Gå til innhold

GTA 5 - PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er lvl 72. Får kun ta de samme oppdragene om igjen og om igjen. Er ikke det noe nye oppdrager jeg kan ta?

 

Jeg ble nettopp lvl 100 i går.. Tips? Ikke stress med det men anbefaler Los Santos Connection som mission samt de som gir litt RP.. Er bare å ta masse missions som gir greit med RP. Ellers ville jeg heller satset på å ha det moro som å gjøre de Heista man liker og kjøre Race hvis det er din ting. GTA V på pc er uansett mest gøy med venner, hvis ikke syns jeg nesten ikke det er verdt å spille det :p

Lenke til kommentar

Helt enig, jeg klarer bare å spille en halvtime ellerno om jeg er alene, har jeg et par kompiser på skype går det fort 5 timer :p

 

Nå har jeg fått et lite problem i singleplayer, jeg er stuck på Michael, og får ikke startet oppdrag etc..

Holder inne LAlt og får ikke opp character menyen, gikk inn i online og holdt inne LAlt, da kom menyen opp, valgte franklin og når jeg kom til SP var jeg på Michael igjen.. Forslag ?

Lenke til kommentar

sant det, men vil jo prøve å komme opp lvl rask så jeg kan unlocke nye ting :), hvordan repeater jeg missions rask? Hva er los Santos Connections?

 

 

Er lvl 72. Får kun ta de samme oppdragene om igjen og om igjen. Er ikke det noe nye oppdrager jeg kan ta?

 

Jeg ble nettopp lvl 100 i går.. Tips? Ikke stress med det men anbefaler Los Santos Connection som mission samt de som gir litt RP.. Er bare å ta masse missions som gir greit med RP. Ellers ville jeg heller satset på å ha det moro som å gjøre de Heista man liker og kjøre Race hvis det er din ting. GTA V på pc er uansett mest gøy med venner, hvis ikke syns jeg nesten ikke det er verdt å spille det :p

 

Lenke til kommentar

Du trykker start, eller ESC, Finner Online -> Jobs, Missions -> Rockstar Created, blar ned til The Los Santos Connection..

Voila.

Så gjør du den om og om igjen? :) Når du er ferdig med oppdraget kommer det opp som alltid voting meny med 6 forskj. nye missions eller om du vil gå til freemode, så er det bare å fortsette å gjøre missions, det vil gi mye RP og man levler no sykt fort går man hardt inn for det :p

Lenke til kommentar

Du trykker start, eller ESC, Finner Online -> Jobs, Missions -> Rockstar Created, blar ned til The Los Santos Connection..

Voila.

Så gjør du den om og om igjen? :) Når du er ferdig med oppdraget kommer det opp som alltid voting meny med 6 forskj. nye missions eller om du vil gå til freemode, så er det bare å fortsette å gjøre missions, det vil gi mye RP og man levler no sykt fort går man hardt inn for det :p

ok takk, sikker på at det er den raskeste måten?

Lenke til kommentar

Beste måten å powerlevle når jeg holdt på med det var å først å spare meg opp penger til en tank, for så å spille Blow up 2 missione, spawne tanken, sprenge de bilene en skulle sprenge for så å finne seg et veikryss å stå der å skyte politi til en fikk 5 stjerner og fortsette i en 5-10 minutter, for så å ringe lester, fjerne stjernenne å gjøre ferdig oppdraget.

Kunne fort gå opp et par - tre level (ved relativt low level) bare på en gjennomkjøring. Men nå har de vel gjort det slik at en må være ganske høy level for å få kjøpe tanken om jeg ikke tar fryktelig feil, kan og hende at de har nerfet missionet siden sist jeg kjørte denne metoden.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Beste måten å powerlevle når jeg holdt på med det var å først å spare meg opp penger til en tank, for så å spille Blow up 2 missione, spawne tanken, sprenge de bilene en skulle sprenge for så å finne seg et veikryss å stå der å skyte politi til en fikk 5 stjerner og fortsette i en 5-10 minutter, for så å ringe lester, fjerne stjernenne å gjøre ferdig oppdraget.

Kunne fort gå opp et par - tre level (ved relativt low level) bare på en gjennomkjøring. Men nå har de vel gjort det slik at en må være ganske høy level for å få kjøpe tanken om jeg ikke tar fryktelig feil, kan og hende at de har nerfet missionet siden sist jeg kjørte denne metoden.

Det funker ikke lenger såvidt jeg vet

Lenke til kommentar

Men jaja nok om det å levle opp, fasiten blir vel at det nå må gjøres på den ærlige måten siden Rockstar har patchet vekk fler og fler exploitable bugs men beste er å ta de missions som gir mest RP.. søk litt rundt på google JDC så finner du helt sikkert et GTA forum som har en tråd med oppdrag for mest RP på minst mulig tid. Jeg har brukt Los Santos Connection mye og Trash Talk om og om igjen hvertfall. Tok ikke så lang tid men ikke forvent at det skjer over natta, ha litt tolmodighet :)

 

Så over te noe helt anna, noen her som har bygd seg Lowrider? Jeg hadde spart opp 2.2 mill på ærlig spilling, så kom Low Rider updaten'n og jeg har nå 800 tusen igjen etter jeg bygde meg en :p Men da ble den super fet, men syns det var svindyrt for mods te de! :O Men har jo ikke akkurat noe annet jeg skulle hatt brukt casha på heller da :D

Lenke til kommentar

Var moro i 1 time lix og så bare.. meh.. men fin ble den syns jeg, men så totalt ubrukelig :D

 

kunne ikke Rockstar heller mekka inn sånn Nitrous og Hydraulics på alle biler + enda flere mods som det gikk ann på alle bilene du kjørte inn slik det var i San Andreas, hadde jo vært 1000x mer fetere om en hadde hatt muligheten til å gjøre dette

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

Med litt magi og plutselig fikk jeg nok cash til å bygge en gitt ^^

 

Fikk bygd med alle sammen. 

