Gå til innhold

Tråden for 34" Ultrawide 3440x1440 skjermer


Anbefalte innlegg

Man vil jo ha nærmere 200fps med en 200hz monitor da :p

 

Men det fine er jo at man kan kjøre den på 120/144/180hz også.

 

 

200hz bare i windows, er jo ikkje akkurat negativt heller da :)

 

Jeg sikler litt på innstillingen som gir 10-bits farger i 144hz. Uansett, spiller stort sett gammelt ræl som kan drives av en brødrister. Men hurtig skjerm er, som du sier, gøy til mye mer enn spill! xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Photoshop kan. ;)

Må du ikkje ha Radeon pro eller Quadro da? :p

Jeg vet dog ikkje selv...

 

 

Photoshop uses OpenGL buffers to support 10 bit per channel color. The problem is that only the Nvidia Quadro and AMD FirePro cards support that feature. 
Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Bestilte den nye LG 144 Hz skjermen fra Multicom for en tid tilbake. LG GK34UF eller noe sånt. Fint med ventetid på den skjermen  :hmm:

 

Opprinnelig estimat var 10.04.19, men dette var ubekreftet fra leverandør. Jeg får vel spørre om de har fått en ny dato. 

 

Jeg håper virkelig du er heldig på dato.

Jeg bestilte x34p fra komplett 8jannuar og jeg fikk opp dato 22.Januar eller 24e og skjermen kom ikke inn på lager før slutten av mars eller i begynnelsen av April. Jeg endte opp med å kansellere x34p og bestilte u3417w istedenfor.

Vet ikke hva det er men har sett på komplett og på multicom at uw skjermer kan ta ekstrem lang tid,samtidig som u3219q skjermene jeg hadde også bestilt samme tidspunkt og de kom heller ikke før om 2.5måneder seinere.

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig du er heldig på dato.

Jeg bestilte x34p fra komplett 8jannuar og jeg fikk opp dato 22.Januar eller 24e og skjermen kom ikke inn på lager før slutten av mars eller i begynnelsen av April. Jeg endte opp med å kansellere x34p og bestilte u3417w istedenfor.

Vet ikke hva det er men har sett på komplett og på multicom at uw skjermer kan ta ekstrem lang tid,samtidig som u3219q skjermene jeg hadde også bestilt samme tidspunkt og de kom heller ikke før om 2.5måneder seinere.

 

 

LG 34GK950F har nå forventet på lager 27 april hos Komplett. Pokker... Vente enda lengre.

Lenke til kommentar

Ubekreftet != forventet. Kan fort skje at den hopper framover igjen, og igjen, og igjen...

 

Ikke gjør som meg. Jeg stolte på en slik dato når ultrawide var helt nytt - solgte den gode gamle 30"-eren og ble sittende med skjegget i postkassen / en überkjip 32" 1080p tv uten 1:1 inputmapping i flere måneder mens jeg ventet på at Dells første ultrawide skulle komme på lager.  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

 

(Ofte kan forøvrig forumet til OCUK være nyttig dersom man ønsker å få litt mer info om leveringstider og sånt rundt lansering av nye og populære produkter enn det man får bare ved å se på nettsidene til de vanlige butikkene her.)

 

Har man hastverk så er det helt idiotisk å stole på en ubekreftet dato når man istedet bare kan bestille noe som er på fjernlager.

Lenke til kommentar

Noen som vet om LG kommer med en Freesync versjon av denne modellen?

 

Edit: 38 tommeren jeg tenker på.

Nei.

 

...and to power the screen at this resolution and refresh rate this must be using the v2 G-sync module with DP 1.4 and HDMI 2.0 versions....

 

 

Skal være overklokkbar til 175hz også..

 

Ser ikkje ut som om den kommer med det første heller...

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Ubekreftet != forventet. Kan fort skje at den hopper framover igjen, og igjen, og igjen...

 

Ikke gjør som meg. Jeg stolte på en slik dato når ultrawide var helt nytt - solgte den gode gamle 30"-eren og ble sittende med skjegget i postkassen / en überkjip 32" 1080p tv uten 1:1 inputmapping i flere måneder mens jeg ventet på at Dells første ultrawide skulle komme på lager.  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

 

(Ofte kan forøvrig forumet til OCUK være nyttig dersom man ønsker å få litt mer info om leveringstider og sånt rundt lansering av nye og populære produkter enn det man får bare ved å se på nettsidene til de vanlige butikkene her.)

 

Har man hastverk så er det helt idiotisk å stole på en ubekreftet dato når man istedet bare kan bestille noe som er på fjernlager.

Jeg har absolutt ingen hast eller lider noen nød. Det blir slik at Dell U3415W, idag skjerm nr 1, blir skjerm nr 2 når denne kommer. 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg bestilte, hentet og satte opp en Dell Alienware AW3418DW i går kveld.
Det var en solid oppgradering fra en gammel og sliten ASUS VG248QE.

 
Dette kommer til å ta tid å bli vant med.

Jeg må også se på en annen VESA feste løsning, for den foten som kom med skjermen er diiiger.
Mister alt for mye plass på skrivebordet, så om dere har noen anbefalinger :D.
 

post-113866-0-82351800-1557487720_thumb.jpg
post-113866-0-19939800-1557487727_thumb.jpgt

 

Lenke til kommentar

Jeg bestilte, hentet og satte opp en Dell Alienware AW3418DW i går kveld.

Det var en solid oppgradering fra en gammel og sliten ASUS VG248QE.

 

Dette kommer til å ta tid å bli vant med.

Jeg må også se på en annen VESA feste løsning, for den foten som kom med skjermen er diiiger.

Mister alt for mye plass på skrivebordet, så om dere har noen anbefalinger :D.

 

 

 

Jeg bruker gassarm på mine skjermer med bordfeste. Anbefales for å få god plass.

 

Iiglo gm100

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...