Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nylig startet å spille igjen, holder meg for det meste til stunt race da dette er uhorvelig morsomt! :D I freeroam ser det ut som de har luket ut en del cheatere men så fort jeg ser russisk i chatten dukker det som regel opp en cheater eller to. Det er langt unna det nivået det var månedene etter release, men det er fortsatt ikke helt bra.                                                                                                          

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Jeg har nylig startet å spille igjen, holder meg for det meste til stunt race da dette er uhorvelig morsomt! :D I freeroam ser det ut som de har luket ut en del cheatere men så fort jeg ser russisk i chatten dukker det som regel opp en cheater eller to. Det er langt unna det nivået det var månedene etter release, men det er fortsatt ikke helt bra.                                                                                                          

pleier som regel nesten alltid å få en Public session kun for meg selv, så vil du joine litt ceo Works? :p

Lenke til kommentar

Spilte en del online i starten, gjort alt av heists osv, har vel kommet en del nytt, men hva er det egentlig? Er det verdt å vende tilbake en tur? Synes de absolutt burde hatt fullt fokus på mer diverse Heist opplegg, det var desidert noe av det beste. 

Ja syns den nye CEO greia er spennende, du kjøper Office og Warehouse, og tjener mye penger, tjener over 4,5mill på 1-2dager. Men trenger en del penger til å starte med

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Noen som testa den nye bikers og vet hvilken clubhouse er best? Noen som joiner?

Har ikke kjøpt noe klubbhus, eller blitt med i noen klubb enda, men har sjekka ut de nye syklene, og der er det mye snacks ;)

Når det gjelder hvilket klubbhus som er "best", spiller det egentlig ingen rolle hvor du kjøper. Har man ikke så alt for mye penger, er det et som koster 200.000, og du får akkurat de samme der, som på de dyreste som ligger i sentrum av LS.

Kan anbefale denne videoen, der det meste av inneholdet i Bikers blir forklart: 

Lenke til kommentar

 

Noen som testa den nye bikers og vet hvilken clubhouse er best? Noen som joiner?

Har ikke kjøpt noe klubbhus, eller blitt med i noen klubb enda, men har sjekka ut de nye syklene, og der er det mye snacks ;)

Når det gjelder hvilket klubbhus som er "best", spiller det egentlig ingen rolle hvor du kjøper. Har man ikke så alt for mye penger, er det et som koster 200.000, og du får akkurat de samme der, som på de dyreste som ligger i sentrum av LS.

Kan anbefale denne videoen, der det meste av inneholdet i Bikers blir forklart: 

 

 

Ja den hjalp en del, takk. Vet du da hvilken bike er best for tiden å kjøpe? Og hvilken business?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...