Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Vel, først og fremst ikke kjøre over folk som har satt seg i invinceble mode eller hva det heter, Vil man ikke som spiller bli skutt vil man sikkert ikke bli overkjørt heller! Og alle MP spill er basert på grinding, kan du ikke godta det faktumet må du nesten starte å lage dine egne. En annen ting du kan gjøre er jo å fyre opp et privategame og invitere folk som vil spille på dine premisser. 

Lenke til kommentar

Vel, først og fremst ikke kjøre over folk som har satt seg i invinceble mode eller hva det heter, Vil man ikke som spiller bli skutt vil man sikkert ikke bli overkjørt heller!

Det er ikke mulig å kjøre over folk i transparent passiv modus. Det er mulig å dumpe bilen i fart og håpe på at den treffer de og da kan du drepe de.

 

Og alle MP spill er basert på grinding, kan du ikke godta det faktumet må du nesten starte å lage dine egne.

Tja, men jeg spiller nesten aldri multiplayer spill lengre. Kun GTAO i den siste tiden.

 

En annen ting du kan gjøre er jo å fyre opp et privategame og invitere folk som vil spille på dine premisser.

Hvem i all verden skulle jeg ha invitert til en slik lobby på GTAO PC?

 

Jeg spiller ikke GTAO så mye lengre, og de få gangene jeg gidder å spille det da liker jeg å fly jagerfly og drepe hele lobbyen så fort som mulig. Hadde ikke jeg gjort det, så gjør noen andre det istedenfor.

Lenke til kommentar

 

Jeg spiller med uten mods.

Cheats,mods,exploits...personlig er jeg ikke interessert i det hele tatt å spille et spill på andre premisser enn de jeg spiller mot.

 

Vell, jeg kjører vanilla GTA V uten noen form for juks. Det K/D som er henvist ovenfor er helt lovlig. Ikke akkurat vanskelig å oppnå sånne K/D med jagerfly...

Lenke til kommentar

 

 

Det er lett å ta meg dersom dere bruker mods i GTAO PC:)

Men hvorfor i all verden skulle vi krabbe ned på ditt nivå??

 

Jeg spiller med uten mods.

 

"Jeg spiller med uten mods." For en fantastisk oppbygd setning! Du virker like intelligent, moden og empatisk som alle de andre som troller på GTAO. Kudos til deg. Mor er sikkert stolt.

Endret av funchenstein
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ingen vits i å diskutere med EV, han er berre ute etter å provosere fram reaksjonar.

Det er alltid sånn med idioter på dette forumet. Med en gang du er uenig med "flertallet" eller gjør noe "unormalt" da er det "trolling". 

 

Jepp, men det er litt sant det om at noen blir å gjøre det uansett. Så jeg roamer rundt i freemode i passive mode.

Selvfølgelig vil andre gjøre det i istedenfor. Det er bare et spill.

 

 

Jeg spiller med uten mods.

"Jeg spiller med uten mods." For en fantastisk oppbygd setning! Du virker like intelligent, moden og empatisk som alle de andre som troller på GTAO. Kudos til deg. Mor er sikkert stolt.

 

Det var vel vanskelig for deg å kunne forstå den setningen, siden norsk er tydeligvis ditt favoritt fag. Du gikk vell studiespesialisering du.

 

Hadde jeg spilt med mods da hadde jeg vært uovervinnelig og K/D hadde vært mye høyere. Fordi jeg da hadde ikke trengt å være forsiktig, og kan dermed angripe alle når som helst uansett situasjon.

Lenke til kommentar

Nei, fordi når du spiller i passive mode for å unnslippe å bli drept kosntant, så får du 2-3 stjerner på deg pga en drittsekk sin hack.

 

Det var litt irriterende idag med drittunger som bruker mods. De drepte meg ikke, men teleporterte meg ut av jagerflyet, samt sabotering av bilene som jeg kjørte (punktering, ødelegge motor slik at bilen ikke går, snur bilen 180 grader, stoppe bilen). Også de forsøkte å forstyrre bevegeligheten til min kvinnelige asiatiske karakter (få henne til å stoppe, klistre på strippere på ryggen osv).

 

Jeg har nulltoleranse for mods, og de ansvarlige ble rapportert og jeg skiftet lobby hver gang dette skjedde.

 

Like greit at min sekundære konto også ble Bad Sport idag, fordi de ser ut til at disse drittungene med mods er på vei tilbake.  

Lenke til kommentar

Hvor mange mill trenger jeg for de nye bilene? Har en som kan skaffe meg cash på online fordi jeg ikke gidder å grinde i timevis. Holder 6-7 mill?

 

Hvilke nye biler er det du snakker om, er det de lowrider du hinter til?

For uten å være helt sikker så vil det koste ca 1 mill å pimpe de helt opp, hvertfall i underkanten av det.

Lenke til kommentar

Hvor mange mill trenger jeg for de nye bilene? Har en som kan skaffe meg cash på online fordi jeg ikke gidder å grinde i timevis. Holder 6-7 mill?

 

Her: http://www.se7ensins.com/forums/threads/bhm-final-v1-5-3-updated-for-1-30-fastest-safe-money-drops-long-testing.1397229/

 

Utnytt det mens du kan. Tror jeg også kommer til å utnytte det selv siden min ene konto ble ferdig med 2 dagers Bad Sport idag. Begynner å bli mange som bruker mods igjen. Vell det er bare til å forsyne seg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...