 

Buccaneer klarer jeg ikke å bli vandt med selv om det er den raskeste.

Faction får fort riper og ikke spesielt bra handlig

Primo er en allarounder, treig med fet imo.

Moonbeam er også ganske nais, men alle livery er lite fine imo

Chino er ganske nice med ``niggagrønn`` (race green med lime perl.) og livery. :p

 
 
Håper på at neste update så kommer det noe ala performance cars, eller offroad pack elns. :-P
Lenke til kommentar

Lowrider oppdateringen suger og det er et stygt navn på oppdateringen.

 

 

low rider

 

Refers to homosexual men wearing their pants low on the hip to expose colorful underwear in an attempt to attract a mate. The low riding pants signifies easy access to the mans rear compartment and not so subtly letting the other man know that he is on the down low.

"Since I been wearing my FUBU's low rider style, I been getting hit on by dudes everywhere I go."

Lenke til kommentar

Men jeg syns uansett at det er bare bra og hyggelig at rockstar fortsetter å legge inn content etter spillet var sluppet.

Det skader ikke, andre utviklere ville ikke giddet engang kanskje, men syns de bør satse på noe virkelig storslått. Ellers sier jeg ikke nei takk til litt nytt i ny og ne.

 

Forresten, jeg har en kompis som har Xbox360 eller One, ikke sikker, han påstår at innen November skal det komme en slik Sync som syncer konsollspillere mot PC spillere, noen som har hørt noe om dette? Han sier det kommer og er fast bestemt, men har ikke lest noe som helst om dette :wee:

Lenke til kommentar

Men jeg syns uansett at det er bare bra og hyggelig at rockstar fortsetter å legge inn content etter spillet var sluppet.

Det skader ikke, andre utviklere ville ikke giddet engang kanskje, men syns de bør satse på noe virkelig storslått. Ellers sier jeg ikke nei takk til litt nytt i ny og ne.

Oppdateringene er ikke gratis, alle gjenstandene er sperret bak en betalingsmur i spillet, hvor prisene er urimelig høye, slik at du må nesten gå for Shark Cards. Med andre ord, indirekte mikrotransaksjoner i spillet.

 

Forresten, jeg har en kompis som har Xbox360 eller One, ikke sikker, han påstår at innen November skal det komme en slik Sync som syncer konsollspillere mot PC spillere, noen som har hørt noe om dette? Han sier det kommer og er fast bestemt, men har ikke lest noe som helst om dette :wee:

Dette har ikke vært annonsert på Rockstar Games Newswire. Veldig usannsynlig vil jeg påstå, fordi Xbox 360/PS3 klarer ikke å kjøre de siste oppdateringene og dermed kan de ikke kobles sammen med PC. Om Xbox One/PS4 og PC blir slått sammen i fremtiden det kan jeg ikke argumentere på, fordi jeg har ikke lest noe om det. Tviler veldig på dette siden PC versjonen har så store problemer med mods, og hvis da PC moddere skal begynne å ødelegge for konsollspillere i Free Roam, så er det en veldig dårlig avgjørelse av Rockstar Games å sammenslå plattformene.

Lenke til kommentar

Men jaja nok om det å levle opp, fasiten blir vel at det nå må gjøres på den ærlige måten siden Rockstar har patchet vekk fler og fler exploitable bugs men beste er å ta de missions som gir mest RP.. søk litt rundt på google JDC så finner du helt sikkert et GTA forum som har en tråd med oppdrag for mest RP på minst mulig tid. Jeg har brukt Los Santos Connection mye og Trash Talk om og om igjen hvertfall. Tok ikke så lang tid men ikke forvent at det skjer over natta, ha litt tolmodighet :)

 

Så over te noe helt anna, noen her som har bygd seg Lowrider? Jeg hadde spart opp 2.2 mill på ærlig spilling, så kom Low Rider updaten'n og jeg har nå 800 tusen igjen etter jeg bygde meg en :p Men da ble den super fet, men syns det var svindyrt for mods te de! :O Men har jo ikke akkurat noe annet jeg skulle hatt brukt casha på heller da :D

http://gta.wikia.com/wiki/Satellite_Communications hei, du, i følge den her er ikke den los Santos Connection oppdraget som gir høyest rp, eller peng. Og bør jeg velge hard eller normal på oppdragene?

Endret av JDC
Lenke til kommentar

Troll?

nr1. Jeg har ikke sagt noe om Satelite Communications som linket til, Los Santos Connection lol, det er en tydelig forskjell..

nr2. Han spør virkelig om han bør gå for Normal eller Hard da Hard viser man får 1.5x mer XP og $. 

nr3. Trodde vi endelig la den debatten død men nå har han pinade tatt den opp igjen..

 

Ikke meninga å være frekk her men nå har du flere ganger spurt om ting som er åpenbare og som man lærer av å spille GTA Online.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk forstår ikke at det spiller ingen rolle hvilket oppdrag du utfører. Alle oppdragene gir gjennomsnittlig 1000$/per minutt. Bruker du ca. 7 minutter på et oppdrag og får ca. 7000$ så er ikke det bedre enn om du bruker ca. 22 minutter på et oppdrag og får ca. 22.000$.

 

Alle oppdragene er blitt balansert får å unngå boosting!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...