Gå til innhold

Forumutseende


Gjest Bruker-182691

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

 

Hei, kan vi få muligheten til å velge det gamle forumutseendet?

Hvorfor ikke gi det en sjanse før du klager?

 

 

Jeg vet ikke helt, men den eneste som klager her er deg.

Lenke til kommentar

Menyen på venstresiden ser nå helt malplassert ut og den baren på toppen er tjukk. En kan vende seg til mye rart, men det beste hadde jo vært om det var bra til å begynne med. IMO, så hadde det beste vært det gamle designet, men med en venstremeny som fulgte med nedover når man scroller.

 

Nå er hvertfall halve siden når jeg trykker meg inn død plass. Halvveis ned på siden kommer første innlegget. Stikk motsatt av hva jeg vil se i et forum. Jeg vil ha - så godt det er mulig - KUN forumtråder i fokus i midtem og menyer på sidene. Menmen.

Lenke til kommentar

Siden vi allerede har dropdown liste på venstre side. Hvorfor flytte mine innlegg osv til topp bar, og ikke la den ligge på topp på venstre side som før?

Er jo ingenting av tingene som ligger som toolbars på toppen som ikke kunne vært på venstre side.

 

Ser de fleste skin'ene har blitt fjernet, er det klargjøring til påtvinging av ekstra reklame på gang kanskje.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke at det er widescreen-visning, er så langt å se fra en side av posten til den andre... Mulig jeg blir mer vandt til det da.

Kan du ikke bare velge «Diskusjon NY», ikke «Diskusjon NY Dynamisk»?

 

 

De nye meny-ikone er forvirrende.

jeg ønsker meg en popup tekst som forklarer kategorien der hvis man holder markøren over.

( dette i fare for å bli ignorert hvis man ønsker for mye )

Hvilke menyikoner? De fire til høyre for Diskusjon.no-logoen?

Lenke til kommentar

 

Jeg liker ikke at det er widescreen-visning, er så langt å se fra en side av posten til den andre... Mulig jeg blir mer vandt til det da.

Kan du ikke bare velge «Diskusjon NY», ikke «Diskusjon NY Dynamisk»?

 

 

De nye meny-ikone er forvirrende.

jeg ønsker meg en popup tekst som forklarer kategorien der hvis man holder markøren over.

( dette i fare for å bli ignorert hvis man ønsker for mye )

Hvilke menyikoner? De fire til høyre for Diskusjon.no-logoen?

 

Ved en spesifikk zoom eller skjermstørrelse dukker ikoner opp på venstresiden

 

post-74970-0-01856100-1424465918_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...