Gå til innhold

Forza Motorsport 6


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slo på xboxen nå etter jobb. fant demoen og skulle laste ned.

Da måtte jeg legge inn visakortet for å kjøpe demoen til 0 dollar.. 

 

Fikk ikke lakt inn visakortet uten å velge at konsollen skulle være norsk, men da finnes ikke demoen?

 

For ett opplegg..

 

Om du søker på Forza 6 Demo i smartglass-appen finner du den der :)

Lenke til kommentar

 

Slo på xboxen nå etter jobb. fant demoen og skulle laste ned.

Da måtte jeg legge inn visakortet for å kjøpe demoen til 0 dollar.. 

 

Fikk ikke lakt inn visakortet uten å velge at konsollen skulle være norsk, men da finnes ikke demoen?

 

For ett opplegg..

 

Om du søker på Forza 6 Demo i smartglass-appen finner du den der :)

 

 

Takk for tips, skal teste det.

Om jeg slår på engelsk språk igjen å finner demoen så får jeg ikke brukt mitt norske visakort til å kjøpe den for 0 dollar.. :p

 

Edit: supert. fikk "kjøpt" det med mitt norske visa i smartglass appen :)

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Regnet og kjøringen på våt vei var bra, kult når du får skikkelig vannplaning der det ligger store vanndammer og mister kontrollen.

Var ganske heftig og kjøre Ford GT i Rio de Janeiro også, nydelig grafikk. For all del det er et bra spill, men frykter litt at spillet er mye det samme som Forza 5 var, altså lite forandringer. Men er man såpass heldig at man har råd og plass til et fint simulator setup med logitech G920 så er det vel bare å forhåndsbestille :roll:

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått testa det. Og ikke akkurat blåst av stolen. Driveclub til PS4 ser bare så mye bedre ut. Men det var jævla gøy å kjøre F1 bilen da det gikk så sykt fort :)

 

Men utenom det ikke noe her som får meg til å kjøpe Forza 6. Men da igjen så var jeg heller ikke spesielt imponert over F5. Horizons derimot var gøy. 

Lenke til kommentar

For min del var dette x10 ganger bedre enn den skuffelsen Drive Club, nå gleder jeg meg

 

Skjønner ikke helt hvorfor? Driveclub idag er jo rimelig heftig. Både gameplay og visuelt. Men det er jo helt klart en arkade racer i motsetning til Forza 6 som har stort potensiale til å være et frierbrev til simulator fans. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

 

For min del var dette x10 ganger bedre enn den skuffelsen Drive Club, nå gleder jeg meg

 

Skjønner ikke helt hvorfor? Driveclub idag er jo rimelig heftig. Både gameplay og visuelt. Men det er jo helt klart en arkade racer i motsetning til Forza 6 som har stort potensiale til å være et frierbrev til simulator fans. 

 

Vel. Det kjører i 30 fps. Som jeg personlig syntes er ille til bilspill. Du spør hvorfor men nevner i samme setning at det er en arkade racer, når de brukte så mye tid på å vise til at det skulle være et simulator spill. Ble utsatt så mange ganger, og de klarte ikke å levere. Bilutvalget er dårlig. Update med vær kom senere en planlagt. Jeg er vel forøvrig ikke den eneste heller som syntes at det var en skuffelse: http://www.metacritic.com/game/playstation-4/driveclub

 

Men dette var egentlig en tråd om forza 6.

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ønsker bare å legge til to ting. Driveclub kjører i 30fps, selvsagt ser det bedre ut enn Forza som kjører i 60. Spillet som ble anmeldt som Driveclub er tydeligvis et helt annet spill i dag etter oppdateringer og drit. Kjipt å gi ut et uferdig spill, men det skal ha blitt mye bedre. Jeg har ikke engang orket å teste det. 

Lenke til kommentar

Ekstremt uenig i at Driveclub ser bedre ut. Ikke sjans heller. Selv på regneffekter så knuser Forza Driveclub, men store forskjellen er jo at i Forza 6 at du faktisk får en fysisk utfordring i å kjøre i regn. Det å havne i sølepytter kan få katastrofale følger.

Aldri sett noe penere bil​spill og det er så latterlig bra gjennomført kontra Driveclub der du velger forskjellige events som enkelte må kjøpes og unlockes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

*snip*

 

Legger det i en spoiler jeg. Så kan dem som ikke er interisert i å denne biten glatt hoppe over :)

 

 

Vel jeg synes ihvertfall at dette (Må trykke på den da time stamp ikke fungerer å spille av i forumet.)

 

 

https://youtu.be/TDvVCKMiB9s?t=45s

 

ser mye bedre ut en dette (obs: Driveclub klippet er i 720p. Så det ser selvfølgelig mye skarpere ut i 1080p)

 

 

Nå er selvfølgelig Forza 6 i 60 fps som gjør at det er en fryd sånn sett for øyne. Men jeg synes fortsatt Driveclub er i en annen liga.

 

Men smak å behag :)

 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...