsogaming.com/news/cd-project-reds-visual-effects-artist-on-downgrade-ation-very-unfair-to-compare-trailers-and-gameplay-demos/

Det er vel heller at de lovte vi skulle få det som ble vist frem som gameplay demo i 2013.

Jeg er ingen ekspert på dette, men de har altså gått over til PBR (Physical Based Rendering), betyr ikke det at materialene skal se mer troverdige / realistiske ut? Star Citizen benytter seg av PBR.

CDPR sier også at den nye shaderen ser mye bedre ut enn den vi så i 2013. Really?

http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2047/8740/original.gif


Gameplay på PC med ultra settings



Så da er det vel bekrefta.... CDPR dro en Ubisoft.
Warez, mesa back. Endret av fluks
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Urettferdig av oss forbrukere som sammenligner trailer vs gameplay, ifølge CDPR.

 

http://www.dsogaming.com/news/cd-project-reds-visual-effects-artist-on-downgrade-ation-very-unfair-to-compare-trailers-and-gameplay-demos/

 

Det er vel heller at de lovte vi skulle få det som ble vist frem som gameplay demo i 2013.

 

Jeg er ingen ekspert på dette, men de har altså gått over til PBR (Physical Based Rendering), betyr ikke det at materialene skal se mer troverdige / realistiske ut? Star Citizen benytter seg av PBR.

 

CDPR sier også at den nye shaderen ser mye bedre ut enn den vi så i 2013. Really?

 

http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/2047/8740/original.gif

 

 

Gameplay på PC med ultra settings

 

Så da er det vel bekrefta.... CDPR dro en Ubisoft.

Warez, mesa back.

 

Har lagt en egen tråd om nedgraderingen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1666237&st=0:)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri opplevd sperrer på konsoll spill pr dags dato. På pc er det jo helt vanlig. Du må huske piratkopiering er langt mer vanlig på pc enn konsoll. Det er jo heller ikke meningen at nettbutikkene skal sende ut spillet 1 uke før slipp. de fleste får lov å sende 2-3 dager før tiden.  

 

 

edit: sikkert samme du fant, men for evt andre som lurer.

 

"SOURCE (Q&A forum post, in Polish): http://forums.cdprojektred.com/threads/35370-Wied%C5%BAmin-3-Dziki-Gon-pytania-i-odpowiedzi-dotycz%C4%85ce-pude%C5%82kowej-wersji-PC

Few things to note from this:
* box version of W3 will contain GOG code to unlock digital backup copy of the game and free DLC, patches, soudtrack, comic books, wallpapers, and more.
* you will not be able to get patches and free DLC without code mentioned above.
* you can install and launch W3 without this code. There will be no installation code which is needed to install or launch the game.
* you will need internet connection to install pre-launch versions of W3, as the game will download a small unlocking file without which installation will not continue. This is implemented to prevent game leaking online before release date because it has no DRM. Copies of W3 manufactured after launch will not require internet connection.
* You can download the required file either during installation or manually from a dedicated site."

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Har tydeligvis ikke samme rettningslinjer for konsollbrukere da, for de har spillt siden de fikk sin kopi. CDPR skyter seg selv i foten ovenfor pc gamere verden over nå.

 

Tror du CDPR liker at de spiller spillet før utgivelsesdato?

De får spille det pga det er enkelte butikker som ikkje gjør som de får beskjed på!

 

 

Har forresten lest meg frem til at kopier som blir laget etter release har alle filene. Så jeg har fått et dårligere produkt av og forhåndsbestille lol

Så bra, nok ett bevis på at det er piratvirksomheten som "ødelegger" for oss pc gamere.

 

Dårligere og dårligere fru Blom, du har fått akkurat det du skal ha!

Endret av Villfaren
Lenke til kommentar

Fy faen for revva grafikk. Enda dårligere en jeg fryktet. Og så revva optimalisering har ikke sjans til og spille på mer en 15-20fps med 780gtx gpu4770k cpu 8gb ram. The witcher 2 er har jo enormt mye bedre grafikk og ytelsesmessig. Lol når jeg gikk ut på balkongen så var det rene flashbacken til 1990tallet lol. Buskene er må jo være en practical joke eller wtf?????????

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen for revva grafikk. Enda dårligere en jeg fryktet. Og så revva optimalisering har ikke sjans til og spille på mer en 15-20fps med 780gtx gpu4770k cpu 8gb ram. The witcher 2 er har jo enormt mye bedre grafikk og ytelsesmessig. Lol når jeg gikk ut på balkongen så var det rene flashbacken til 1990tallet lol. Buskene er må jo være en practical joke eller wtf?????????

Høres ikkje bra ut, men hadde vært

spennende med ett bilde?

Lenke til kommentar

Prøvde det på PC i et par timer, og jeg kan trygt si at dette ikke er noe for meg. Buggy, glitchy, grafikken er meh, og det er et rent helvete å spille med mus/tastatur (ja jeg vet jeg kunne ha koblet til en gamepad).

Et eksempel på en bug er når man er inne på menyen hos en merchant. Hvis man har musepeker'n på et bestemt sted i inventoryen så vil spillet automatisk hoppe mellom de forskjellige menyene. Ergo, hvis man har et item der så vil man aldri få gjort noe med det hos merchanten.

Glad jeg ikke betalte ei krone for det, for nu er det avinstallert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...