Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Troll?

nr1. Jeg har ikke sagt noe om Satelite Communications som linket til, Los Santos Connection lol, det er en tydelig forskjell..

nr2. Han spør virkelig om han bør gå for Normal eller Hard da Hard viser man får 1.5x mer XP og $. 

nr3. Trodde vi endelig la den debatten død men nå har han pinade tatt den opp igjen..

 

Er det virkelig mulig å være så dum? kanskje litt slemt sagt men når det som er åpenbart enkelt ikke engang klarer å forstås får jeg mine tvil.. Er du i det hele tatt gammel nok til å spille spillet? kanskje du ikke er troll men under aldersgrensa...

Ikke meninga å være frekk her men nå har du flere ganger spurt om ting som er åpenbare og som man lærer av å spille GTA Online.

Jeg leste nu kun den linken, så lurer bare, jeg vet jo ikke hvilket oppdrag som er best, i følge der linken gir jo satelite communication oppdraget mer RP. Skjer med å være en frekk idiot plutselig? spør bare

Lenke til kommentar

Folk forstår ikke at det spiller ingen rolle hvilket oppdrag du utfører. Alle oppdragene gir gjennomsnittlig 1000$/per minutt. Bruker du ca. 7 minutter på et oppdrag og får ca. 7000$ så er ikke det bedre enn om du bruker ca. 22 minutter på et oppdrag og får ca. 22.000$.

 

Alle oppdragene er blitt balansert får å unngå boosting!

 

Men på Los Santos Connection får man som du sier forskj. utbetaling, men RP'en er mye mer og høyere enn f.eks. de kortere missions. Når alle spillerne går til de forskjellige spawn points der det skal skje noe, og missionet blir fortere fullført enn at hele gjengen går samlet som en og bruker evig med tid blir jo missionet fortere fullført når alle går til sitt og man får fortere opparbeidet seg høy RP på kort tid, hvis det er mest RP på kortest mulig tid som er målet da, man gjentar og gjentar prosessen selvom dette er dritkjedelig vil det lønne seg mye mer enn de "små" oppdraga slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Selvsagt kan en korte ned den gjennomsnittlige fullføringstiden ved å spesialisere seg på det samme oppdraget slik at du kan forutse alt. Egner seg å booste et langt oppdrag enn et kort oppdrag fordi du unngår mange lasteskjermer. 

 

Tar vi bort parameterne som "spesialisering" og "lasteskjermer" da gjelder henvist "regel" på forrige side. 

Lenke til kommentar

Dette forutsetter at man har fullført alle heist-finaler på en eller annen måte: Om man tar Fleeca-heist tjener man nokså greit. Første oppdraget er bare en kjøretur og noe enkel hack. Det andre oppdraget skal man bare opp på toppen av garasjehuset og hente Kuruma og vips så er man i finalen. Det beste ved dette oppdraget (heist) er jo at man ikke trenger tre andre for å starte opp :)

 

Alt etter hvor effektiv man er med hack og drilling, vil man tjene ca. 75k (som host). Sjeldent det har tatt så alt for lang tid for meg i hvert fall. 

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Selvsagt kan en korte ned den gjennomsnittlige fullføringstiden ved å spesialisere seg på det samme oppdraget slik at du kan forutse alt. Egner seg å booste et langt oppdrag enn et kort oppdrag fordi du unngår mange lasteskjermer. 

 

Tar vi bort parameterne som "spesialisering" og "lasteskjermer" da gjelder henvist "regel" på forrige side. 

 

Jupp det var akkurat det som var poenget mitt og som (no offence, JDC ikke klarer å skjønne) at hvis man gjentar Los S C oppdraget.. Det utbetaler noe som minimum 3400+ RP, noenganger ser jeg får 4300+ RP, i tillegg til ikke så verst med peng.. Så må vel det .. klarer man å fullføre oppdraget på 10 min (da skal man helst spille med venner som vet hva en gjør da), må vel det være bedre enn "Bring the fucking cocaine for Gerald" på 5 min og få 700+ i RP? mulig det var noe mer, ikke mye da isåfall men ser jo hvertfall ikke da mye vits i å gjøre det!

 

Tror forresten jeg også nå vet hvorfor JDC ikke finner oppdraget, det låses opp på level 81, og han var vel 74 elnst.

Keep playing ! You're almost there man!

 

tumblr_m44sto4xrr1qha6i1o1_500.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, så lenge man ikke ødelegger for andre, spawner masse drit og er destruktiv gir jeg beng i om Rockstar ikke tjener så jævlig bra på Shark Cards. Alt er jo overprisa, og man må enten kjøpe shark Cards eller modde for å kunne kjøpe noe som helst.

 

Jeg er helt enig med deg, jeg forstår frustrasjonen din for jeg ser nå hvor mye ekte kroner de skal ha for digitale dollar inne i spillet.

Nå spilte jeg alltid rettferdig og tjente på å gjøre ting så bryr meg ikke så mye siden det å kjøpe for å få mer i banken i spillet aldri var aktuelt, men kan se lett hvorfor noen tyr til hacks. Det er overprising deluxe edition.

 

Det som ikke er bra er når hacks ødelegger for andre, og da vil jeg dele mitt tips som har funket hver gang.

