Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

 

Hvor mange mill trenger jeg for de nye bilene? Har en som kan skaffe meg cash på online fordi jeg ikke gidder å grinde i timevis. Holder 6-7 mill?

 

Her: http://www.se7ensins.com/forums/threads/bhm-final-v1-5-3-updated-for-1-30-fastest-safe-money-drops-long-testing.1397229/

 

Utnytt det mens du kan. Tror jeg også kommer til å utnytte det selv siden min ene konto ble ferdig med 2 dagers Bad Sport idag. Begynner å bli mange som bruker mods igjen. Vell det er bare til å forsyne seg:)

 

1+, Jeg ble bannet pga akkurat dette sist for en uke sia, hadde mods installert men brukte det ikke, ble likevel bannet.

 

Jeg blir unbannet på torsdag, ikke mulig du vil spawnet noe inn for meg? Evt andre som vil?

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1+, Jeg ble bannet pga akkurat dette sist for en uke sia, hadde mods installert men brukte det ikke, ble likevel bannet.

 

Jeg blir unbannet på torsdag, ikke mulig du vil spawnet noe inn for meg? Evt andre som vil?

Jeg testet dette ut selv nå. Det var enkelt å få dette til å fungere, og jeg har skaffet meg flere millioner slik at jeg fikk kjøpt de tre dyreste eiendommene, den dyreste bilen (2,2 millioner), alt våpen som var tilgjengelig og medfølgende oppgraderinger, og absolutt alle klær og gjenstander som var tilgjengelig. Det gikk en del millioner på dette.

 

Jeg kommer til å fylle opp alle garasjene med den dyreste bilen, slik at jeg kan selge de en etter en. På den måten vil jeg alltid ha penger, fordi jeg regner med at Rockstar kommer til å oppdatere spillet slik at denne modifikasjonen ikke vil fungere i nær fremtid, samt tømme banken for penger og eventuelt kanskje gi meg en kort suspensjon.

 

Jeg skal gjøre dette på alle mine 4 karakterer på begge kontoene mine:)

Lenke til kommentar

Hvis jeg kjøper retail utggaven av GTA V over disk her i landet, kanjeg da legge til serial-key i steam og laste ned hele spillet der? Koster nå sinnsyke 529 blanke riksdaler å kjøpe GTA V på steam.

 

Nei, du får det ikke på steam om du kjøper det over disk, da registrer du det og launcher det gjennom Social Club.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

 

Hvis jeg kjøper retail utggaven av GTA V over disk her i landet, kanjeg da legge til serial-key i steam og laste ned hele spillet der? Koster nå sinnsyke 529 blanke riksdaler å kjøpe GTA V på steam.

 

Nei, du får det ikke på steam om du kjøper det over disk, da registrer du det og launcher det gjennom Social Club.

 

fant det til 21 pund gjennom gamesplanet.com . Laster ned via RS Social Club nå.

Lenke til kommentar

Fann ein session i går der ein modmenybrukar faktisk brukte kreftane sine til noko godt. Han spawna ein buss på flyplassen og tok oss med på tur... rett ut i sjøen, før han teleporterte oss til Mount Chiliad. Der spawna han politibilar, og vi hadde oss ein destruction derby. Kjekt når slikt skjer, ikkje fullt so kjekt når eg vart disconnecta frå session rett etterpå.

Lenke til kommentar

Der ble vi suspendert fra GTAO. Vet ikke om det var fordi jeg produserte mer enn 50.000.000$ eller fordi jeg drepte hele lobbyen med jagerfly, og så brukte jeg mods for å reparere flyet eller at jeg spawnet nytt jagerfly:)

 

attachicon.gifGTAO1.jpg

attachicon.gifGTAO2.jpg

attachicon.gifGTAO3.jpg

Du må ikke produsere penger til deg selv, det er på denne måten Rockstar får tak i deg. Om du skal modde må du være så forsiktig med hva du gjør. 

