Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Lurer på om noen vet hvilket våpen er best å bruke til å drepe folk og sånt, gjøre oppdrag, og lurer på om det går ant å selge våpen eller droppe det man ikke vil ha så man ikke trenger å ha den i lomma lenger? Prøvd å droppe våpen, men den spawner jo tilbake etter hvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

 

Vil bare legge til at jeg er veldig i mot all annen form for hacking/modding. Altså alle dem som bare driver helvette på serverne.

Jeg gjorde ingenting mot andre, og spawnet kun cash til meg selv.

Du kan bli bannet for det?

 

 

Klart det. Å spawne cash ser ut til å være main ban reason nr. 1! Da taper jo Rockstar potensielt penger på shark cards.

At det er 30 shitkids som ødelegger hver eneste server man er på med spawning, teleporting og "explode all players" bryr dem seg mindre om.

 

 

 

Har du blitt bannet enda eller?

 

 

Det vet jeg ikke. Har ikke sjekket enda.

Men den jeg brukte var undetected den dagen jeg holdt på.

Nå er det kommet ny versjon (kommer ca. annenhver dag).

 

Skal se om jeg får sjekket i kveld.

 

 

Spilte litt i går kveld, har ikke blitt bannet.

Men spawnet noen millioner til, så regner vel med de oppdager meg etter hvert...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Vil bare legge til at jeg er veldig i mot all annen form for hacking/modding. Altså alle dem som bare driver helvette på serverne.

Jeg gjorde ingenting mot andre, og spawnet kun cash til meg selv.

Du kan bli bannet for det?

 

 

Klart det. Å spawne cash ser ut til å være main ban reason nr. 1! Da taper jo Rockstar potensielt penger på shark cards.

At det er 30 shitkids som ødelegger hver eneste server man er på med spawning, teleporting og "explode all players" bryr dem seg mindre om.

 

 

 

Har du blitt bannet enda eller?

 

 

Det vet jeg ikke. Har ikke sjekket enda.

Men den jeg brukte var undetected den dagen jeg holdt på.

Nå er det kommet ny versjon (kommer ca. annenhver dag).

 

Skal se om jeg får sjekket i kveld.

 

 

Spilte litt i går kveld, har ikke blitt bannet.

Men spawnet noen millioner til, så regner vel med de oppdager meg etter hvert...

 

Kan du gi meg noen penger? :p

Lenke til kommentar

Helt forferdelig å spille idag:)

 

Jeg brukte jagerfly og drepte folk i lobbyen, og så traff jeg på noen hackere, og de brukte mods på meg hvor de drepte meg eller teleporterte meg ut av flyet. Javel da restartet jeg spillet og aktiverte min Mod Menu, og hadde den i beredskap. Fant ny lobby og begynte å drepe folk med jagerfly igjen, men etterhvert så dukket det opp en ny hacker, og han prøvde seg på meg. Da drepte jeg alle folkene i hele lobbyen en etter en helt til jeg fant ut hvem hackeren var. Han respawnet ikke fordi han var i god mode.

 

Deretter drepte jeg hele lobbyen under hans navn om igjen og om igjen helt til hver enkelt rapporterte han og forlot spillet en etter en. Hackeren prøvde seg på meg igjen ved å spawne objekter på meg, men han fikk som fortjent der.

 

Ellers har bare kukstjerne bare tatt pengene, mens alle eiendeler er der fortsatt. Dermed er det greit å ha en garasje som inneholder mange av den dyreste bilen til 2,2 millioner dollar.

 

Det begynner kanskje å bli på tide å slutte å spille dette drittspillet på PC? 

Lenke til kommentar

Helt forferdelig å spille idag:)

 

Jeg brukte jagerfly og drepte folk i lobbyen, og så traff jeg på noen hackere, og de brukte mods på meg hvor de drepte meg eller teleporterte meg ut av flyet. Javel da restartet jeg spillet og aktiverte min Mod Menu, og hadde den i beredskap. Fant ny lobby og begynte å drepe folk med jagerfly igjen, men etterhvert så dukket det opp en ny hacker, og han prøvde seg på meg. Da drepte jeg alle folkene i hele lobbyen en etter en helt til jeg fant ut hvem hackeren var. Han respawnet ikke fordi han var i god mode.

