Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

 

 

Og her ser man info om selve extreme gaming kortet:

 

http://www.gigabyte.us/products/product-page.aspx?pid=5920#kf

 

Følger med en ny HB sli bro og VR link for hdmi porter og usbporter i "bracket" forran i kabinettet. 

 

Nice :) Bare Komplett for ut fingern nå så ;) Fint med Komplett bank kredit kort :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Og her ser man info om selve extreme gaming kortet:

 

http://www.gigabyte.us/products/product-page.aspx?pid=5920#kf

 

Følger med en ny HB sli bro og VR link for hdmi porter og usbporter i "bracket" forran i kabinettet. 

 

Nice :) Bare Komplett for ut fingern nå så ;) Fint med Komplett bank kredit kort :p

 

post-42975-0-25844600-1466067007_thumb.png

Lenke til kommentar

Blir småskeptisk til EVGA Hybrid når jeg leser alt dette rundt temmelig lacklustre konstruksjon osv på EVGA SC...

Hybrid er waste of money. Det er ingen garanti for at du får et kort som klokker noe bedre og brikken er såpass kjølig uansett at du får kjølt den ned mer enn bra nok med 3. parts luftkjølere på veldig lave støynivå. Det er iallefall min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk mitt EVGA SC 1080 kort i går. Det var plast rundt skruene, rev av så mye som gikk, og sørget for at det ikke lå noe og blokkerte kjøleribba/viftene og pakket kortet inn, gadd ikke å demontere skiten for å få fjernet litt plastikk rundt skruene.

Vurderer det samme selv. Noen ulempe annet enn det visuelle?

Lenke til kommentar

 

Fikk mitt EVGA SC 1080 kort i går. Det var plast rundt skruene, rev av så mye som gikk, og sørget for at det ikke lå noe og blokkerte kjøleribba/viftene og pakket kortet inn, gadd ikke å demontere skiten for å få fjernet litt plastikk rundt skruene.

Vurderer det samme selv. Noen ulempe annet enn det visuelle?

 

Nei, det er skruene på pyntedeksel.

Det eneste jeg kan se for meg er glovarme kort som smelter denne plasten, men man får bort 99,2 % ved å rive godt og evt bruke pinsett. 

Lenke til kommentar

"bruk" 

:dribble:  :dribble:  :dribble:

Hva er lengste 100% load 

 

Hvor blir det av denne nedklokkingen folk snakker om, prøvde 88C i full load, dønnstabil hz

 

Jøss, du har en kjøleløsning som fungerer ^_^

Skjer ikke throttlingen under visse temp parametre da? Og skjer altså dette ikke så skal den holde seg innenfor en viss hastighet og turbo aktiveres når temperaturen er lavere?

Lenke til kommentar

 

 

 

MSI GeForce GTX 1080 GAMING X er det bra kort ? :)

Litt tidlig å spørre? :wee:

Veldig bra kort etter 3 dager bruk iallefall :)

 

Du har det altså ;) Tok å best. MSI heller :) Det er stille ? Ikke noe susing eller vifte problemer ? :)

 

 

Faktisk utrolig stille, selv på 70% viftehastighet inne i kabinettet. 35 grader idle og 62 grader load.

Lenke til kommentar

Throttler aldri! Bare oppskrytt :)

 

Ene kortet mitt har kost seg på 87 grader over lang tid uten antydning til throttling (vifter på auto)

Har nvidia rettet på dette i drivere eller hva er det folk har skreket sånn for?

Uten at jeg har kortet, men Nvidia har kommet med en driver som skal ha fikset det problemet.

 

EDIT: Det var visst ujevn hastighet på viften det var snakk om.

http://videocardz.com/60915/nvidia-geforce-gtx-1080-founders-edition-fan-issue-to-be-fixed-with-next-driver-release

Endret av Gralle
Lenke til kommentar

 

Uten at jeg har kortet, men Nvidia har kommet med en driver som skal ha fikset det problemet.

Var ikke akkurat det driveren fixet, men problemet med at vifta økte og sank i utide, 2000 rpm opp i 3000 og ned.

Husket feil i farten. Er rettet opp med Edit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...