Lenke til kommentar

 

Der ble vi suspendert fra GTAO. Vet ikke om det var fordi jeg produserte mer enn 50.000.000$ eller fordi jeg drepte hele lobbyen med jagerfly, og så brukte jeg mods for å reparere flyet eller at jeg spawnet nytt jagerfly:)

 

attachicon.gifGTAO1.jpg

attachicon.gifGTAO2.jpg

attachicon.gifGTAO3.jpg

Du må ikke produsere penger til deg selv, det er på denne måten Rockstar får tak i deg. Om du skal modde må du være så forsiktig med hva du gjør. 

 

 

Du har helt rett. Begge brukerkontoene mine ble bannet. 

 

Jeg produserte over 50.000.000$ på begge kontoene slik det det ble over 100.000.000$ tilsammen. Da fikk mine fire karakterer rundt 25.000.000$ hver. Dette inkluderer 4 dyre eiendommer, alt av tilgjengelig våpen og oppgraderinger, alt av tilgjengelig klær og gjenstander, flere Pegasus kjøretøy (fly og ubåt), og en haug med luksus biler og noen ble oppgradert. Også fylte jeg opp den ene garasjen med flere biler til 2,2 millioner per stykk som jeg skal selge en etter en. Og jeg lot det være ca. 1,5 millioner i cash på hver karakter. 

 

Det at den suspensjonen kom var ikke akkurat utforventet, fordi jeg visste at den ville være kort (10 dager). Nå gjenstår det å se hvor mye av disse tingene Rockstar Games vil fjerne. Klarer de å fjerne absolutt alt jeg la til på alle fire karakterene? eller bare noe på ett par av karakterene? Det gjenstår å se hva utfallet blir.   

Lenke til kommentar

Når jeg hadde det slikt ble ingenting fjernet utenatt pengene jeg hadde på karakteren.

 

Det var derfor jeg bare lot det være knapt 1,5 millioner på hver karakter, og så investerte jeg 2,2 millioner på den aller dyreste superbilen. Har sikkert over 20 slike biler, og hver av de kan selges for over en million:)

 

Pengene kan de bare ta, forventer ikke noe annet fra de idiotene hos kuk stjerne. 

Lenke til kommentar

Hvis du er så missfornøyd med spillet og skaperne, hvorfor gidder du å spille det? Er det noen som står bak deg med pistol og truer?

 

Jeg liker ikke at Rockstar Games skal bestemme hvordan jeg skal spille mitt eget spill som jeg har kjøpt og betalt for med mine egne penger. Har problemer med hvordan de har ødelagt spillet gradvis med alle disse oppdateringene siden vanilla versjonen 1. oktober 2013. På vanilla versjonen da var det faktisk mulig å grinde få oppdrag og du fikk enkelt hundretusener/millioner $ og masse RP. Null problem å nå rank 100.

 

Også alt var mye billigere den gangen. Idag så kan en "outfit" koste over 100.000$ (selv om du eier alle klesdelene separat) eller det å kjøpe og oppgradere alle våpnene vil koste over 1.000.000$.

 

Jeg ville heller ha betalt en lav pris for alle DLC, så hadde man fått alt innholdet gratis i spillet, også alt i spillet ville ha vært mye billigere og lettere å ranke opp. Shark Cards ville ikke ha eksistert. 

 

Spillet er for publikum, ikke for spillutviklere.

Lenke til kommentar

Der svir det litt med denne suspensjonen, det ser ut til at Rockstar Games legger til eksklusive gjenstander som bare er midlertidig tilgjengelig, men du får beholde de permanent dersom du kjøper de. 

 

http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52524/grand-theft-auto-online-halloween-surprise

 

Edit: Kanskje ikke likevel, leser i kommentarfeltet at det går over 1 million $ bare på Halloween maskene. Klassisk Rockstar Games det:)

Endret av Exxon Valdez
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...