Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dei to siste Time Trials har vore ganske enkle, anbefaler dei. 50k rett i lomma er ikkje å forakte.

Og det er ikke engang nok for en DLC gjenstand slik som for eksempel en jakke eller et lydhorn for bil.

 

Nå som det er ekstremt forbudt å omtale Rockstar Games som det ene eller det andre eller om modifisering, så går vi inn i nye tider med et regime med totalitarisme:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Online delen er virkelig blitt fryktelig ille. Joiner man en lobby med 15+ folk i, kan du banne på at det er minst en som bruker mods der. Enten er det av typen som ødelegger for andre direkte med å gjøre alt mulig dritt det går an eller så er det av typen som spawner inn haugevis med penge sekker til seg selv og andre og som da senker verdien av alt arbeidet som andre gjør for å tjene seg penger gjennom missions. 

Lenke til kommentar

Det jeg ser som problemet her, er ikke at spillet er "uspillbart", men heller at dere i det hele tatt gidder å fortsette å spille det, dersom det er så ille som dere påstår.

 

Ja, det er en del problemer. Ja, det er en del moddere, og det gjør det ikke like gøy dersom noen ødelegger. Men kom igjen. Hjelper det virkelig å sitte her og klage og syte over det dag ut og dag inn uten å komme med noe saklig? Ta heller det over til Rockstar i mail eller ring dem. Eller bare la vær å spille. Det må ikke være så vanskelig.

 

On topic: Spilte et par timer med min bror i dag. Kom inn på en full server, hvor vi kjørte rundt i min nymodda lowrider. Ganske så fete greier. Det var også 2x rp og $ på lowrider playlistene. Så da kjørte vi opp en av dem, fikk inn rundt 14-15 folk og nesten alle spilte til slutten. Siste racet tok vi "utility" som kjøretøy. Kjørte med slike treige scootere hele gjengen. Ble ganske gøy det faktisk! Fant ut at dersom man kjørte på bakhjulet fikk man voldsomt høy fart, og traff man da en veikant, nærmest fløy man 20 meter opp i lufta :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg ser som problemet her, er ikke at spillet er "uspillbart", men heller at dere i det hele tatt gidder å fortsette å spille det, dersom det er så ille som dere påstår.

Sluttet med MP for mange måneder siden, men lever fortsatt i en eller annen fantasiverden hvor jeg innbiller meg at ting skal bli bedre.. :( Har så inderlig lyst til at de skal fikse spillet fordi jeg digget det da det var på sitt beste. Håper egentlig mest på at de gir ut mer SP materiale.

Lenke til kommentar

Da vil jeg tro at det blir litt roligere i denne tråden , spesielt siden det har blitt gjort husrengjøring , men sånn går det når man ikke lytter til en advarsel...

 

Personlig ble jeg litt lei av GTA etter nr 4 , trolig pga at jeg elsker mer åpne spill og der man kan selv lage sin egen spiller , men uansett er dette gode spill som selv om de har noen feil er utrolig underholdende og tar knekken på utrolig mye fritid ...

 

Hva er forresten den beste opplevelsen dere har hatt i spillet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da var den nye DLCen ute :D Så da er det vel på tide å lene seg tilbake å vente på at sytingen over hvor dyre de nye tingenne er :roll:

 

Selv brente jeg av nærmere 10 mill

 

 

yatch.jpg

Verdt det når du får en slik båt. :-)

 

Vurdere selv å hive meg på gta online bølgen.

Noen tips til å levle fort opp? Og få en del i lommeboka?

Er vell på Level 7 eller 8 nå.

Lenke til kommentar

Er selv så høy level at jeg ikke låser opp nye nytt om jeg levler noe mer så jeg har ikke oppdatert meg på gode og kjappe måter å tjene RP på dessverre. De jeg selv brukte er nok patchet for lengst :(

 

Når det kommer til denne DLCen synst jeg ikke prisingen er så fryktelig gærn san helt egentlig. Yachten koster jo sin del selvfølgelig, men det hadde heller ikke vært gøy om alle på serveren hadde hver sin å i forhold til det du får synst jeg prisingen er helt kurrant da yachten ikke er noe en ovedhode trenger, den er i sin helhet helt meningsløs på samme måte som gulljetten og gullhelien, det hele handler vel i hovedsak om showoff. Om den hadde vært billig så hadde den jo mistet den effekten og.

 

Ellers er de nye bilene helt greit priset om du spørr meg, de koster jo litt men det er ikke slike priser som det var på Ill Gotten gains DLCen, som jeg skal si var i meste laget.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Cry me a river :)

Gråter ikke en skvett her :) Er glad for å slippe unna juksemakere og drittsekker :)

Vurdere selv å hive meg på gta online bølgen.

Noen tips til å levle fort opp? Og få en del i lommeboka?

Er vell på Level 7 eller 8 nå.

Er vel bare å jukse som alle andre som fortsatt spiller GTA Online? Dvs. bruke hacks og spawne uendelig med penger?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Husker den første måneden med GTA online da det faktisk var morro å spille! Masse folk som var interessert i å gjøre ting sammen missions, races, heists for å tjene cash, det har dødd litt ut, er det noe spillet kanskje burde ha fokusert på er mer heist lignende oppdrag. Hadde til og med en gjeng her fra diskusjon med i klan å greier. 

Det døde veldig fort ut desverre :/ tror spillet kunne vært en del bedre med en skikkelig browser, whitelisting osv. communities som ikke blir ødelagt av hackere og slikt. 

Atpåtil sliter jeg med en del random crash med R9-390x..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...