Gå til innhold

Tråden for 34" Ultrawide 3440x1440 skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags stativ har du til skjermene dine?

 

Og litt off-topic: Er et headsett til 8000 (?) verdt det? :)

Gassarm til begge. LG 950-f har Norlink gassarm, og Asus 4k 10bit skjermen har iiglo gassarm.

 

Headsettet kostet 12k nytt da jeg kjøpte det i 2016. Det er like godt enda, og for meg er det verdt det. Veldig behagelig å ha på og lyden er outstanding med dac. Dette er istedenfor lydannlegg i stua som kjerringa ville ha vekk :p Måtte kjøpe sonos, for det andre var ikkje så fint LOL. Derfor ble det hifi på dataen i stedet  :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner at du synes det er mye penger, fordi det er faktisk mye penger, men for meg som faktisk sitter minst 10-12 timer hver dag foran en skjerm synes jeg det fint kan forsvares. 

 

Har du brukt denne noe mer siden sist? :)

 

Jeg har mer eller mindre bestemt meg. Hadde egentlig tenkt å bestille den i går, men Komplett fikk den ikke på lager som ventet. Kan nå få den på Proshop, men de har litt dårligere betingelser med tanke på eventuell retur (tror ikke det er sannsynlig uansett). 

 

Vurderer også 38" fra LG, men mulig den blir akkurat litt for liten hvis jeg skal oppnå målet om alt på en skjerm.

 

https://www.komplett.no/product/1122376/datautstyr/skjermer/skjermer/lg-38-curved-skjerm-38wk95c-w?gclid=EAIaIQobChMIn-jlxKKN5QIVxqSaCh1olQuSEAQYASABEgLCHfD_BwE&gclsrc=aw.ds#

Lenke til kommentar

Ser Komplett har en 950G-demo (annonsert med backlight bleed) til 8430kr.

Ville du gått for den, eller en ny 950F til 11434kr?

Litt på siden, men Komplett har tatt 950F ut av vareutvalget av en eller annen grunn. Noen som vet om det er noe annet rundt hjørnet som gjør at den er tatt ut? Bestillte denne skjermen hos komplett ~20.august...og har bare blitt utsatt og utsatt...og nå som sagt er den tatt ut. Virker som om de ikke vil selge den eller noe slikt. Er mange nettbutikker som har fått den på lager i løpet av denne tiden, men komplett som den eneste har ikke. Virker bare merkelig.

Lenke til kommentar

Litt på siden, men Komplett har tatt 950F ut av vareutvalget av en eller annen grunn. Noen som vet om det er noe annet rundt hjørnet som gjør at den er tatt ut? Bestillte denne skjermen hos komplett ~20.august...og har bare blitt utsatt og utsatt...og nå som sagt er den tatt ut. Virker som om de ikke vil selge den eller noe slikt. Er mange nettbutikker som har fått den på lager i løpet av denne tiden, men komplett som den eneste har ikke. Virker bare merkelig.

Kanskje det er for vanskelig å få tak i? Virker voldsomt populær. Ikkje så rart da skjermen er HELT konge! Jeg er superfornøyd :D

Lenke til kommentar

Kanskje det er for vanskelig å få tak i? Virker voldsomt populær. Ikkje så rart da skjermen er HELT konge! Jeg er superfornøyd :D

Er jo litt spesielt å ta den ut av vareutvalget likevel. Dessuten, en nettbutikk av komplett sin størrelse bør jo kunne få tak i skjermen i løpet av 2 måneder lissom. I alle fall når alle andre har den på lager.
Lenke til kommentar

Har du brukt denne noe mer siden sist? :)

 

Jeg har mer eller mindre bestemt meg. Hadde egentlig tenkt å bestille den i går, men Komplett fikk den ikke på lager som ventet. Kan nå få den på Proshop, men de har litt dårligere betingelser med tanke på eventuell retur (tror ikke det er sannsynlig uansett). 

 

Vurderer også 38" fra LG, men mulig den blir akkurat litt for liten hvis jeg skal oppnå målet om alt på en skjerm.

 

https://www.komplett.no/product/1122376/datautstyr/skjermer/skjermer/lg-38-curved-skjerm-38wk95c-w?gclid=EAIaIQobChMIn-jlxKKN5QIVxqSaCh1olQuSEAQYASABEgLCHfD_BwE&gclsrc=aw.ds#

 

Har ikke brukt den siden sist, men kan uansett varmt anbefales.

 

 

Da var Dell 49" LED Curved U4919DW bestilt. 

 

Når jeg begynte å kikke på én ekstra skjerm med en prisramme rundt kr 2000 var jeg usikker på om jeg skulle ta meg råd til det nå, men plutselig ender man opp med en skjerm til kr 12 000.  :ohmy:

 

Men tror jeg kommer til å bli fornøyd.

 

Gled deg!

Lenke til kommentar

NetOnNet er tomme. Proshop er tomme. Komplett har den ikke lenger.

 

Det kan bety ingenting. Eller det kan bety noe.

 

NetOnNet er tomme, Proshop har på (fjern)lager så tar litt lenger tid. Multicom har, elkjop har, dustin har...Eneste grunnen til at jeg venter er at jeg sparer en drøy tusenlapp på å kjøpe den hos komplett, men innrømmer at jeg begynner å bli litt småirritert. Vurderer å bytte til https://www.komplett.no/product/1135779/gaming/gaming-utstyr/gamingskjermer/asus-43-4k-gamingskjerm-xg438q eventuelt bare kjøpe den hos noen andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...