Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man uansett skal vannkjøle så er kanskje dette noe:

 

http://videocardz.com/61125/msi-geforce-gtx-1080-sea-hawk-ek-ships-with-custom-water-block

Den er fin! Hvis prisen er kurant er det absolutt noe å vurdere.

 

Spørsmål: Evga Hydro copper, er det classified med vannblokk? Eller "kun" et helt standard evga kort? Og passer EK vann-bro på Hydro copper, eller lager evga egen SLI vann-bro?

Endret av gthaman
Lenke til kommentar

 

 

 

Like før jeg hopper over til 2 slike, men ser ikke ut til å være vann-blokk kompatible...

3 igjen !

2 igjen !

1 igjen !

1 igjen

 

Edit: for treg jeg gitt :)

Endret av gthaman
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Like før jeg hopper over til 2 slike, men ser ikke ut til å være vann-blokk kompatible...

 

Edit: for treg jeg gitt :)

 

Endret av Frode68
Lenke til kommentar

 

Om man uansett skal vannkjøle så er kanskje dette noe:

 

http://videocardz.com/61125/msi-geforce-gtx-1080-sea-hawk-ek-ships-with-custom-water-block

Den er fin! Hvis prisen er kurant er det absolutt noe å vurdere.

 

Spørsmål: Evga Hydro copper, er det classified med vannblokk? Eller "kun" et helt standard evga kort? Og passer EK vann-bro på Hydro copper, eller lager evga egen SLI vann-bro?

EVGA Hydro Copper og EVGA Hybrid er samme kort som FTW.

Lenke til kommentar

Fikk mitt 1080 SC i dag. Var plastikk under skruene hos meg også. Veldig irriterende, men gikk raskt å fjerne det.

 

Synes kortet er stille og merker ikke ulyder fra viftene under tung bruk. Ser at viftene ikke går i det hele tatt når jeg surrer rundt i Windows. Det er vel meningen håper jeg...?

Lenke til kommentar

Fikk mitt 1080 SC i dag. Var plastikk under skruene hos meg også. Veldig irriterende, men gikk raskt å fjerne det.

 

Synes kortet er stille og merker ikke ulyder fra viftene under tung bruk. Ser at viftene ikke går i det hele tatt når jeg surrer rundt i Windows. Det er vel meningen håper jeg...?

Jepp :)

Lenke til kommentar

Fikk mitt 1080 SC i dag. Var plastikk under skruene hos meg også. Veldig irriterende, men gikk raskt å fjerne det.

 

Synes kortet er stille og merker ikke ulyder fra viftene under tung bruk. Ser at viftene ikke går i det hele tatt når jeg surrer rundt i Windows. Det er vel meningen håper jeg...?

Det er meningen ja :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...