Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

 

Du er en av drittungene du, ja.

 

Selvsagt. 

 

Nesten "uovervinnelig" med jagerfly virker det som (ikke for å skryte og jeg tror ikke jeg er uovervinnelig). Folk har veldig store problemer med å skyte meg ned, nesten ingen greier det. Flere av mine kontoer har K/D på over 400.00 - 500.00. Veldig morsomt å drepe folk når en flyr baklengs med jagerfly.

 

Enda verre er det når en spiller med Nazi crew:)

 

Det er slike spillere som deg som gjør at jeg faktisk ikke lenger gidder å spille online, både standard fps'er og free roaming slikt som GTA O

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare til å skylde på Rockstar Games. Hadde det vært bedre avkastning på GTA$ og RP fra jobbene, så ville jeg ha spilt de istedenfor og fokusert på penger, rank, gjenstander, eiendom, og kjøretøy osv.

 

Det er lett å ta meg dersom dere bruker mods i GTAO PC:)

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=bjp1kCqDLB0

Ikke se hele videoen, bare "skann" gjennom den og se når jeg flyr jagerfly og hvordan jeg mister det. Bruk gjerne opp til 3-5 minutter.

 

 

Endret av Exxon Valdez
Lenke til kommentar

Jeg har en GTX 980 og en Intel i5 2500K (nesten 5 år gammel). Jeg får jevnt over høy fps, gjerne rundt 70-80, i store deler/områder av spillet,  med alle innstilinger på very high, AA x2 med TXAA, uten noen av advanced settings på.

 

Men, når jeg kommer inn i Los Santos Sentrum, hvor det er mye biler og fotgjengere, daler fps'en gjerne ned til 40. Er dette fordi prosessorene ikke er bra nok (les: gammel), eller har faktisk et så sterkt skjermkort som GTX 980 problemer med å kjøre dette spillet på very high? 

Lenke til kommentar

Jeg spilte gjennom GTAV med i5-2500k helt knirkefritt. Men jeg har overklokket den til 4.5Ghz, og kombinert med 2 780'er i SLI.

 

Er cpuen din overklokket eller ikke?

Har overklokket den til 3,5 (fra 3,3), så jeg tror ikke det utgjør så stor forskjell. 2 780 SLI har vel noe mer kraft enn en enkel GTX 980 også. Hva slags grafiske innstillinger spilte du på?

Lenke til kommentar

 

Tar jeg ikke feil så spilte jeg på de høye instillingene. Hvis du har en god kjøler til CPU'en din så anbefaler jeg å prøve å klokke den.

Takk for hjelpen! En kjøler du anbefaler som går til i5 2500k?

 

Jeg bruker selv en tidligere version av Corsair H100i (jeg har denne modellen). På 4.5Ghz ligger jeg på 30-35 grader i idle, og går ikke høyere en 60 grader under load.

 

Har lest at Noctua NH-D15 er et godt alternativ til luftkjøling, men har ikke erfaringer med denne selv.

 

Husk at du må ha tilstrekkelig med plass når du skal montere slike kjølere. I mitt gamle kabinett så måtte jeg jukse litt for å få plass..

Lenke til kommentar

Hvorfor gjør du slik?

 

Hva ellers kan en gjøre i GTAO? Repetere de samme gamle oppdragene hundrevis av ganger bare for å få råd til en skikkelig bil? Det vil aldri være mulig å spare inn igjen alle de titalls timene som ble brukt på oppdragene for å få råd til bilen, ved å kjøre en superbil. Da er det bedre å kjøre en NPC bil i passive mode.

 

Passive mode er mitt hovedforsvar mot spillere som kjører superbil og prøver å kaste sticky bombs på meg. Så lenge det finnes transparent passive modus, da er det meningsløst å prøve å stikke av. 

 

Hva skal en med dyr leilighet? Det er jo nesten ingenting en kan gjøre med de.

 

Hva skal en med svindyre Pegasus kjøretøy? De spawner jo uansett selv om du ikke kjøper de.

 

Hva skal en med dyre våpen og høy rank? Når folk bare bruker minigun eller tar selvmord med RPG? Da kan en like gjerne bruke jagerfly.

 

Gidder heller ikke å bruke 50.000-100.000$ på et klesplagg. 

 

Det er Rockstar Games sin feil at jeg spiller slikt. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
 

Det er Rockstar Games sin feil at jeg spiller slikt. 

 

Det der er en like tafatt unnskyldning som å skylde på alkohol fordi du ikke kan kontrollere deg og gjør noe dumt. Skal jeg si til politet neste jeg blir stoppet for å kjøre for fort "ja men det er Turn 10 sin skyld"...

Lenke til kommentar

 

Det er Rockstar Games sin feil at jeg spiller slikt. 

 

Det der er en like tafatt unnskyldning som å skylde på alkohol fordi du ikke kan kontrollere deg og gjør noe dumt. Skal jeg si til politet neste jeg blir stoppet for å kjøre for fort "ja men det er Turn 10 sin skyld"...

 

 

Det er Rockstar Games som drifter GTAO. Politiet drifter ikke universet. 

 

Rockstar Games bestemmer alt i GTAO. De er gud der, og styrer alt fra priser på gjenstandene, avkastning fra jobber, nivåsperrer, hvilke gjenstander og jobber som er tilgjengelig, Bad Sport, stats til våpen osv.

 

De driver og legger til og fjerner gjenstander og jobber, driver og endrer på avkastning og priser, justerer våpen stats ("buff" og "nerf")

 

Eksempel, tanks var ekstremt god før, men idag suger de. Assault Shotgun var veldig bra før, idag er den svekket veldig. Og i den siste oppdateringen så svekket de Assault Pistol betydelig.

 

Også irriterende at de gjør mange justeringer på ikoner og annen informasjon på kartet. De har skiftet farge på ikonene mange ganger iløpet av de 30 oppdateringene siden tidenes morgen (1. oktober 2013).

 

Også har de nerfet jagerflyet, før så tålte det mer. Idag så tåler det mindre, også har de innført Stinger Missiles og Hydra jet som motvekt. 

 

Fortell meg hva jeg heller burde gjøre i GTAO? Har spilt det siden 1. oktober 2013, så kom med et fornuftig nyskapende forslag:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...