 

Deretter drepte jeg hele lobbyen under hans navn om igjen og om igjen helt til hver enkelt rapporterte han og forlot spillet en etter en. Hackeren prøvde seg på meg igjen ved å spawne objekter på meg, men han fikk som fortjent der.

 

Ellers har bare kukstjerne bare tatt pengene, mens alle eiendeler er der fortsatt. Dermed er det greit å ha en garasje som inneholder mange av den dyreste bilen til 2,2 millioner dollar.

 

Det begynner kanskje å bli på tide å slutte å spille dette drittspillet på PC? 

Hvis du spiller på den måten, så er på tide og slutte ja, for deg! Sånne som deg ødelegger for alle andre som spiller spillet på den måten det er ment at man skal spille spillet.

Håper virkelig ikke at du er en like stor drittsekk utafor spill. Hvis du er det, så håper jeg at folk holder seg langt unna deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Helt forferdelig å spille idag:)

 

Jeg brukte jagerfly og drepte folk i lobbyen, og så traff jeg på noen hackere, og de brukte mods på meg hvor de drepte meg eller teleporterte meg ut av flyet. Javel da restartet jeg spillet og aktiverte min Mod Menu, og hadde den i beredskap. Fant ny lobby og begynte å drepe folk med jagerfly igjen, men etterhvert så dukket det opp en ny hacker, og han prøvde seg på meg. Da drepte jeg alle folkene i hele lobbyen en etter en helt til jeg fant ut hvem hackeren var. Han respawnet ikke fordi han var i god mode.

 

Deretter drepte jeg hele lobbyen under hans navn om igjen og om igjen helt til hver enkelt rapporterte han og forlot spillet en etter en. Hackeren prøvde seg på meg igjen ved å spawne objekter på meg, men han fikk som fortjent der.

 

Ellers har bare kukstjerne bare tatt pengene, mens alle eiendeler er der fortsatt. Dermed er det greit å ha en garasje som inneholder mange av den dyreste bilen til 2,2 millioner dollar.

 

Det begynner kanskje å bli på tide å slutte å spille dette drittspillet på PC?"

 

Maria-spanked-gifs-001_001.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte gta i dag ettersom min bror hadde tid. (Gidder ikke spille gta online alene lenger). Skulle prøve ut lowriders. Jeg hadde en buccaneer, og vi dro til sjappa med 650k på bok. Det var ikke mye jeg hadde råd til gitt.. Fikk så vidt oppgradert, og etter hydraulics oppgradering 2/3, hadde jeg bare et par tusen igjen.

Lenke til kommentar

 

Maria-spanked-gifs-001_001.gif

 

WXZIQ0Ro.jpeg

 

 

Haha jammen Exxon Valdez da.. erre litt anger management terapi som er ute å lusker mon tro.. :p

 

Jeg spiller MYE online og du må seriøst lære deg å enten rapportere, leave serveren, eller komme deg inn i oppdrag for det blir ikke noe greie på å holde på sånn :p Første jeg gjør når jeg starter i leiligheten online også er å gå i passive mode, man vet aldri hva som kan skje.. Jeg har ikke noe problem med å spille online men første du bør gjøre er å hive hacks i søpla :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

WXZIQ0Ro.jpeg

 

Haha jammen Exxon Valdez da.. erre litt anger management terapi som er ute å lusker mon tro.. :p

 

Jeg spiller MYE online og du må seriøst lære deg å enten rapportere, leave serveren, eller komme deg inn i oppdrag for det blir ikke noe greie på å holde på sånn :p Første jeg gjør når jeg starter i leiligheten online også er å gå i passive mode, man vet aldri hva som kan skje.. Jeg har ikke noe problem med å spille online men første du bør gjøre er å hive hacks i søpla :D

 

Jeg går automatisk inn i passiv modus når jeg entrer en lobby. Også pleier jeg å kontrollere spillerlisten for å avduke mistenkelige spillere som har for høy K/D eller rang.

 

Det blir ikke akkurat mye GTAO frem over nei, er Bad Sport i 2 måneder på brukerkonto 1, og er suspendert for andre gang i 1 måned på brukerkonto 2.

 

Første suspensjon er 2 uker, andre suspensjon er 4 uker, og tredje suspensjon er permanent. (Three Strikes and You're Out).

 

Det gjør ingenting siden Fallout 4 er rett rundt hjørnet.

Endret av Exxon Valdez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...