Når man ser en som hacker åpenbart som man ønsker å fjerne fra serveren, finn ut hvem det er, typisk om 1 spiller har "Drept" plutselig 20 stk på eksplosjon. Eller 1 som står og åpenbart skyter 30 juletre i bakken med sin SMG. 

Nr1.

Skriv bare: "I have reported him to Rockstar Games :)"

(Så begynner de alltid, nei det ekke meg!! noen har hacka meg, de bruker navnet mitt som dekknavn)

 

Nr2.

"Just press ESC/Start->Online->Players->joeren87(f.ex)->Report and ur done."

 

Burde ikke ta lang tid før hacker stikker men garanterer selvfølgelig ingenting, men funker for meg.

Er nok noe med det å være bestemt, vise ingen Mercy, ikke starte diskusjon med de (som ca 8/10 gjør) for da viser du svakhet og at du liksom skal "True" med noe som de egentlig ikke tror noe på og da gidder dem hvertfall ikke stikke, samtidig viser du enkelt hvordan flere i rommet kan Rapportere og da vil flere gjøre det samme, det vil bygge seg opp på hackeren (og vedk. blir nervøs) og det mest utrolige er at mange vet ikke engang hvordan de skal rapportere!! så det neste som kan skje da er jo litt kult.

 

Nr3.

"I have reported him too! thanks!"

"Me too, hope he get banned for what he is doing"

 

og når man ser hackeren stikke så føler man seg kjempebra ;) Har ikke imot folk som gjør money drops, men de som lager helvette for andre fortjener så seriøst å bli permanent bannet.

Lenke til kommentar

 

Vil bare legge til at jeg er veldig i mot all annen form for hacking/modding. Altså alle dem som bare driver helvette på serverne.

Jeg gjorde ingenting mot andre, og spawnet kun cash til meg selv.

Du kan bli bannet for det?

 

 

Klart det. Å spawne cash ser ut til å være main ban reason nr. 1! Da taper jo Rockstar potensielt penger på shark cards.

At det er 30 shitkids som ødelegger hver eneste server man er på med spawning, teleporting og "explode all players" bryr dem seg mindre om.

Lenke til kommentar

 

 

Vil bare legge til at jeg er veldig i mot all annen form for hacking/modding. Altså alle dem som bare driver helvette på serverne.

Jeg gjorde ingenting mot andre, og spawnet kun cash til meg selv.

Du kan bli bannet for det?

 

 

Klart det. Å spawne cash ser ut til å være main ban reason nr. 1! Da taper jo Rockstar potensielt penger på shark cards.

At det er 30 shitkids som ødelegger hver eneste server man er på med spawning, teleporting og "explode all players" bryr dem seg mindre om.

 

 

Har du blitt bannet enda eller?

 

 

Eneste grunnen til at jeg sluttet å spille GTA: Online var pga det tar år og dager å tjene inn penger. Latterlig

 

Skal jo være litt vanskelig å tjene penger, ellers kan jo alle bare cheate å kjøpe alt de vil ha. Fly, og alt.

Lenke til kommentar

Det som ikke er bra er når hacks ødelegger for andre, og da vil jeg dele mitt tips som har funket hver gang.

 

Når man ser en som hacker åpenbart som man ønsker å fjerne fra serveren, finn ut hvem det er, typisk om 1 spiller har "Drept" plutselig 20 stk på eksplosjon. [...]

(Så begynner de alltid, nei det ekke meg!! noen har hacka meg, de bruker navnet mitt som dekknavn)

 

 

Endå ein som ikkje har fått med seg at hackere (eller script kiddies, som dei faktisk er) kan "frame" andre på serveren. Vekkasta tid å prøve å reporte dei, då dei mest sannsynleg faktisk ikkje er skyldige.

 

 

Reporta ein i går som var AFK under King of the Castle. Han berre sto fullstendig i ro og var usårleg, å skyte han med shotguns gjorde ingen skade, og raka opp poeng. Kva er eigentleg vitsen med å modde for å vinne slike ting når han likegjerne kunne ha modda pengane til seg sjølv?

Lenke til kommentar
 

Skal jo være litt vanskelig å tjene penger, ellers kan jo alle bare cheate å kjøpe alt de vil ha. Fly, og alt.

 

 

De kunne lett ha doblet utbyttet du får fra å gjøre missions og heists, uten at det hadde gått negativt utover spillet. Tar alt for lang tid å tjene opp penger. Spesielt trasig er det når lobbyer, missions og menyer tar så lang tid å laste inn. Sier ikke at cheating er greit, men når det gjelder å spawne penger så bryr jeg meg ikke mye. Verre med alt det andre folk gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Vil bare legge til at jeg er veldig i mot all annen form for hacking/modding. Altså alle dem som bare driver helvette på serverne.

Jeg gjorde ingenting mot andre, og spawnet kun cash til meg selv.

Du kan bli bannet for det?

 

 

 

Klart det. Å spawne cash ser ut til å være main ban reason nr. 1! Da taper jo Rockstar potensielt penger på shark cards.

At det er 30 shitkids som ødelegger hver eneste server man er på med spawning, teleporting og "explode all players" bryr dem seg mindre om.

 

 

Har du blitt bannet enda eller?

 

 

Det vet jeg ikke. Har ikke sjekket enda.

Men den jeg brukte var undetected den dagen jeg holdt på.

Nå er det kommet ny versjon (kommer ca. annenhver dag).

 

Skal se om jeg får sjekket i kveld.

Endret av TheHaughom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...