Gå til innhold

Tråden for 34" Ultrawide 3440x1440 skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du fornøyd så langt da?

Førsteinntrykket er veldig bra! :) Jeg har nå plass til alt jeg hadde før og en hel del mer - alt sentrert på en kontinuerlig flate. Særlig det å kunne ha hovedarbeidsflaten på senter skjerm er genialt. Tror jeg har litt å tjene på å justere fargeinnstillingene. Litt skarpt lys nå.

Jeg synes også den rigget ganske bra på medfølgende fot. Stativ er helt sikkert mer elegant, men prioriterer ikke det nå siden dette var såpass bra.

 

Dell's Display Manager lar man dele inn skjermen i ulike flater som du sikkert vet. Dette fungerer helt topp til de fleste Windows-produkt som du sikkert vet, men oppdaget dessverre nå at ett av programmene jeg bruker mest ikke fungerer med tanke på dette.

 

Kjenner du til problemet?

 

Har brukt skjermen lite så langt, men føler meg trygg på at den er verdt prisen og at jeg kommer til å bli fornøyd. 

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket er veldig bra! :) Jeg har nå plass til alt jeg hadde før og en hel del mer - alt sentrert på en kontinuerlig flate. Særlig det å kunne ha hovedarbeidsflaten på senter skjerm er genialt. Tror jeg har litt å tjene på å justere fargeinnstillingene. Litt skarpt lys nå.

Jeg synes også den rigget ganske bra på medfølgende fot. Stativ er helt sikkert mer elegant, men prioriterer ikke det nå siden dette var såpass bra.

 

Dell's Display Manager lar man dele inn skjermen i ulike flater som du sikkert vet. Dette fungerer helt topp til de fleste Windows-produkt som du sikkert vet, men oppdaget dessverre nå at ett av programmene jeg bruker mest ikke fungerer med tanke på dette.

 

Kjenner du til problemet?

 

Har brukt skjermen lite så langt, men føler meg trygg på at den er verdt prisen og at jeg kommer til å bli fornøyd.

Kjører du hdmi 2 for full oppløsning 60hz?

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket er veldig bra! :) Jeg har nå plass til alt jeg hadde før og en hel del mer - alt sentrert på en kontinuerlig flate. Særlig det å kunne ha hovedarbeidsflaten på senter skjerm er genialt. Tror jeg har litt å tjene på å justere fargeinnstillingene. Litt skarpt lys nå.

Jeg synes også den rigget ganske bra på medfølgende fot. Stativ er helt sikkert mer elegant, men prioriterer ikke det nå siden dette var såpass bra.

 

Dell's Display Manager lar man dele inn skjermen i ulike flater som du sikkert vet. Dette fungerer helt topp til de fleste Windows-produkt som du sikkert vet, men oppdaget dessverre nå at ett av programmene jeg bruker mest ikke fungerer med tanke på dette.

 

Kjenner du til problemet?

 

Har brukt skjermen lite så langt, men føler meg trygg på at den er verdt prisen og at jeg kommer til å bli fornøyd. 

 

Kjenner ikke til problemet, men prøv deg med https://www.displayfusion.com

Lenke til kommentar

Må jeg det? Bruker nå kabelen som følgte med og har i hvert fall still inn på maks oppløsning. Aner ikke hva slags kabel som følgte med, men rart om det ikke er en som gir full oppløsning?

 

 

Thanks. Skal prøve. :)

Display Port? Bare overrasket hvis HDMI 1.0 takler den oppløsningen hehe.

Lenke til kommentar

Skal ikke ha noen stor betydning hvilken du går for.

 

F er billigere enn G som har innebygd G-sync brikke. F som er Freesync funker nå også på Nvidia sine kort. Du sparer også litt på F modellen i pris.

Skulle AMD endelig få til skjermkort i toppklassen igjen, så vil F funke på de i fremtiden, mens G ikke vil det.

 

Noen har nevnt at F-versjonen har vært litt vanskelig å få tak i. (Mange som vil ha den tydligvis).

 

Mener å huske at F-versjonen også har 1 ekstra HDMI inngang. 2 mot 1.

Endret av AndersT2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

34GK950F eller 34GK950G på et RTX2070S?

Spiller normalt titler hvor pc'n holder over 100fps om det har noen betydning.

Har i dag en Svive 35" PYX, men syns bildet blir for "grøtete".

 

950f har 10 bit panel, det har ikkje 950G. 950G har 120hz, mens 950f har 144hz.

 

Derfor har jeg 950F og ikkje 950G

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner ikke til problemet, men prøv deg med https://www.displayfusion.com

 

Divvy ble løsningen for min del. Denne programvaren endrer størrelsen på vinduene i motsetning til å dele opp skjermen i soner (som det programmet jeg bruker ikke gjenkjenner på grunn av 'custom' vinduer). Så om noen skulle oppleve lignende problemer kan det være en løsning.

 

Ellers er jeg hittil strålende fornøyd med skjermen. Angrer ikke et sekund. Den gir en utrolig fleksibilitet for de som trenger/har nytte av en stor arbeidsflate. Typisk deler jeg skjermen inn i tre med en hovedflate på midten (ville ikke vært mulig på samme måte med 2 x 27"). Ved behov kan jeg kjøre et helt Excel ark over hele skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...