Gå til innhold

Forza Motorsport 6


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Bare rapporter innlegget, eller skift navn på brukeren din. Hva ratt angår så har jeg ikke mye erfaring fra det virkelige livet når det kommer til race kjøring. Men hvor ofte ser man at en sjåfør bruker mer enn 180 grader utslag?  

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar

Bare rapporter innlegget, eller skift navn på brukeren din. Hva ratt angår så har jeg ikke mye erfaring fra det virkelige livet når det kommer til race kjøring. Men hvor ofte ser man at en sjåfør bruker mer enn 180 grader utslag?  

180 grader er altså 90 grader venstre/høyre, selv F1 sjåfører kan rotere mer enn det.. Jeg drifter mye, så jeg ligger ofte på 450 grader full lock venstre/høyre.. Ved racing svinger man vel helst ikke mer enn 270/360 grader, men om man mister kontroll burde rattet fortsatt kunne gå til 900..

 

Får ikke til å skifte brukernavn da jeg har prestert å bytte fra det jeg vil ha til eposten min, har bedt om brukerkonto-assistanse så jeg antar jeg får det fikset. evt slettet alle innlegg.. Men takk for hjelpen! :-) EDIT: Allerede fikset! Tusen takk for kjapp hjelp fra administrator.

Endret av RetroGamingGeek
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skriver det som plager meg igjen, siden jeg fikk slettet innlegget mitt..

 

Utrolig skuffet over at de fortsatt ikke har skikkelige rattanimasjoner, med det mener jeg at rattet på skjermen kun roterer 180 grader selv om man bruker et ratt som støtter 900. (selv f1 spillene har animert mer rotasjon på ratt enn dette) Andre enkle ting de burde ha med er button remapping og fov innstillinger, men tviler på at dette kommer..
Utrolig hvor lite de bryr seg om rattbrukere. Nå som det fins både thrustmaster, logitec, fanatec og madcatz ratt som støtter xbox one begynner dette å bli latterlig.. Disse tingene er mye viktigere for meg enn antall biler/baner og shiny grafikk.
Forcefeedback MÅ også være bedre enn på forza 5, ellers blir ikke dette spilt.. (FH2 har bedre ffb enn FM5 etter min mening)

Har vært fan av serien siden 1ern og eier fortsatt alle forza spill fysisk, men hopper snart av toget om ingen av disse problemene blir fikset..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

 

 

 

Bare rapporter innlegget, eller skift navn på brukeren din. Hva ratt angår så har jeg ikke mye erfaring fra det virkelige livet når det kommer til race kjøring. Men hvor ofte ser man at en sjåfør bruker mer enn 180 grader utslag?  

180 grader er altså 90 grader venstre/høyre, selv F1 sjåfører kan rotere mer enn det.. Jeg drifter mye, så jeg ligger ofte på 450 grader full lock venstre/høyre.. Ved racing svinger man vel helst ikke mer enn 270/360 grader, men om man mister kontroll burde rattet fortsatt kunne gå til 900..

 

Får ikke til å skifte brukernavn da jeg har prestert å bytte fra det jeg vil ha til eposten min, har bedt om brukerkonto-assistanse så jeg antar jeg får det fikset. evt slettet alle innlegg.. Men takk for hjelpen! :-) EDIT: Allerede fikset! Tusen takk for kjapp hjelp fra administrator.

 

Du har rett :) Bare hodet mitt som ikke har våknet enda :p Tenkte selvfølgelig på 180 grader til hver side, eller 360 grader om man begynner med hardt venstre/høyre og drar hele veien rundt

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Forza Motorsport 6 has Gone Gold: http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_gone_gold

 

Demo 1 September.

 

 

"The latest mile marker on the road to Forza Motorsport 6’s launch has arrived: We’ve gone gold! In two weeks, Forza Motorsport 6 will be available to play via early access for owners of the Ultimate Edition. Five days later, Forza 6 will be unleashed to everyone!"

 

http://forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_gone_gold

 

LOL.  Måtte bare. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...