Gå til innhold

GeForce Gtx 10**/Titan og Pascal tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Er det ikke rart at vi er snart 2 uker etter lansering og vi mangler fortsatt fullstedige spesifikasjoner fra AIB-partnerene? 

Hva mangler du? :)

 

Som Ziff over meg nevner, klokkehastigheter  :hm: 

 

På EVGA eller?

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Wow, det var litt av en overklokket GPU. :eek:

Temperaturen på 102 grader så litt skremmende ut. Var ikke dette kjølt med flytende nitrogen? Skulle tro da temperaturen ville blitt betydelig lavere.

 

Ja logisk at de fikk overklokket den så høyt med +102 grader :p

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

 

Wow, det var litt av en overklokket GPU. :eek:

Temperaturen på 102 grader så litt skremmende ut. Var ikke dette kjølt med flytende nitrogen? Skulle tro da temperaturen ville blitt betydelig lavere.

 

Ja logisk at de fikk overklokket den så høyt med +102 grader :p

 

Ln2 er kaldt for å si det slik :)

 

Altså minusgrader.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

 

Wow, det var litt av en overklokket GPU. :eek:

Temperaturen på 102 grader så litt skremmende ut. Var ikke dette kjølt med flytende nitrogen? Skulle tro da temperaturen ville blitt betydelig lavere.

 

Ja logisk at de fikk overklokket den så høyt med +102 grader :p

 

Ln2 er kaldt for å si det slik :)

 

Altså minusgrader.

 

 

Jeg er er klar over at flytende nitrogen er kaldt   :wee:  Tullet litt med DjViking bare.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker et 1070/1080 kort som for enhver pris blåser eksosen ut av kabinettet ala FE kortene. Har jeg noen gode alternativer utover FE-kortene eller har alle 3.parts kort kjølere som bare sirkulerer luften inni kabinettet?

 

Spørs om det er så mange "gode" alternativer, men jeg vet at EVGA har en egen versjon av blower style kjøleren. Sikkert noen andre også.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker et 1070/1080 kort som for enhver pris blåser eksosen ut av kabinettet ala FE kortene. Har jeg noen gode alternativer utover FE-kortene eller har alle 3.parts kort kjølere som bare sirkulerer luften inni kabinettet?

Dersom du har kabinettvifter som drar inn lufta fra et sted og pusher den ut et annet sted, så blir det uansett bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sverger til overtrykk i kabinettet og dra ut luften i toppen, da varme som kjent stiger.

Lar derfor alltid vifter i front, eventuelt bunn og bak dra inn "kjølig" luft som toppviftene drar ut.

Hvis du har mulighet for det i kabinettet ditt nightflyers, så er det ikke så viktig at skjermkortet

drar ut luften. 

Lenke til kommentar

Jeg har grei ventilasjon, men 980TI Extreme Amp kortet jeg har i dag blir altfor varmt. Hadde et titan kort med FE kjøler på før det og det var natt og dag mht varme i kabinettet. Orker ikke skifte kabinett :p

 

Pleier 3.parts kjølerene som blåser eksosen ut å støye mer enn Nvidia's egen kjøler eller går de like stille?  Er ikke hypp på å støtte Nvidia med ekstra kroner for FE edition, men trenger den type kjøler ;)

Lenke til kommentar

De hadde det på 980ti iallefall. 

 

Varme inni maskinen failer på 7 og 9-serien i typiske rack eller miditower. 

Imponert over hvor lite FE støyer, men nå har jeg mine i datasenteret mitt og bor ikke med dem, tester dog 2x FE nå i hjemme pcen før 2x evga-1080 kommer fra komplett. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...