Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

 

Flere her som sliter med flimring og artifacts? Menyen flimrer i The Witcher 3 men slutter hvis jeg skrur av Gsync. Mye artifacts og tull i Windows etter at jeg har spilt Doom, men en restart ordner problemet. Virker ikke som om jeg er den eneste.

 

 

Windows 10?

Da kan det være driver problemer. Gjør en "rensk" og legg inn siste driver igjen.

Windows 10 ja. Nvidia har bekreftet at det er et driverproblem og at de arbeider med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser på amerikanske sider at man ikke får tak i 1070 til under 420$. Jeg planlegger å bygge en mini-itx pc i et Corsair 250D. Passer det ikke like greit med et FE-kort da? Blower-styler er vel i mange tilfeller best for små kabinetter uansett?

På toppen av det hele så synes jeg FE støyer mindre en evga sc iallefall. 

På en måte samme db, men sc høres ut som "mer luft" fyldigere støy. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Flere her som sliter med flimring og artifacts? Menyen flimrer i The Witcher 3 men slutter hvis jeg skrur av Gsync. Mye artifacts og tull i Windows etter at jeg har spilt Doom, men en restart ordner problemet. Virker ikke som om jeg er den eneste.

 

Windows 10?

Da kan det være driver problemer. Gjør en "rensk" og legg inn siste driver igjen.

Windows 10 ja. Nvidia har bekreftet at det er et driverproblem og at de arbeider med det.

 

Sliter med det samme. Var helt fint på forrige grafikkortet mitt (kunne riktignok ikke bruke G-sync). Så var litt skuffet. Forsøkte å skru Vsync av og på uten noen særlig endring. Virker å gå seg til når jeg først er kommet inn i spill, men det går mye fram og tilbake under loading og når man går fram og tilbake i menyer.

Lenke til kommentar

 

Blir en bra oppgradering fra ditt 770 kort det der aBaDmAn91, både fysisk størrelse og ytelse :)

Heldigvis så har jeg et big tower, så plass var det nok av! :)

 

Edit: Tror dere at jeg får 400kr for GTX 770? :p

 

For 400 kr kjøper jeg det gjerne. Send meg pm så har du det i boks :)

Lenke til kommentar

Jeg ser at GTX 1070 koster over fem lakser på komplett. Er det noe håp om at prisen modererer seg litt på kort sikt når de ikke er utsolgt hele tiden, eller er det en fair pris som vil holde seg en stund?

 

Mulig nVidia setter prisen ned hvis AMD Vega kommer med bedre ytelse for pengene. Har mine tvil til det.

Lenke til kommentar

 

Jeg ser at GTX 1070 koster over fem lakser på komplett. Er det noe håp om at prisen modererer seg litt på kort sikt når de ikke er utsolgt hele tiden, eller er det en fair pris som vil holde seg en stund?

 

Mulig nVidia setter prisen ned hvis AMD Vega kommer med bedre ytelse for pengene. Har mine tvil til det.

 

 

Vel, det ryktes jo igjen at RX480 kan klokkes opp til 14-1500MHz på luft, og med det legge seg rett bak GTX1070FE. Om det viser seg å stemme (neida, har ikke glemt Fury X :p) så tipper jeg salget av GTX1070 bomstopper på nåværende pris. På den annen side ender vi vel da opp med mye dyrere enn annonserte RX480 i stedet! :p

Lenke til kommentar

 

 

Jeg ser at GTX 1070 koster over fem lakser på komplett. Er det noe håp om at prisen modererer seg litt på kort sikt når de ikke er utsolgt hele tiden, eller er det en fair pris som vil holde seg en stund?

 

Mulig nVidia setter prisen ned hvis AMD Vega kommer med bedre ytelse for pengene. Har mine tvil til det.

 

 

Vel, det ryktes jo igjen at RX480 kan klokkes opp til 14-1500MHz på luft, og med det legge seg rett bak GTX1070FE. Om det viser seg å stemme (neida, har ikke glemt Fury X :p) så tipper jeg salget av GTX1070 bomstopper på nåværende pris. På den annen side ender vi vel da opp med mye dyrere enn annonserte RX480 i stedet! :p

 

 

Litt mer faktisk , 1615 / 1648? mener jeg er et tall jeg så nå nylig.

Amd slipper faktisk allerede nå verktøy for å overklokke kortene : http://wccftech.com/amd-rx-480-1500mhz-overclocking-tool-voltage-control/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...