Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det aktuelt å kjøpe ALLE maskane? Eg kjøpte begge bilane og tykte det var ganske råflott gjort av meg.

Jeg synes maskene i dette spillet er totalt uinteressant. De ble bare brukt som gjenstand i mitt eksempel ovenfor når det gjelder hvor pengegrisk Rockstar Games er.

 

Er selvsagt mer interessert i våpen osv enn i masker.

Lenke til kommentar

Er lvl 72. Får kun ta de samme oppdragene om igjen og om igjen. Er ikke det noe nye oppdrager jeg kan ta?

 

Ja lykke til med å repetere skjiten.

 

Det er Rockstar Games sin feil at oppdragene ikke gir nok RP til å kunne nå level 100 for achievement eller level 120 for å låse opp alle gjenstander (Eksempel: minigun). 

 

Drittoppdragene gir heller ikke nok penger, selv om du har gjort alle oppdragene så har du kanskje råd til en bil og kunne oppgradere den litt:)

Lenke til kommentar
  1.  

     

    Er lvl 72. Får kun ta de samme oppdragene om igjen og om igjen. Er ikke det noe nye oppdrager jeg kan ta?

     

    Ja lykke til med å repetere skjiten.

     

    Det er Rockstar Games sin feil at oppdragene ikke gir nok RP til å kunne nå level 100 for achievement eller level 120 for å låse opp alle gjenstander (Eksempel: minigun). 

     

    Drittoppdragene gir heller ikke nok penger, selv om du har gjort alle oppdragene så har du kanskje råd til en bil og kunne oppgradere den litt:)

     

     

    man blir jo lvl 100 etter hvert? eller 120, men er det noe nye oppdrager?
Lenke til kommentar

 

Hvis du er så missfornøyd med spillet og skaperne, hvorfor gidder du å spille det? Er det noen som står bak deg med pistol og truer?

 

Jeg liker ikke at Rockstar Games skal bestemme hvordan jeg skal spille mitt eget spill som jeg har kjøpt og betalt for med mine egne penger. Har problemer med hvordan de har ødelagt spillet gradvis med alle disse oppdateringene siden vanilla versjonen 1. oktober 2013. På vanilla versjonen da var det faktisk mulig å grinde få oppdrag og du fikk enkelt hundretusener/millioner $ og masse RP. Null problem å nå rank 100.

 

Også alt var mye billigere den gangen. Idag så kan en "outfit" koste over 100.000$ (selv om du eier alle klesdelene separat) eller det å kjøpe og oppgradere alle våpnene vil koste over 1.000.000$.

 

Jeg ville heller ha betalt en lav pris for alle DLC, så hadde man fått alt innholdet gratis i spillet, også alt i spillet ville ha vært mye billigere og lettere å ranke opp. Shark Cards ville ikke ha eksistert. 

 

Spillet er for publikum, ikke for spillutviklere.

 

For ikke å snakke om den jobben du kan tjene mest på, er det som regel bare idioter som spiller med deg hvis du spiller public.

 

Jeg har tilogmed leilighet der, og armored car, men folk vil ikke høre etter, og bruker sykler istedet :p

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Tenker du på Heist? Nei de suger i avkastning i forhold til tidsforbruket. Ja de gir mye mer enn vanlige oppdrag, men så bruker du mye mer tid på de enn ved vanlige oppdrag. Også må du "investere" penger for å kunne arrangere de noe som er patetisk:)

Sant nok. Har ikke sjekket ut alle de smågreiene enda. Er jo enda på lvl 60 noe. Men nå er kontoen låst da jeg har skrevet inn feil passord for mange ganger :p Og jeg har vært for opptatt til å gjennopprette emailen til kontoen. (Og i dag var jeg 2 dager for sen til å gjenopprette kontoen, og ikke f om jeg husker alle detailjene for å gjenopprette en gmail konto)

 

Men siden pengene på systemet er som de er, orker ikke spille mer. Fallout 4 er snart ute.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

 

  1.  

     

    Er lvl 72. Får kun ta de samme oppdragene om igjen og om igjen. Er ikke det noe nye oppdrager jeg kan ta?

     

    Ja lykke til med å repetere skjiten.

     

    Det er Rockstar Games sin feil at oppdragene ikke gir nok RP til å kunne nå level 100 for achievement eller level 120 for å låse opp alle gjenstander (Eksempel: minigun). 

     

    Drittoppdragene gir heller ikke nok penger, selv om du har gjort alle oppdragene så har du kanskje råd til en bil og kunne oppgradere den litt:)

     

     

    man blir jo lvl 100 etter hvert? eller 120, men er det noe nye oppdrager?

 

 

Tror ikke det, men rank 120 er ikke så vanskelig. Jeg er 165 og nå går det virkelig sakte.

 

Her står det litt om missions. Hvor mye du kan få ut av hvert oppdrag o.l.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...